handdator

Visa fullständig version : Hur uppfattar du koloiter?


Tricklew
2012-02-06, 16:46
I denna tråden delar vi med oss av högstadienivå psykologianalyser av andra medlemar. Berätta hur du uppfattar specifika koloiter, både positiva pch negativa saker ang deras kolopersona. Försök att hålla någorlunda god ton.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

Ado2000
2012-02-06, 16:49
Yes och Loke dom två som enligt mig kommer med dom bästa och mest vettiga argumenten nä en diskussion uppstår

King Grub enligt min uppfattning allvetande inom allt vad det gäller kost och gym träning :D

BelowAverage
2012-02-06, 19:47
Allan - dagispappan:
http://themes.pixlito.com/Simplio/wp-content/uploads/2012/01/Despicable-Me-Widescreen-Wallpaper-680x425.jpg

Grub - den allsmäktige:
http://3.bp.blogspot.com/-F-Zg0ET32lM/TVYub04F65I/AAAAAAAAACM/daDpfgcMXmE/s1600/GOD.jpg

Sheo - Grubs högra hand:
http://a1.twimg.com/profile_images/565111594/jesus.jpg

Slarti - maskot:
http://www.stevenhumour.com/wp-content/uploads/2008/10/giant-turd-mascot.jpg

RobbanColeman - försöker lura hårt tränande koloiter till exotiska dieter och flummiga volymupplägg
http://warriorwriters.files.wordpress.com/2011/08/devil.jpg

JJOHANSSON
2012-02-06, 19:55
RobbanColeman - försöker lura hårt tränande koloiter till exotiska dieter och flummiga volymupplägg
http://warriorwriters.files.wordpress.com/2011/08/devil.jpg


Hahahaha :D

filmjölk
2012-02-06, 20:07
Jag uppfattar Koloiter som ett kollektiv av unga Bourgare som har hybris för att dom läst på Högskola, och anser att alla som inte är som dom är lata jävlar som stjäl deras pengar och fejkar att dom är sjuka för att få sympati och kunna stjäla mer av deras pengar.

För att analysera vidare tror jag att den typiska Koloitens hävdelsebehov med samtidiga längtan att få ingå i den högborgerliga gruppen bottnar i att de sällan fick ha sex som tonåringar, inte ens som muskulösa vältränade tonåringar.

Därav den konformistiska viljan att legalisera prostitution och glorifierandet av pengar och karriär som uttryck för framgång.

Mollestam
2012-02-06, 20:11
Jag uppfattar Koloiter som ett kollektiv av unga Bourgare som har hybris för att dom läst på Högskola, och anser att alla som inte är som dom är lata jävlar som stjäl deras pengar och fejkar att dom är sjuka för att få sympati och kunna stjäla mer av deras pengar.

För att analysera vidare tror jag att den typiska Koloitens hävdelsebehov med samtidiga längtan att få ingå i den högborgerliga gruppen bottnar i att de sällan fick ha sex som tonåringar, inte ens som muskulösa vältränade tonåringar.

Därav den konformistiska viljan att legalisera prostitution och glorifierandet av pengar och karriär som uttryck för framgång.

Well. Fuck.
http://www.myfacewhen.net/uploads/516-poker-face.jpg

BelowAverage
2012-02-06, 20:16
Kwon .....vafan, nästa!
http://www.trivia.se/bilder/questions/39142-20080722110714.jpg

Pernam - ljusskygg och hårig
http://4.bp.blogspot.com/-_SPXqNNW07Q/Tfe-BiQMyrI/AAAAAAAABbA/hF8u5mD8k0Y/s400/116_FilosofenBisamrotte.jpg

IronBug - trött på trams
http://www.hrwiki.org/w/images/thumb/0/04/StrongMad_3D_variation.PNG/180px-StrongMad_3D_variation.PNG

Tolkia - aggressiv och älskvärd
http://vwoopvwoop.files.wordpress.com/2011/08/pony-tolerate-and-love.png

Lellan - mystant
http://4.bp.blogspot.com/-HaNOMWHFlGY/TfZSvGJXSdI/AAAAAAAABaw/3Ci7k-n9Vhk/s400/115_MysMormor.jpg

Fugly
2012-02-06, 20:18
Jag trodde först att alla som skrev och hängde på kolo var ett par trappsteg över medelsvensson, tills jag insåg att det är de som är medelsvenssonen. Jag menar, vem fan skulle kunna tro att Bert, 37 gift med två barn kunde något om memes?

Angel
2012-02-06, 20:25
Ha filmjölk, du va ju inte helt ute och snurrade där iallafall.

Victuhh
2012-02-06, 20:26
Yes och Loke dom två som enligt mig kommer med dom bästa och mest vettiga argumenten nä en diskussion uppstår

King Grub enligt min uppfattning allvetande inom allt vad det gäller kost och gym träning :D

Ado, får jag intrycket av att finnas lite överallt med sin utstickande avatar, känns som han försöker öka sin postcount överallt :D

Ado2000
2012-02-06, 20:30
Ado, får jag intrycket av att finnas lite överallt med sin utstickande avatar, känns som han försöker öka sin postcount överallt :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :laugh::laugh::laugh:

oooohh gud har äntligen hämtat andan, jag trodde inte att ens postcount ökade i allmänt :D

Victuhh
2012-02-06, 20:31
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :laugh::laugh::laugh:

oooohh gud har äntligen hämtat andan, jag trodde inte att ens postcount ökade i allmänt :D

haha shit detta förklarar ju en hel del varför min egen stått stilla och bara ökat ibland hahaha, bjuder på den :P du är välkommen att döma mig nu :D

Ado2000
2012-02-06, 20:34
haha shit detta förklarar ju en hel del varför min egen stått stilla och bara ökat ibland hahaha, bjuder på den :P du är välkommen att döma mig nu :D


hahahahaha sorry men har inte hunnit få nån uppfattning om dig ännu tyvärr men d kommer ;), om nån månad lär jag skriva här om dig :D

willtjam
2012-02-06, 20:35
Genomsnittskoloiten i mina ögon:
http://i.imgur.com/fwmnI.jpg

Rakanichy
2012-02-06, 20:37
49% trevliga
50% översittare
1% retard sommartränande discogymmare

Stoltz
2012-02-06, 20:37
Jag uppfattar Koloiter som ett kollektiv av unga Bourgare som har hybris för att dom läst på Högskola, och anser att alla som inte är som dom är lata jävlar som stjäl deras pengar och fejkar att dom är sjuka för att få sympati och kunna stjäla mer av deras pengar.

För att analysera vidare tror jag att den typiska Koloitens hävdelsebehov med samtidiga längtan att få ingå i den högborgerliga gruppen bottnar i att de sällan fick ha sex som tonåringar, inte ens som muskulösa vältränade tonåringar.

Därav den konformistiska viljan att legalisera prostitution och glorifierandet av pengar och karriär som uttryck för framgång.

:laugh::hbang::thumbup:

BelowAverage
2012-02-06, 20:38
Genomsnittskoloiten i mina ögon:
http://i.imgur.com/fwmnI.jpg

Jag måste ta starkt avstånd från din åsikt.
Detta är genomsnittskoloiten:
http://i.qkme.me/34tn.jpg

Victuhh
2012-02-06, 20:39
hahahahaha sorry men har inte hunnit få nån uppfattning om dig ännu tyvärr men d kommer ;), om nån månad lär jag skriva här om dig :D

haha släng iväg ett pm när du är klar ;)

willtjam
2012-02-06, 20:52
Jag måste ta starkt avstånd från din åsikt.
Detta är genomsnittskoloiten:

Haha, jag tror på 50/50.

jaaaaag
2012-02-06, 20:57
:D den här tråden har potential till att bli riktigt kul.

Lallle
2012-02-06, 21:00
Jag uppfattar Koloiter som ett kollektiv av unga Bourgare som har hybris för att dom läst på Högskola, och anser att alla som inte är som dom är lata jävlar som stjäl deras pengar och fejkar att dom är sjuka för att få sympati och kunna stjäla mer av deras pengar.

För att analysera vidare tror jag att den typiska Koloitens hävdelsebehov med samtidiga längtan att få ingå i den högborgerliga gruppen bottnar i att de sällan fick ha sex som tonåringar, inte ens som muskulösa vältränade tonåringar.

Därav den konformistiska viljan att legalisera prostitution och glorifierandet av pengar och karriär som uttryck för framgång.

Fantastiskt! :thumbup:

stolpskott
2012-02-06, 21:06
Jag har börjat fundera på om Kwon är en bot. Han är nästan alltid online och aktiv i många trådar. Om han är en så är han jäkligt trevligt programmerad iaf.

Eternallord är en trevlig person så länge man inte pratar politik, då blir han en militant hippie. Han har spelat warhammer och är alldeles för kåt på sin egen frisyr.

willtjam
2012-02-06, 21:09
Jag har börjat fundera på om Kwon är en bot. Han är nästan alltid online och aktiv i många trådar. Om han är en så är han jäkligt trevlig dock.

Eternallord är en trevlig person så länge man inte pratar politik, då blir han en militant hippie. Han har spelat warhammer och är alldeles för kåt på sin egen frisyr.

Kwon är ett mysterium! Inlägg i det allmänna forumet räknas väl inte? Så hur kan han ha nästan 20k inlägg? Jag har då aldrig sett honom posta nåt i något annat forum. :ike

pwnyou
2012-02-06, 21:10
Tjocka SL:are

http://topnews.in/healthcare/sites/default/files/Obesity-Children.jpg

mela
2012-02-06, 21:11
Kwon är ett mysterium! Inlägg i det allmänna forumet räknas väl inte? Så hur kan han ha nästan 20k inlägg? Jag har då aldrig sett honom posta nåt i något annat forum. :ike

Inläggen har räknats i allmänt, det var bara något år sedan som det slutade att räknas här.

Jorgen
2012-02-06, 21:12
Kwon är ett mysterium! Inlägg i det allmänna forumet räknas väl inte? Så hur kan han ha nästan 20k inlägg? Jag har då aldrig sett honom posta nåt i något annat forum. :ike

Tidigare räknades poster i allmänt med.

Kwon är bäst. :thumbup:

willtjam
2012-02-06, 21:14
Åhfan, det förklarar mycket. :n00b

Oxe
2012-02-06, 21:35
generellt som en tränande en ganska tragisk grupp som letar efter exakt mängd eaa att inta innan och efter passet och kollar exakta tidpunkter för att inta dina fria aminosyror, sittar dagar i ända för att leta reda på det optimala träningssplitet istället för att göra det träning går ut på ta i på gymmet, spåret eller var man nu tränar...

Mer allmänt så väldigt inskränkta små varelser som lever i sina bubblor och tror dom vet nåt om hur världen funkar för dom har läst det i en bok eller på internet...

Pdaddy
2012-02-06, 21:38
JA gillar många, saknar dock "Clash"s mkt roliga inlägg i trådar från himmel å gjord, hans avatar ägde också :)

Oxe, var är han ?

Oyäs, Kwon rules :D

Pd

Piranha
2012-02-06, 21:59
Oxe , iaf med nya crazy-frillan.

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20101201085013/prowrestling/images/7/7a/The-undertaker-wwe.jpg

C.E.J.
2012-02-07, 06:45
Många aspergerexcentriker.

Scratch89
2012-02-07, 07:53
Filmjölk: :thumbup:

Scratch89
2012-02-07, 07:55
Jag tycker generellt att kolozzeumfolk är trevliga, och jag har alltid tyckt att majoriteten av de jag träffat från forumet (vad kan det vara nu, trettio personer?) varit trevliga människor. Nu för tiden hänger jag egentligen mest i allmänt, men jag känner att nivån på inläggen har blivit sämre, och att folket blivit yngre. Eller så har bara jag blivit äldre; Jag har ju ändå hängt här sedan 2004. Då var jag 15 år...

Biceps
2012-02-07, 08:12
De flesta är extremt självcentrerade och inlåsta i sin egen världsbild.
Sen finns det ett knippe personer som verkar riktigt vettiga.

Eddie Vedder
2012-02-07, 08:39
Jag tycker Koloiter verkar vara som folk i allmänhet. Och +1 på Scratch89, jag har också träffat massor av Kolofolk nu och än har jag inga dåliga erfarenheter alls.

Scratch89
2012-02-07, 08:41
Jag tycker Koloiter verkar vara som folk i allmänhet. Och +1 på Scratch89, jag har också träffat massor av Kolofolk nu och än har jag inga dåliga erfarenheter alls.

Till och med DU är ju trevlig IRL. :D

Pernam
2012-02-07, 09:06
Pernam[/B] - ljusskygg och hårig
http://4.bp.blogspot.com/-_SPXqNNW07Q/Tfe-BiQMyrI/AAAAAAAABbA/hF8u5mD8k0Y/s400/116_FilosofenBisamrotte.jpg


Ljusskygg och hårig? Filosofen Bisamråtta? Tja... Varför inte? :)

Angående koloiter så är det väl mest babblare och allmäntpostare jag har någon egentlig uppfattning om. Och bakom den ibland märkliga jargongen verkar det med få undantag vara bra folk, lite trasiga och knasiga bara.

Tricklew
2012-02-07, 09:06
Gräv genom din historik och kolla inläggen du skrev när du var 15 scratch, så kommer du nog märka att du helt enkelt har åldrats. Det värsta med att ha växt upp halft på kolo, är att man då och då får sin egns ungdomliga idioti slagen i fejjan.

Pernam! I basröst: De e inget fel o vaa.

Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

Stoltz
2012-02-07, 09:12
Gräv genom din historik och kolla inläggen du skrev när du var 15 scratch, så kommer du nog märka att du helt enkelt har åldrats. Det värsta med att ha växt upp halft på kolo, är att man då och då får sin egns ungdomliga idioti slagen i fejjan.

Pernam! I basröst: De e inget fel o vaa.

Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

Minst sagt. Att använda sökfunktionen på det sättet är ju som att ta ett ångestpiller. Det räcker med söka igenom förra månaden för mig :D

Asdf
2012-02-07, 10:06
Jag tycker generellt att kolozzeumfolk är trevliga, och jag har alltid tyckt att majoriteten av de jag träffat från forumet (vad kan det vara nu, trettio personer?) varit trevliga människor. Nu för tiden hänger jag egentligen mest i allmänt, men jag känner att nivån på inläggen har blivit sämre, och att folket blivit yngre. Eller så har bara jag blivit äldre; Jag har ju ändå hängt här sedan 2004. Då var jag 15 år...

Såg du ut ungefär såhär då? ;)

http://www.jhocy.com/gallery/emo-a6/emo-kid-i42.jpg

Glömmer aldrig din pin med moderaterna!

Adama
2012-02-07, 12:29
Blev tvungen att kolla upp vad Scratch89 hade för funderingar 2004/2005 :) Han var bl.a. glad för sin trea i 130 kg marklyft :thumbup: och så var han störst i skolan vid ett tillfälle.

Scratch89
2012-02-07, 14:40
Gräv genom din historik och kolla inläggen du skrev när du var 15 scratch, så kommer du nog märka att du helt enkelt har åldrats. Det värsta med att ha växt upp halft på kolo, är att man då och då får sin egns ungdomliga idioti slagen i fejjan.

Hahahaha, jag har gjort det förut. Jag skäms. Jag var ju värre än de femtonåringar som härjar på brädan nu.


Glömmer aldrig din pin med moderaterna!
När såg du den? :D Hade väl inte den efter att jag tog studenten, tror jag.


Blev tvungen att kolla upp vad Scratch89 hade för funderingar 2004/2005 :) Han var bl.a. glad för sin trea i 130 kg marklyft :thumbup: och så var han störst i skolan vid ett tillfälle.
Hahah! Båda stämmer ju.

filmjölk
2012-02-07, 15:39
Skulle vi inte psykoanalysera varandra? Här tycker jag mest det kramas och det förvandlas till en "Bäääääää jag saknar XXXX"" - tråd. Samt ett kollektivt: "Jag tyker ni er så snela allihop, nestan, tihihih *fnitter*".

Skärpning. Nu tycker jag att vi sågar varandra med hjälp av amatörpsykologi istället.

Pernam
2012-02-07, 16:03
Skulle vi inte psykoanalysera varandra? Här tycker jag mest det kramas och det förvandlas till en "Bäääääää jag saknar XXXX"" - tråd. Samt ett kollektivt: "Jag tyker ni er så snela allihop, nestan, tihihih *fnitter*".

Skärpning. Nu tycker jag att vi sågar varandra med hjälp av amatörpsykologi istället.

Ok.
Filmjölk-
"Arbetarklass och synbarligen stolt över det. Egentligen gnager nog mindervärdeskomplexet honom svårt, vilket kan förklara hans utbrott av klasshat gentemot muffare, äckelliberaler och andra borgarkräk.
Antagligen är han en gammal skinnboll med tillhörande åsikter, dock inte värre än att han fick göra värnplikt. Med åren har han förvandlats till en mild vardagsrasist.
Relativt intelligent och har ordets gåva, utnyttjar det mest till att vara rolig och kläcka ur sig fyndiga utlägg om sina medmänniskor. För lat för att ta till vara sin begåvning på mer konstruktivt sätt.
I sin ungdom var han antagligen ett svårt fall av discobyggare och vägrade träna ben för att det skulle få hans relativt välbyggda överkropp att se mindre ut."

Amatörmässigt nog?

Asdf
2012-02-07, 16:03
Skulle vi inte psykoanalysera varandra? Här tycker jag mest det kramas och det förvandlas till en "Bäääääää jag saknar XXXX"" - tråd. Samt ett kollektivt: "Jag tyker ni er så snela allihop, nestan, tihihih *fnitter*".

Skärpning. Nu tycker jag att vi sågar varandra med hjälp av amatörpsykologi istället.

Filmjölk

http://media.gilenmyr.com/2011/09/Gargamel.jpg

Krampus
2012-02-07, 16:19
Skulle vi inte psykoanalysera varandra? Här tycker jag mest det kramas och det förvandlas till en "Bäääääää jag saknar XXXX"" - tråd. Samt ett kollektivt: "Jag tyker ni er så snela allihop, nestan, tihihih *fnitter*".

Skärpning. Nu tycker jag att vi sågar varandra med hjälp av amatörpsykologi istället.

Filmjölk har ett problem av borderlinekaraktär i sin relation till Kolozzeum. Han kan inte leva med Kolo eller utan. Hans tidigare profiler och självbanning vittnar om detta.
Viljan att skapa pollar och återkommande analyser av medlemmar tyder på en tydlig önskan efter struktur, då han efter ett tag med nytt namn ofta känner sig tom och utan fotfäste, varpå Filmjölk gärna tar på sig en negativ roll för att skapa reaktioner och debatt. Bättre en dålig reaktion än ingen alls.
Filmjölk är högintelligent med självdestruktiva beteenden.


Ordination: Knäböj.

BelowAverage
2012-02-07, 16:19
Ok.
Filmjölk-
"Arbetarklass och synbarligen stolt över det. Egentligen gnager nog mindervärdeskomplexet honom svårt, vilket kan förklara hans utbrott av klasshat gentemot muffare, äckelliberaler och andra borgarkräk.
Antagligen är han en gammal skinnboll med tillhörande åsikter, dock inte värre än att han fick göra värnplikt. Med åren har han förvandlats till en mild vardagsrasist.
Relativt intelligent och har ordets gåva, utnyttjar det mest till att vara rolig och kläcka ur sig fyndiga utlägg om sina medmänniskor. För lat för att ta till vara sin begåvning på mer konstruktivt sätt.
I sin ungdom var han antagligen ett svårt fall av discobyggare och vägrade träna ben för att det skulle få hans relativt välbyggda överkropp att se mindre ut."

Amatörmässigt nog?

Wow, klockrent!
Kan jag också få en? :bow:

spoon
2012-02-07, 16:22
Wow, klockrent!
Kan jag också få en? :bow:

Ung medlem som suktar efter bekräftelse genom att tigga efter den i diverse trådar. Har inte riktigt förstått att om man ska bli igenkänd så måste man göra något att bli igenkänd för. Äter ofta kvarg.

BelowAverage
2012-02-07, 16:25
Ung medlem som suktar efter bekräftelse genom att tigga efter den i diverse trådar. Har inte riktigt förstått att om man ska bli igenkänd så måste man göra något att bli igenkänd för. Äter ofta kvarg.

Nästan för träffsäker. *popcorn*

filmjölk
2012-02-07, 17:19
Bra analyser av mig där! Min egen fantasi och analysförmåga funkar inte för närvarande, men ser fram emot att andra medlemmar sågas.

Scratch89
2012-02-08, 00:22
Ooooh vad jag inte skulle tycka om en analys på mig själv.

Andy.da.wohoo
2012-02-08, 00:44
Ooooh vad jag inte skulle tycka om en analys på mig själv.

Finns inte mycket analysera, maken till tommare personlighet har jag aldrig stött på, ens hos spädbarn. Hans tidigare frisyrval av svartfärgat hår med för lång lugg tyder på tidigare störning och felprioritering av träning med en försummad knäböj som resultat.

Senare profilbild och poster tyder på ett behov av att vara med i gemenskapen, gärna mitt i centrum och sedd av alla.

:)

Melinda
2012-02-08, 00:48
Finns inte mycket analysera, maken till tommare personlighet har jag aldrig stött på, ens hos spädbarn. Hans tidigare frisyrval av svartfärgat hår med för lång lugg tyder på tidigare störning och felprioritering av träning med en försummad knäböj som resultat.

Senare profilbild och poster tyder på ett behov av att vara med i gemenskapen, gärna mitt i centrum och sedd av alla.

:)

soo sweet!*kissass*

Mourten
2012-02-08, 06:07
soo sweet!*kissass*

Ny medlem som har en bild som berättar att hon e sub 18 år och försöker få andra snorgärssar attt limma på henne.

SvingarN
2012-02-10, 21:26
Många trevliga och hjälpsamma, men även väldigt många besserwissrar.

Tricce
2012-02-10, 21:26
Ny medlem som har en bild som berättar att hon e sub 18 år och försöker få andra snorgärssar attt limma på henne.

Sugen? ;)

spoon
2012-02-10, 21:34
Upplever koloiter som väldigt starka. Hur mycket man än lyfter så är någon på kolo starkare.

Mourten
2012-02-12, 06:56
Sugen? ;)

haha nä.
jag gillar mogna quinns.

mikaelj
2012-02-15, 07:43
Upplever koloiter som väldigt starka. Hur mycket man än lyfter så är någon på kolo starkare.

Du tittar i helt fel journaler. Leta efter såna som heter typ "beach 2012" eller "fitness" eller "testar <foo>".

________

Koloiter kan precis allt om träning och lägger ned 98174 timmar i veckan på att hitta Den Perfekta 4-splitten och jagar pump 'n TUT samt millisekunder i näringstiming, men har inte den blekaste aning om hur man tränar.

Cilia
2012-02-15, 21:27
Trevliga, kunniga men som bryr sig mycket om detaljer så dom går vilse i skogen bland träden. Samtidigt finns det en bredd vilket gör det kul att hänga.

Träffat ett gäng koloiter och ni är bäst.

jokem
2012-02-15, 21:29
Knäböj är det enda som bygger.

Melinda
2012-02-15, 21:29
Ny medlem som har en bild som berättar att hon e sub 18 år och försöker få andra snorgärssar attt limma på henne.

Totalt missat denna!
Ha det va ju änna kul :D

Melinda
2012-02-15, 21:31
haha nä.
jag gillar mogna quinns.

Är nog mer mogen än dig ska du se ;)

Melinda
2012-02-15, 21:32
Mourten

hmm tror att han är stor större störst, bäst ?

Cilia
2012-02-15, 21:33
Melinda du vet att det går att skriva fler än 140 tecken i en post här? Det är inte som Twitter.

Oxe
2012-02-15, 21:37
Melinda du vet att det går att skriva fler än 140 tecken i en post här? Det är inte som Twitter.

Nu skall du inte vara elak skall man göra sig ett namn reggad för en månad sedan och bara spamma allmänt måste man synas överallt,

nästa steg blir väl att börja svara på sina egna inlägg


melinda btw det finns en edit knapp när man inte riktigt hinner få med allt innan man trycker skicka svar

Cilia
2012-02-15, 21:43
Nu skall du inte vara elak
Någon måste ta den rollen efter du har abdikerat och blivit någon slags mysfarbror.

Melinda
2012-02-15, 21:59
Nu skall du inte vara elak skall man göra sig ett namn reggad för en månad sedan och bara spamma allmänt måste man synas överallt,

nästa steg blir väl att börja svara på sina egna inlägg


melinda btw det finns en edit knapp när man inte riktigt hinner få med allt innan man trycker skicka svar


Men jag såg dom ju allt eftersom ju -.- så svarade där efter. Orka gnälla för att jag skrev 3 på raken :P

jokem
2012-02-16, 19:07
Melinda du vet att det går att skriva fler än 140 tecken i en post här? Det är inte som Twitter.

Fast alla vet att ju fler posts man har på kolozzeum, desto mer vet man om livet och allt vad det innebär. En person med 20 000 posts har rätt även när personen egentligen har fel. 20 000 posts har aldrig fel!

spoon
2012-02-16, 19:16
Du tittar i helt fel journaler. Leta efter såna som heter typ "beach 2012" eller "fitness" eller "testar <foo>".

________

Koloiter kan precis allt om träning och lägger ned 98174 timmar i veckan på att hitta Den Perfekta 4-splitten och jagar pump 'n TUT samt millisekunder i näringstiming, men har inte den blekaste aning om hur man tränar.

Mja jag håller inte med. Jag tycker bredden på forumet är styrkan. Här finns världseliten i bänkpress och mycket av den nordiska eliten i styrkelyft. Marathonlöpare och järnmän. Samtidigt som det finns nybörjare som vill ha sexpacket till sommaren. Alla har olika mål men gemensamt är kärleken till stålet. Eller så är vi alla bara nördar med för mycket fritid.

Sparven från Minsk
2012-02-16, 20:55
Mja jag håller inte med. Jag tycker bredden på forumet är styrkan. Här finns världseliten i bänkpress och mycket av den nordiska eliten i styrkelyft. Marathonlöpare och järnmän. Samtidigt som det finns nybörjare som vill ha sexpacket till sommaren. Alla har olika mål men gemensamt är kärleken till stålet. Eller så är vi alla bara nördar med för mycket fritid.

De med många posts i allmänt är väl de som är nördar med för mycket fritid?