handdator

Visa fullständig version : Första beställningen?


NybörjarBuilder
2004-01-14, 17:28
hej hallå.
har nyligen blivit medlemm på forumet och hoppas det skall bli kul :)
Det är så att jag har tänkt att köpa mitt första protein pulver.
Jag ser ju att Exell Vassle är populärt.
kanske ska köpa 1 kg av detta.

Nå vad tycker ni? skall jag köra på vassle eller annat?

tack..


P.S kan tänka mig att ni fått 100-tals likadana frågor men vore snällt om ni kunde ge mig lite råd :)

aliquis
2004-01-14, 18:27
ne, jag tycker du skall köra på sojaprotein :thefinger

men du kommer ju ändå skita i det och köpa vassle så beställ 10kg exell nu på direkten :D

DiZi
2004-01-14, 19:27
Ett "vassleproteinstillskott" är en bra start.
Det är helt klart värt att beställa 1kg Exell. Akta dig för jordgubb om du inte gillar att dricka saker som är väldigt söta.

Choklad är godast enligt mig.
Fast smaken är som baken, delad.

Berry
2004-01-14, 22:01
Originally posted by DiZi
Det är helt klart värt att beställa 1kg Exell. Akta dig för jordgubb om du inte gillar att dricka saker som är väldigt söta.

Det är inte värt att beställa ett kilo exell. Med frakten blir det dyrare än att traska in i en Budo & Fitness-butik och köpa det. Ska du beställa från internet, beställ så mycket att priset per kilo inklusive frakt blir lägre än butikspriset.

Garnax
2004-01-16, 17:26
Jag kör Exells vassleprotein Smak: jordgubb.

Blanda den med mjölk (i en mixer) med luften som blir av mixern
så har du något som smakar och har konsistens ganska exakt som McDonalds
Jordgubbsmilkshake. (Mängden vassle till mängden mjölk avgör så klart hur bra\tunn smaken blir)

Som sagt frakten är 170kr vilket är lite väl saftigt för 1kg.
Så antingen så beställer du mer (1kg gör du av med på 2 veckor)
eller andra produkter också eller så försöker du slå dig ihop någon annan som tränar så ni delar på skiten eller kommer upp till 1700kr (fraktfritt)

Bor du i katrineholm så slår jag gärna mig ihop med dig
fast oddsen för det är juh väldigt små

:notme:

Langster
2004-01-16, 19:35
Det är aldrig lönt att köpa så pass lite som ett kilo proteintillskott, oavsett vad det är. Det är slut innan du hinner märka nån skillnad.

Om det är exell du vill testa, så köp minst 3 påsar, en av varje smak. Ät upp det på en månad. Då lär du faktiskt hinna känna lite skillnad av det extra proteinintaget (fortsätt äta som du gör nu, plus proteintillskottet). Dessutom vet du efter det vilken smak du gillar bäst.

Ta en portion på morgonen till frukosten, en direkt efter träning och en till den sista måltiden innan du går och lägger dig. De dagar du inte tränar tar du en till ett mellanmål på eftermiddagen istället för den efter träning. 3 kg lär räcka precis till det på en månad. Sen vet du om det är nåt för dig!

Hnke
2004-01-16, 19:38
bra skrivit, då borde du veta om det e ngt för dig

http://www.stopstart.freeserve.co.uk/smilie/jump.gif

lauria
2004-01-16, 20:18
Kör vassle du,det funakr bra :D


///Tobbe

NybörjarBuilder
2004-01-17, 11:54
Garnax har du msn,irc eller icq :) ??