handdator

Visa fullständig version : Hjälp med kostillskott


Sebbee
2012-02-03, 17:21
Hej! Jag har nu börjat träna igen då jag haft 1,5 års uppehåll. Idag väger jag 74kg och är en 1,89 lång. När jag tränade innan körde jag med Rage och Anabolic Protein, men Rage har ju blivit olagligt i Sverige.... :/
Och nu kör jag på Anabolic beast, Kreatin, Gainer Pro! Jag är lite osäker på vad jag skall använda för kostillskott så vore tacksam för all hjälp jag kan få!

Det jag vill ha är lite mer att bygga på, ökad muskelmassa, höjd prestationsförmåga, en rejäl pump så det heter duga! :hbang:
Det här är bara vad jag är ute efter och jag vet att man inte kan få allt men vore bra om man fick lite tips!

Tack på förhand

willtjam
2012-02-03, 17:32
Protein, kreatin, koffein och malto.

vicarious
2012-02-03, 17:51
Rage, olagligt? Wat.

Du behöver inget mer än det du redan räknat upp. Träna hårt och ät protein och energirikt.

Sebbee
2012-02-03, 18:45
Protein, kreatin, koffein och malto.

Tack så mycket!

Sebbee
2012-02-03, 18:46
Rage, olagligt? Wat.

Du behöver inget mer än det du redan räknat upp. Träna hårt och ät protein och energirikt.


Första Ragen alltså bara "Rage" är numera olagligt, ja men uppföljarna finns ju kvar men kände dock inte samma pump som den första!
Okej tackar!

vicarious
2012-02-03, 18:55
Första Ragen alltså bara "Rage" är numera olagligt, ja men uppföljarna finns ju kvar men kände dock inte samma pump som den första!
Okej tackar!

Vad är det för ingrediens som har orsakat det?

Sebbee
2012-02-03, 19:01
Vad är det för ingrediens som har orsakat det?

Inte en blekaste inte ens Fairings hemsida har något om det, har även kollat andra sidor men har inget bra svar på den frågan just nu tyvärr *gah!*

Crocker
2012-02-03, 19:10
1,3 dimethyleamylamine?

Sebbee
2012-02-03, 19:13
1,3 dimethyleamylamine?

Det kan nog stämma

brolin
2012-02-03, 21:23
Är inte det här den första ragen? http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/rage-960gr.html

Sebbee
2012-02-03, 22:03
Är inte det här den första ragen? http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/rage-960gr.html

Jo de är det! Men frågan är om man kan beställa hem den? Svensktkostillskott.se har också den fast det går ej att beställa *mini

willtjam
2012-02-03, 22:06
Pröva? DMAA är inte klassat än så det går utmärkt att beställa och förtära.

Fordon
2012-02-04, 00:19
Nej första ragen är har inte DMAA, Den hade DMAE om jag inte minns fel.. Not the same thing. Hur som helst så är den varken olaglig eller otillåten under tävling.

mysglenn
2012-02-04, 22:38
Det kan nog stämma

källa på att det är olagligt?

Sebbee
2012-02-04, 22:48
källa på att det är olagligt?

Att Fairing själva har slutat tillverka det är nog ett väldigt bra svar, då första Ragen såldes som smör

willtjam
2012-02-04, 22:55
Så den är olaglig bara för att dom drog in produktionen?

Kung atlas
2012-02-05, 00:37
Äh... första varianten av Rage finns till salu i kolozzeums shop. Skitsnack att den skulle innehålla något dopingklassat.

Jag köpte några burkar under FF och då förklarade personalen att dom la ner produktionen under en tid för att säljet vart dåligt på orginal Rage när X2 kom

Jorgen
2012-02-05, 08:55
Att Fairing själva har slutat tillverka det är nog ett väldigt bra svar, då första Ragen såldes som smör

Nej, orginalragen är inte olaglig. Det har kommit uppdaterade versioner av den, det är väl därför som den togs bort ur produktionen.

Men den gjorde en "comeback" under Fitnessfestivalen i år och finns som sagt att beställa i begränsad upplaga i koloshoppen.

mysglenn
2012-02-05, 08:56
Att Fairing själva har slutat tillverka det är nog ett väldigt bra svar, då första Ragen såldes som smör

Rent logiskt köper jag inte det, för det finns väl fler företag än Fairing på marknaden som hade detta ämne i sina produkter mm.

Jorgen
2012-02-05, 09:02
Rent logiskt köper jag inte det, för det finns väl fler företag än Fairing på marknaden som hade detta ämne i sina produkter mm.

Fairing har inte haft och har inte DMAA i sina produkter så vitt jag vet.

mysglenn
2012-02-05, 09:14
Fairing har inte haft och har inte DMAA i sina produkter så vitt jag vet.

okej så vad är anledningen till uppståndelsen då? Att man tog bort Rage ur sortimentet och därmed fick folk att tro att den hade olagliga saker i sig?

z_bumbi
2012-02-05, 09:33
okej så vad är anledningen till uppståndelsen då? Att man tog bort Rage ur sortimentet och därmed fick folk att tro att den hade olagliga saker i sig?

Att "folk" får för sig så mycket skulle jag säga är den troligaste förklaringen. Tror man att bara för att en produkt försvinner att den innehåller olagliga produkter så bör man nog få lite mer frisk luft. Ta en promenad. Mata änderna etc.

Jorgen
2012-02-05, 09:54
okej så vad är anledningen till uppståndelsen då? Att man tog bort Rage ur sortimentet och därmed fick folk att tro att den hade olagliga saker i sig?

Det får du fråga TS om, men jag tror som z_bumbi.

Fairing
2012-02-07, 11:30
Rage orginal innehåller absolut inget olagligt.
Om ni är intresserade av produkten så finns det ett begränsat antal burkar ute i handeln just nu. Kolozzeum.com har ett gäng i lager.

Vi upphörde med tillverkningen pga sämre försäljning när vi började sälja X2 och Extreme :)

farsan baloo
2012-02-07, 16:44
att "folk" får för sig så mycket skulle jag säga är den troligaste förklaringen. Tror man att bara för att en produkt försvinner att den innehåller olagliga produkter så bör man nog få lite mer frisk luft. Ta en promenad. Mata änderna etc.

+1