handdator

Visa fullständig version : Festa På Gymet!


buckla
2012-01-26, 13:33
Vad tror ni om att fira ett lyckat pass på gymmet? Jo ja tänkte bränna på en cigarr & ta ett glas skumpa när jag är klar.

Omvänt om jag INTE är nöjd med mitt pass. Ja då tänkte jag trösta med med att halsa bira & pizza med extra fet ost givetvis.

Alltså detta skulle då ske direkt efter avslutat pass. Bänkar finns ju i överflöd, behöver bara ta med maj en liten duk.

yeahgrr
2012-01-26, 13:37
svincoolt om man är 16...annars inte...

beckman88
2012-01-26, 13:38
svincoolt om man är 16...annars inte...

This

Scoffan
2012-01-26, 13:38
Vad tror ni om att fira ett lyckat pass på gymmet? Jo ja tänkte bränna på en cigarr & ta ett glas skumpa när jag är klar.

Omvänt om jag INTE är nöjd med mitt pass. Ja då tänkte jag trösta med med att halsa bira & pizza med extra fet ost givetvis.

Alltså detta skulle då ske direkt efter avslutat pass. Bänkar finns ju i överflöd, behöver bara ta med maj en liten duk.

När jag tränade på friskis tidigare så brukade nån pt och några gubbar kröka i omklädningsrummet/bastun efter styrke passet;) pt hade en ordentlig stash i klädskåpet.

mela
2012-01-26, 13:39
Jag vet inte om alkohol och pizza är det optimala om man bestämt sig för att gå ner i vikt om ens bmi gränsar till fetma? Jag tänker på din andra tråd.

buckla
2012-01-26, 13:41
Jag vet inte om alkohol och pizza är det optimala om man bestämt sig för att gå ner i vikt om ens bmi gränsar till fetma? Jag tänker på din andra tråd.

Detta får ses mest som ett skämt, om osunt leverne.

buckla
2012-01-26, 13:45
När jag tränade på friskis tidigare så brukade nån pt och några gubbar kröka i omklädningsrummet/bastun efter styrke passet;) pt hade en ordentlig stash i klädskåpet.

Hehe ja jäklar.

kaer
2012-01-26, 13:55
Röker du cigarr (eller något annat) inne på gymmet får du nog räkna med en rejäl avhyvling.

Akerhage
2012-01-26, 14:13
Tycker helt klart du ska testa detta! Sen kan du ju sluta träna när du väl blivit utslängd och satsa på mr. fjortis 2012 :)

Åsberg
2012-01-26, 14:14
Och så råkar någon bli en aning full och ska fixa personbästa i bänken och så dör någon. Ingen bra idé mao.

Ado2000
2012-01-26, 14:37
hahahahha DO IT

Thoopias
2012-01-27, 01:54
Istället för cigarren tar du och sippar eaa under passet...Sen byt ut skumpan mot en proteindrink och pizzan kan du behålla *slap*

Och 1 kanske 2 öl i bastun efteråt skadar nog inte allt för mkt, om det inte händer för ofta.

muddler
2012-01-27, 02:25
Haha, jag har faktiskt stängt av två pers på mitt gym som fick för sig att glida in vid 23 på kvällen i sällskap med en hoper icke medlemmar och starta ett riktigt sjöslag. Jag hittade en flaska rom i solariet och fimpar på gymgolvet. Det kändes.. sådär.

Har även vid ett tillfälle hittat 7 fulla ryssar i bastun en fredagkväll också :D

Nackdelen med att ha ett gym med sparsam bemanning och generösa öppettider.

LeBron
2012-01-27, 04:11
Försöker du vara rolig? :)

Tricklew
2012-01-27, 05:24
Haha, jag har faktiskt stängt av två pers på mitt gym som fick för sig att glida in vid 23 på kvällen i sällskap med en hoper icke medlemmar och starta ett riktigt sjöslag. Jag hittade en flaska rom i solariet och fimpar på gymgolvet. Det kändes.. sådär.

Har även vid ett tillfälle hittat 7 fulla ryssar i bastun en fredagkväll också :D

Nackdelen med att ha ett gym med sparsam bemanning och generösa öppettider.

:hbang:

buckla
2012-01-27, 07:30
Försöker du vara rolig? :)

Hypotetisk fråga!
"Omvänt om jag INTE är nöjd med mitt pass" Jag är sällan missnöjd, lyckas med det som jag förutsätter mej att göra.

Ado2000
2012-01-27, 09:18
Haha, jag har faktiskt stängt av två pers på mitt gym som fick för sig att glida in vid 23 på kvällen i sällskap med en hoper icke medlemmar och starta ett riktigt sjöslag. Jag hittade en flaska rom i solariet och fimpar på gymgolvet. Det kändes.. sådär.

Har även vid ett tillfälle hittat 7 fulla ryssar i bastun en fredagkväll också :D

Nackdelen med att ha ett gym med sparsam bemanning och generösa öppettider.


WWHHOOOAAAA va e d för öppettider på d gymmet och med bemanning tom

Mental
2012-01-27, 09:54
Ptja, ett par Öl i bastun tycker jag är ok. Även om kanske inte gymägaren håller med.

buckla
2012-01-27, 12:07
Istället för cigarren tar du och sippar eaa under passet...Sen byt ut skumpan mot en proteindrink och pizzan kan du behålla *slap*

Och 1 kanske 2 öl i bastun efteråt skadar nog inte allt för mkt, om det inte händer för ofta.

Jag har inta eaa, jag tog vassle & rostade cashew nötter. En njutbar stund på gymmet, som passar mina nya hälsoideal.

Följande behövs för att släppa loss en fredag efter träningen.

1st butelj med vassle (färdigblandad)
1st longdrink glas.
1st is hink med tång.
1st skål.
2st paraply för drinkar.
2st neon färgade sugrör.
1st burk med nötter.
1st servett.

Sniggel
2012-01-27, 12:37
Ptja, ett par Öl i bastun tycker jag är ok. Även om kanske inte gymägaren håller med.

Det är det säkert om det är rätt personer. Men gör man en riskanalys av att tillåta sånt så kan man nog snabbt se att det kommer att gå käpprätt åt h-vete om man skulle officiellt tillåta sånt. Förmodligen även om det sker inofficiellt eftersom sånt kommer ut förr eller senare och då vill "alla" vara med.