handdator

Visa fullständig version : känningar i ländrygg


Wipflash
2012-01-25, 04:48
när jag sitter ner med rak rygg och lutar kroppen åt höger uppstår känningar i ländryggens högra nedre sida, kan inte definera det som smärta.

känner inget när jag lutar åt höger sittandes. inte heller när jag står upp på något håll.

har inte kunnat vila bort det, suttit i ett längre tag nu. känns som det kan begränsa mina marklyft.

tänkte höra om någon kunnig skulle kunna ha någon teori vad det skulle kunna vara och eventuellt lämplig åtgärd.

tack på förhand

killenigrillen
2012-01-25, 09:32
när jag sitter ner med rak rygg och lutar kroppen åt höger uppstår känningar i ländryggens högra nedre sida, kan inte definera det som smärta.

känner inget när jag lutar åt höger sittandes. inte heller när jag står upp på något håll.

har inte kunnat vila bort det, suttit i ett längre tag nu. känns som det kan begränsa mina marklyft.

tänkte höra om någon kunnig skulle kunna ha någon teori vad det skulle kunna vara och eventuellt lämplig åtgärd.

tack på förhand

Vill du att vi ska kunna ge några tips öht måste du beskriva dina besvär bättre.

"när jag sitter ner med rak rygg och lutar kroppen åt höger uppstår känningar i ländryggens högra nedre sida, kan inte definera det som smärta."
"känner inget när jag lutar åt höger sittandes. inte heller när jag står upp på något håll."

Du känner det i ryggen när du lutar dig åt höger i sittandes men samtidigt INTE när du lutar dig åt höger i sittandes?

Kolla mallen som finns