handdator

Visa fullständig version : Rage Nitro, Rage Insanity eller Kolozzeum Evil?


Strand93
2012-01-23, 18:56
Tänkte prova en ny PWO och har nu efter mycket om och men kommit fram till att det står mellan dessa tre: Rage Nitro, Rage Insanity eller Kolozzeum Evil.

Vad kan ni säga om dessa ni som provat? Jag upplever att båda Rage verkar bra men att dom endast ger stickningar i huden. Av alla omdömen och kommentarer kring dessa låter det på dom flesta att dom bara får stickningar i huden. Visst kan det vara lite uppiggande men överlag tycker jag att det i så fall blir ovärt pengarna. Mitt mål med en PWO är att få en "boost" med energi och fokus, helst utan några stickningar. Vilken av dessa bör jag ta? Går man efter priset plockar ju Kolozzeums egna PWO hem första plats direkt, men frågan är ju hur bra den är

ThisIsTheOne
2012-01-23, 19:06
Rage Insanity är den bästa PWO jag provat (och det är några stycken: Rage, Rage X2, Rage Extreme, Jack3d, Jacked XX, Jacked XX Extreme, VIP-X Zero Carbs, VIP-X Extreme och säkert ännu fler som jag glömt bort).

Jorgen
2012-01-23, 19:26
Jag föredrar Rage Nitro. Får mer pump av den än av dom andra två.

Strand93
2012-01-23, 19:48
Rage Insanity är den bästa PWO jag provat (och det är några stycken: Rage, Rage X2, Rage Extreme, Jack3d, Jacked XX, Jacked XX Extreme, VIP-X Zero Carbs, VIP-X Extreme och säkert ännu fler som jag glömt bort).

Jag föredrar Rage Nitro. Får mer pump av den än av dom andra två.

Tack för snabbt svar. Vad är det som gör att ni gillar just den då? Att man får pump är ju riktigt bra, men hur är det med andra effekter då? Jag har bara provat Jack3d och den är inte alls så bra, får bara stickningar och så blir jag lite trött av den, för att inte tala om efter passet då man får värsta crashen

deadich
2012-01-23, 19:56
Tänkte prova en ny PWO och har nu efter mycket om och men kommit fram till att det står mellan dessa tre: Rage Nitro, Rage Insanity eller Kolozzeum Evil.

Vad kan ni säga om dessa ni som provat? Jag upplever att båda Rage verkar bra men att dom endast ger stickningar i huden. Av alla omdömen och kommentarer kring dessa låter det på dom flesta att dom bara får stickningar i huden. Visst kan det vara lite uppiggande men överlag tycker jag att det i så fall blir ovärt pengarna. Mitt mål med en PWO är att få en "boost" med energi och fokus, helst utan några stickningar. Vilken av dessa bör jag ta? Går man efter priset plockar ju Kolozzeums egna PWO hem första plats direkt, men frågan är ju hur bra den är

om du vill slippa stickningar i huden är det ju bara kolla ingredienserna och ta en som saknar ingrediensen som ger det. Kommer inte riktigt ihåg vilket det var, kan det ha varit det där beta alinin elelr vad det heter? lätt att leta upp iaf.

Nebuchadnezzar
2012-01-23, 20:11
Beta-alanin, ja. Själv får jag inga stickningar av dosen som finns i Rage Nitro, oavsett om jag tar det på tom mage.

Strand93
2012-01-23, 20:29
om du vill slippa stickningar i huden är det ju bara kolla ingredienserna och ta en som saknar ingrediensen som ger det. Kommer inte riktigt ihåg vilket det var, kan det ha varit det där beta alinin elelr vad det heter? lätt att leta upp iaf.

Beta-alanin, ja. Själv får jag inga stickningar av dosen som finns i Rage Nitro, oavsett om jag tar det på tom mage.

Jag formulerade mig nog inte så bra. Har inga som helst problem med stickningarna men jag vill inte att det ska vara den enda effekten av PWOn så att säga

Dedication
2012-01-23, 21:33
Rage Insanity skulle jag valt. Har kört på Evil men den smakar riktigt vidrigt och effekten är väl halvdan. Rage Nitro har jag aldrig provat riktigt men min kompis har kört på den och han tycker att Rage Insanity ger mer.

Man blir riktigt pigg och fräsch hursomhelst av Rage Insanity. :)

farsan baloo
2012-01-23, 22:04
Är jäkligt nöjd med Insanity!

Kung atlas
2012-01-23, 22:29
En fördel med Rage insanity är att det är så lite pulver per portion och magen klarar sig alltid bra.Den uppiggande effekten är galet bra på Insanity.
Rage Nitro har i mitt tycke för stor rek.dos och jag klarar mig på halva rek.dosen och mer är inte alltid bättre.

Att välja mellan dom.... då blir det insanity som i mitt tycke är absolut bäst av alla PWO

dannemannen
2012-01-24, 05:33
Om Beta-Alanin är det som ger stickningar, vad är det som finns i Nitron som ger mer pump?

Fordon
2012-01-24, 06:29
Jag håller mig till Insanity. Är mer pigg och vaken än på Nitro och blir inte lika trött efteråt. Den räcker även längre :) Har inte testat Evil men kommer inte göra det heller.

Onigiri
2012-01-24, 06:31
Evil hit och Insane dit. Det finns inget som toppar original Rage :D finns den någonstans idag?

Fordon
2012-01-24, 06:35
Evil hit och Insane dit. Det finns inget som toppar original Rage :D finns den någonstans idag?

Fanns väl under fitnessfestivalen nu -11? Kolla på blocket om nån sjuk jävel säljer för överpris :D

Kung atlas
2012-01-24, 06:40
Evil hit och Insane dit. Det finns inget som toppar original Rage :D finns den någonstans idag?

Det är väl bara kolloshoppen som säljer den enligt deras FB sida

Kung atlas
2012-01-24, 06:42
Om Beta-Alanin är det som ger stickningar, vad är det som finns i Nitron som ger mer pump?

Arginin , CFM , osv....

Fairing
2012-01-24, 07:31
Evil hit och Insane dit. Det finns inget som toppar original Rage :D finns den någonstans idag?

http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/rage-960gr.html

Onigiri
2012-01-24, 21:08
Lol. Den fanns visst närmare än jag trodde! :D *köpa*

Hetz
2012-01-24, 22:15
Har testat många olika PWO's, jack3d, shotgun, N.O explode bägge editions, jacked xx extreme, jacked xx extreme new edition och flera av Rage sortimentet. Kan bara säga att alla Rage-produkter är helt överlägsna enligt mig! Rage Insanity är ja, insane. Annars är Rage x2 en favorit

Kamp
2012-01-25, 22:15
Lånar denna tråden lite snabbt:)

Aldrig använt mig av pwo förut men hade tänkt pröva en rage produkt. Vad jag förstått så finns det tre sorter: RageX2, Rage Insanity samt Rage Nitro.

(Rage fury verkar vara något man tar under träningen? Vilket jag inte känner jag behöver.)

Så till min fråga: Är det någon större skillnad mellan dessa och isåfall vilka?

Ni får gärna ge tips vilken ni använder och varför.

Jeneric
2012-01-25, 22:31
Rage Insanity ska tydligen vara skonsammare mot magen enligt uppgift, Rage X2 och Rage Nitro kan göra att man får köra uppvärmning inför passet på toastolen.

Hetz
2012-01-25, 23:52
Rage Insanity ska tydligen vara skonsammare mot magen enligt uppgift, Rage X2 och Rage Nitro kan göra att man får köra uppvärmning inför passet på toastolen.

Vet inte ens hur jag ska svara på den här posten. En känslig mage har väl isåfall svårare för Rage Insanity som har väldigt hög koffeinhalt? Skitsamma, on topic:

Enligt mig:
Rage x2 bra tryck, pump och någorlunda stim
Rage nitro: allt ovanstånde fast något mer stim
Rage insanity: allt ovanstående fast ännu mer stim p.g.a rejält mycket mer koffein

Är du uteslutande ute efter fokus kan insanity vara ett alternativ, men alla rage produkter levererar i mitt tycke. Det där om att magen blir känslig ja det är väl olika från person till person och det gäller isf alla pwo's och inte endast Rage

Kung atlas
2012-01-26, 09:41
Vet inte ens hur jag ska svara på den här posten. En känslig mage har väl isåfall svårare för Rage Insanity som har väldigt hög koffeinhalt? Skitsamma, on topic:

Enligt mig:
Rage x2 bra tryck, pump och någorlunda stim
Rage nitro: allt ovanstånde fast något mer stim
Rage insanity: allt ovanstående fast ännu mer stim p.g.a rejält mycket mer koffein

Är du uteslutande ute efter fokus kan insanity vara ett alternativ, men alla rage produkter levererar i mitt tycke. Det där om att magen blir känslig ja det är väl olika från person till person och det gäller isf alla pwo's och inte endast Rage

Jag tycker Insanity är snällast för magen , antagligen för att man äter så lite pulver. Har bara känt av problem med magen på Rage orginal.
Viktigt att blanda med mycket vatten och gärna dricka lugnt om man har känslig mage.

Kamp
2012-01-26, 20:20
Vet inte ens hur jag ska svara på den här posten. En känslig mage har väl isåfall svårare för Rage Insanity som har väldigt hög koffeinhalt? Skitsamma, on topic:

Enligt mig:
Rage x2 bra tryck, pump och någorlunda stim
Rage nitro: allt ovanstånde fast något mer stim
Rage insanity: allt ovanstående fast ännu mer stim p.g.a rejält mycket mer koffein

Är du uteslutande ute efter fokus kan insanity vara ett alternativ, men alla rage produkter levererar i mitt tycke. Det där om att magen blir känslig ja det är väl olika från person till person och det gäller isf alla pwo's och inte endast Rage

Dock så får man ju dubbelt så mycket mer pulver i nitro jämfört med insanity? med andra ord bör nitro vara bättre rent ekonomiskt..

Hetz
2012-01-26, 20:26
Jag tycker Insanity är snällast för magen , antagligen för att man äter så lite pulver. Har bara känt av problem med magen på Rage orginal.
Viktigt att blanda med mycket vatten och gärna dricka lugnt om man har känslig mage.

Det är väl precis som allt annat olika från person till person

Dock så får man ju dubbelt så mycket mer pulver i nitro jämfört med insanity? med andra ord bör nitro vara bättre rent ekonomiskt..

Mindre dosering av insanity, rent ekonomiskt är det ingen större skillnad då doseringen är i princip halverad. Även här väldigt olika hur stora doseringar man tar/tål

Kamp
2012-01-26, 20:43
Vet inte ens hur jag ska svara på den här posten. En känslig mage har väl isåfall svårare för Rage Insanity som har väldigt hög koffeinhalt? Skitsamma, on topic:

Enligt mig:
Rage x2 bra tryck, pump och någorlunda stim
Rage nitro: allt ovanstånde fast något mer stim
Rage insanity: allt ovanstående fast ännu mer stim p.g.a rejält mycket mer koffein

Är du uteslutande ute efter fokus kan insanity vara ett alternativ, men alla rage produkter levererar i mitt tycke. Det där om att magen blir känslig ja det är väl olika från person till person och det gäller isf alla pwo's och inte endast Rage

Svar från Fairing:
-Rage X2, är uppföljaren till Rage originalet med ökad fokus på pump
-Rage Nitro, vi har här kombinerat en maximal pump med samma pigghet som
originalet gav
-Rage Insanity, en helt ny Rage som är inriktad på att ge så mycket stim
som möjligt och inte så mycket pump osv

Så du hade ju rätt bra koll:) Jo det är iofs sant att det är mindre dosering, verkar dock vara ovanligt mycket koffein i Insanity vilket lär leda till sömnproblem om man tar den efter jobbet;/

Kung atlas
2012-01-26, 21:11
Svar från Fairing:
-Rage X2, är uppföljaren till Rage originalet med ökad fokus på pump
-Rage Nitro, vi har här kombinerat en maximal pump med samma pigghet som
originalet gav
-Rage Insanity, en helt ny Rage som är inriktad på att ge så mycket stim
som möjligt och inte så mycket pump osv

Så du hade ju rätt bra koll:) Jo det är iofs sant att det är mindre dosering, verkar dock vara ovanligt mycket koffein i Insanity vilket lär leda till sömnproblem om man tar den efter jobbet;/

Tror mer att det är beta fenetylamin som ger draget i Insanity. Koffeinmängden skiljer väl bara runt 10-30mg mellan dom olika rage varinaterna ?

köttmannen
2012-01-27, 11:51
Tror ni att PWO med Dimetylamylamin är bättre än dom utan? Finns ju t ex Hemo-Rage och Berzerk. Ej testat dom men verkar intressant. Testade senast Jack3d men riktigt besviken på det.

Määng
2012-01-27, 19:57
Hur mycket koffein innehåller rage insanity? Skulle ju vara bra att veta så man vet hur man ska dosera.

Kung atlas
2012-01-27, 20:39
Tror ni att PWO med Dimetylamylamin är bättre än dom utan? Finns ju t ex Hemo-Rage och Berzerk. Ej testat dom men verkar intressant. Testade senast Jack3d men riktigt besviken på det.

Jack 3d innehåller dimetylamylamin så du har väl svarat på din egna fråga ?

Jag svarar inte alls på dimetylamylamin:(