handdator

Visa fullständig version : Kort fråga om deff


Soleby
2012-01-19, 01:56
Hej! Jag hade tänkt att börja deffa och jag har läst en del och förstått mig på det där med kosten osv, men jag undrar lite hur jag ska träna, Kondition/vikter osv, och om de är något mer som är bra att veta! :)

willtjam
2012-01-19, 02:00
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

mysglenn
2012-01-19, 08:48
är detta en KORT fråga?

....

MtotheM
2012-01-19, 09:02
är detta en KORT fråga?

....

Frågan är kort, svaret är långt,

vad är TS mål? Om det bara är styrketräning så krävs inte konditionsträning. När det kommer till styrketräningen så skulle jag kört ungefär likadant som tidigare.

Mackan58
2012-01-19, 12:02
Hej! Jag hade tänkt att börja deffa och jag har läst en del och förstått mig på det där med kosten osv, men jag undrar lite hur jag ska träna, Kondition/vikter osv, och om de är något mer som är bra att veta! :)

Kolla in länken som Willtjam gav.

För att ge ett kort svar: Ät mindre, träna tungt. Skit i konditionsträning. Iaf långdistanslöpning, är endast negativt under deff.

Soleby
2012-01-20, 08:43
Kolla in länken som Willtjam gav.

För att ge ett kort svar: Ät mindre, träna tungt. Skit i konditionsträning. Iaf långdistanslöpning, är endast negativt under deff.
Okej, de va de med vikterna jag mest ville veta för jag har hört nån gång att man ska köra på lätta vikter med fler reps och fler set, så de va de jag var osäker på.. :)