handdator

Visa fullständig version : Hittar du ditt "livs kall" på 20 minuter med denna "metoden"?


young_george
2012-01-17, 23:50
Ett fånigt(?) test för den själasökande nattugglan kanske

http://www.stevepavlina.com/blog/2005/01/how-to-discover-your-life-purpose-in-about-20-minutes/

1.Take out a blank sheet of paper or open up a word processor where you can type (I prefer the latter because it’s faster).

2.Write at the top, “What is my true purpose in life?”

3.Write an answer (any answer) that pops into your head. It doesn’t have to be a complete sentence. A short phrase is fine.

4.Repeat step 3 until you write the answer that makes you cry. This is your purpose.

That’s it. It doesn’t matter if you’re a counselor or an engineer or a bodybuilder. To some people this exercise will make perfect sense. To others it will seem utterly stupid. Usually it takes 15-20 minutes to clear your head of all the clutter and the social conditioning about what you think your purpose in life is. The false answers will come from your mind and your memories. But when the true answer finally arrives, it will feel like it’s coming to you from a different source entirely.

For those who are very entrenched in low-awareness living, it will take a lot longer to get all the false answers out, possibly more than an hour. But if you persist, after 100 or 200 or maybe even 500 answers, you’ll be struck by the answer that causes you to surge with emotion, the answer that breaks you. If you’ve never done this, it may very well sound silly to you. So let it seem silly, and do it anyway.

Med de fetmarkerade orden i åtanke så börjar jag nu. Ses om 20+ minuter, så får vi se vad jag/ni kommit fram till om något.

willtjam
2012-01-18, 00:23
I don't cry.

Spartansk
2012-01-18, 00:27
Nej, fy. Tänk om jag kommer på att jag vill bli nåt jag inte vill vilja bli?

Olegh
2012-01-18, 00:31
Nej, fy. Tänk om jag kommer på att jag vill bli nåt jag inte vill vilja bli?

Eller, ännu värre, något jobbigt! Ponera att du vill bli Göran Kropp liksom.

Spartansk
2012-01-18, 00:33
Eller, ännu värre, något jobbigt! Ponera att du vill bli Göran Kropp liksom.

Hah! Ja... Eller... Miss Universum! Det blir svårt.

young_george
2012-01-18, 00:52
Jag grät inte heller. Det blev inget denna gången :(

Lellan
2012-01-18, 00:53
Amen, kul grej när man är crybaby.. :cryout: Jag ska tydligen leva för att min son ska bli en lycklig människa som gör samhället till en bättre plats, rädda små tjockisar med dåligt självförtroende från en framtid med för tidig död, göra i princip alla jag känner lyckliga och trygga (grät för varje pers jag tänkte på) och hedra minnet av döda människor som gett mig massor.. Puhhh!!


Det har jag väl inte tid med! *gah!* Ska upp å jobba imorrn.. ;) Gonatt..

L-Sami
2012-01-18, 00:58
Jag kom fram till vilket skit det var att göra det där.

Spartansk
2012-01-18, 01:03
Jag grät inte heller. Det blev inget denna gången :(

Du får väl sitta till du gråter! *slap*

young_george
2012-01-18, 01:05
Du får väl sitta till du gråter! *slap*

Då kommer jag komma fram till att tristess är mitt livs kall. Men det låter väl inte helt osannolikt iofs.

Rahf
2012-01-18, 05:30
Gråter ofta. Antar att mitt livs kall ändras flera gånger i veckan.