handdator

Visa fullständig version : Vi som spelar DC Universe Online eller tänker börja med det


Sundqvist
2012-01-16, 00:42
Tänkte bara tipsa om detta!

http://www.dcuniverseonline.com/

DC Universe är ett gratis Online PvP/PvE spel som är uppbygt som Wow, men inte lika avancerat.

Väljer mellan att vara Hero/Villain.
Sen gör man sina egna karaktär, och väljer vilka speciella egenskaper man vill ha.

Uppgrag, "raids" 2v2,3v3,4v4,8,8 PVP bl.a


De som spelar/tänker börja kan ju länka deras namn här så kan man ju köra tsm!

Sundqvist
2012-01-16, 00:44
JJu1kRMNUsM

Dissector
2012-01-16, 01:17
Verkar ju stentufft! Ska helt klart prova :)

Sundqvist
2012-01-16, 01:21
Verkar ju stentufft! Ska helt klart prova :)

Det är faktiskt skitkul!
gillar inte wow och sånt, men detta fastnade jag för faktiskt!

gör det, skriv ditt character name här så addar jag sen!

Dissector
2012-01-16, 22:57
Känns riktigt skoj såhär långt! Kommer ta ett par evigheter att komma fram till rätt karaktär nu bara :D. Synd att man bara kan ha två åt gången, tar sån tid att prova de olika egenskaperna. Hur långt gången är du? Vilka egenskaper blir roliga senare i spelet?

Sundqvist
2012-01-16, 23:53
Känns riktigt skoj såhär långt! Kommer ta ett par evigheter att komma fram till rätt karaktär nu bara :D. Synd att man bara kan ha två åt gången, tar sån tid att prova de olika egenskaperna. Hur långt gången är du? Vilka egenskaper blir roliga senare i spelet?

Har bara lirat 3 dagaer typ, är level 18 Ice

Eld och brawling är bra! med Flight!

Adda mig i spelet sen ERIKSS :D

Kwon
2012-01-16, 23:55
Känns riktigt skoj såhär långt! Kommer ta ett par evigheter att komma fram till rätt karaktär nu bara :D. Synd att man bara kan ha två åt gången, tar sån tid att prova de olika egenskaperna. Hur långt gången är du? Vilka egenskaper blir roliga senare i spelet?

Fire, Ice = Tank

Gadgets, Mental, Light = Controller

Nature, Sorcery, Electricity = Healing