handdator

Visa fullständig version : Söker rådgivare/PT av nåt slag


Fis
2012-01-12, 19:17
Hejsan!
Jag söker någon slags rådgivare inom träning, gärna över nätet.
Har läst många historier både här och på andra sajter där personliga tränare på de lokala gymmen ofta inte vet va de pratar om. Är bara ute efter en pålitlig källa/person som kan lära mig det jag behöver veta så att jag kan ta tag i min utveckling. Har stagnerat i min träning så behöver råd från någon som kan.
Har ni tips på någon, så säg gärna =)
(förstår givetvis att det kommer kosta)
mvh

mysglenn
2012-01-12, 19:20
ta kontakt med mig via min blogg, länk ser du är nedan.

MrPowa
2012-01-12, 20:41
Vad är det du behöver hjälp med, finns mycket bra folk här som kan svara på frågor.

Fis
2012-01-12, 20:45
Vad är det du behöver hjälp med, finns mycket bra folk här som kan svara på frågor.

Vill ha mer arbetade svar, har frågat väldigt mycket här. Vissa trådar har spårat ur, medans vissa svarar i rutin "ät mer, träna hårdare" etc.
Håller med att det finns mycket bra att hitta här, men vill försöka hitta den väg jag ska gå och inte den man bör gå.
Jag har tränat i 2 år och är smalfet, för smal på vissa ställen för att deffa, för fet på vissa ställen för att bulka. Ligg på balans och träna hårt kanske ni säger då. Det har jag gjort, men det händer inte så mycket.

Ser på utvecklingar i före och efter-tråden och nästan samtliga bilder är grymt imponerande, medans min egen är ganska kass på alla vis.

Så jag skulle vilja snacka med någon som kan det här bra liksom.

mysglenn
2012-01-12, 20:47
Vill ha mer arbetade svar, har frågat väldigt mycket här. Vissa trådar har spårat ur, medans vissa svarar i rutin "ät mer, träna hårdare" etc.
Håller med att det finns mycket bra att hitta här, men vill försöka hitta den väg jag ska gå och inte den man bör gå.
Jag har tränat i 2 år och är smalfet, för smal på vissa ställen för att deffa, för fet på vissa ställen för att bulka. Ligg på balans och träna hårt kanske ni säger då. Det har jag gjort, men det händer inte så mycket.

Ser på utvecklingar i före och efter-tråden och nästan samtliga bilder är grymt imponerande, medans min egen är ganska kass på alla vis.

Så jag skulle vilja snacka med någon som kan det här bra liksom.

Du kanske skulle behöva hitta en träningskompis som ligger på en bra nivå ovanför dig som kan visa dig dels på gymmet hur man gör och dels hjälpa dig med kosten?

Var bor du

Fis
2012-01-12, 20:49
Du kanske skulle behöva hitta en träningskompis som ligger på en bra nivå ovanför dig som kan visa dig dels på gymmet hur man gör och dels hjälpa dig med kosten?

Var bor du

Har en träningspolare som tränat ett år mer än mig. Stark som fan, stor som fan, uppenbarligen ganska schyssta gener.
Det är mer jag som lär honom om kost och träning etc, vi gör allt tillsammans på gymmet. Det han gör för mig är väl att pusha mig på gymmet och passa mig, vilket är sjukt givande, men vill gärna ha någon som kan vägleda mig mer. Som vet vad just min kroppstyp behöver göra för att uppnå mina mål så att säga