handdator

Visa fullständig version : Max-OT. Någon som testat? utvärderar för fullt.


Delirium
2012-01-12, 19:09
Blev tipsad om ett träningsprogram kallat Max-OT.
Programmet är framtaget av nått företag vid namn Ast Sports science och det pratas väldigt mycket om stora framgångar om man följer programmet.

Jag blir skeptisk när det lovas och prisas högt och lågt, så därför är jag nyfiken på om det är någon som känner till detta programmet sen innan, om det är beprövat och vad ni tyckte om det. Jag håller själv på med första veckan nu och utvärderar för fullt.

(Slänger inte in någon länk pga att de bedriver försäljning, ni som inte känner till programmet och vill hitta det kommer göra det i alla fall.)

Kimkay
2012-01-12, 19:42
det pratas väldigt mycket om stora framgångar om man följer programmet.


Det gör väl om de flesta populära träningsscheman? Ontopic så har jag fått intrycket av att detta är ett hyffsat vettigt träningsprogram men som inte är magiskt på något sätt.

Three pigs
2012-01-12, 19:43
Det är egentligen inget speciellt med Max-OT. Det är helt enkelt ett vanligt träningspass inriktat på tunga vikter med reps 6-8 har jag för mig. Många kör ju så utan att veta om Max-OT.

Det är ett bra program för att bygga styrka.

Delirium
2012-01-12, 19:44
Det gör väl om de flesta populära träningsscheman? Ontopic så har jag fått intrycket av att detta är ett hyffsat vettigt träningsprogram men som inte är magiskt på något sätt.

Jo visst är det så, tyckte dock detta var utöver det vanliga. "glöm allt annat du hört". Det jag gillar skarpt är att det inte står "gör så här" utan "gör så här därför att"

Sniggel
2012-01-12, 20:48
Jo visst är det så, tyckte dock detta var utöver det vanliga. "glöm allt annat du hört". Det jag gillar skarpt är att det inte står "gör så här" utan "gör så här därför att"

Det kryllar väl av program som säger "gör så här därför att"?

Det är väl standard att mata läsaren med information om varför vissa faktorer är viktiga och varför de är viktiga just för läsaren. Allt för att förbereda och motivera läsaren till att följa träningsupplägget som komma skall.

Har du ens varit på internet? :P (skojar)

Linoftw
2012-01-12, 20:50
Körde max-ot i början av min träning, blev tipsad av min bror att börja med det och det var väl helt okej, inget magiskt och slutade med det efter ett tag och hittade ett schema som passade mig.

ChrisA
2012-01-12, 20:50
tycker att max ot är bra, satt precis och läst lite på deras sida. Basic, inget hokus pokus och ofta vettiga argument. bra som vägledning för nybörjare tycker jag men som sagt det är ju inget speciellt magiskt utan bara basic och bra med info

dluddeckens
2012-01-12, 21:05
fungerade ypperligt för mig när jag ville bli starkare kombinerat med bygga massa.


fungerade sämre när jag vile kombinera styrka med thaiboxning (5 timmar thai / vecka) - då var OL + helkropp bättre :)

Sniggel
2012-01-12, 21:05
tycker att max ot är bra, satt precis och läst lite på deras sida. Basic, inget hokus pokus och ofta vettiga argument. bra som vägledning för nybörjare tycker jag men som sagt det är ju inget speciellt magiskt utan bara basic och bra med info

Fast med programmet följer även en hel del indoktrinering med. Det kan vara en nackdel även om programmet är överlag bra.

amarth
2012-01-12, 21:08
Blev tipsad om ett träningsprogram kallat Max-OT.
Programmet är framtaget av nått företag vid namn Ast Sports science och det pratas väldigt mycket om stora framgångar om man följer programmet.

Jag blir skeptisk när det lovas och prisas högt och lågt, så därför är jag nyfiken på om det är någon som känner till detta programmet sen innan, om det är beprövat och vad ni tyckte om det. Jag håller själv på med första veckan nu och utvärderar för fullt.

(Slänger inte in någon länk pga att de bedriver försäljning, ni som inte känner till programmet och vill hitta det kommer göra det i alla fall.)


Om du söker på forumet får du ca 7 sidor med träffar på på "max-ot" *rolleyes*

Delirium
2012-01-12, 21:37
Om du söker på forumet får du ca 7 sidor med träffar på på "max-ot" *rolleyes*

Där ser man

Maverick
2012-01-12, 21:37
Har kört det en period för ett tag sedan, ger resultat helt klart, men inte magiskt som någon skrev.