handdator

Visa fullständig version : Utomhusträning


stenmannen
2012-01-11, 22:28
Jag har gjort en hemsida om hur man kan träna fys utomhus/inomhus utan gym. endast med saker man kan hitta utomhus samt egen kroppsvikt.

http://www.stenmannen.net/

Kom gärna med synpunkter om vad ni tycker ska bättras med hemsidan och vad ni tycker om sidan i helhet, va gärna konstruktiv i er kritik.

sidan är inte helt färdig men har kommit en bit på vägen.

Hemi
2012-01-12, 05:25
Många tränar på liknande sätt där jag bor, jag med. Det mesta man ser är hemmasnickrat, flera gym finns downtown men där tränar ingen jag känner.

Kritik, bilderna tycks vara lite för tunga för sin storlek samt att de på min dator var något hoptryckta kanske?

Baha
2012-01-12, 08:12
Många tränar på liknande sätt där jag bor, jag med. Det mesta man ser är hemmasnickrat, flera gym finns downtown men där tränar ingen jag känner.

Kritik, bilderna tycks vara lite för tunga för sin storlek samt att de på min dator var något hoptryckta kanske?

Berätta lite mer hemi, vart bor du?

stenmannen, MYCKET schysst sida!

Lellan
2012-01-12, 09:32
Gillart! Ambitiöst... "special burpie deluxe" som inleds av snorfräs, ett helt nytt grepp! :D

Men på riktigt.. gillart! En liten motvikt till fitnessbloggar jag ibland normalt surfar runt på... :em: :thumbup:

Spiffy
2012-01-12, 12:19
Bra tanke.
Lite input:
Du borde fixa storleken på texten tycker jag. Lite väl stor text. Den känns rätt lagom när man trycker på övningarna.
Sen storleken på bilderna. Din profil.jpg bild är 6Mb stor. Det är väääääääääääldigt stort för att ha på hemsidan på det sättet.

tjabon
2012-01-12, 12:44
Kul.
Mycket bra sida, men fixa formatet på bilderna.

stenmannen
2012-01-12, 15:03
yeah bilderna borde jag ta och fixa faktiskt, helt rätt. texten kan nog behöva fixas på några håll också när jag tänker efter, tack för tipsen:D