handdator

Visa fullständig version : Erfarenhet av Zyzz träningsupplägg (simplyshredded)


Ne0phyte
2012-01-09, 18:17
Monday: Chest/Biceps
4 sets of Incline Dumbbell Press, 8-10 reps
3 sets of Bench Press, 8-10 reps
3 sets of Incline Flies, 8-10 reps
3 sets of Chest Dips until failure
3 sets of Barbell Curls, 8-10 reps
3 sets of Preacher Curls, 8-10 reps, then drop the weight to half, and push out another 8

Tuesday: Legs/Calves
4 sets of Squats 8-10 reps
3 sets of Lunges 8-10 reps
3 sets of Leg Press 8-10 reps
3 sets of Leg Extensions till failure
3 sets of Leg Curls 8-10 reps
Calves are self explanatory, just use some of the machines till failure, a lot of reps, feel the burn.

Wednesday: Back
3 sets of Lat Pulldowns 8-10 reps
4 sets of Deadlifts 8-10 reps
3 sets of Bent Over Rows 8-10 reps
3 sets of Dumbell Rows 8-10 reps
3 sets of Hyperextensions 8-10 reps

Thursday: Shoulders/Triceps
4 sets of Shoulder Press, alternate with Barbell & Dumbell every week 8-10 reps
3 sets of Upright Rows supersetted with Lateral Raises 8-10 reps
3 sets of front raises 8-10 reps
3 sets of Lying Rear Delt Raises 8-10 reps
3 sets of Close-Grip Bench Press 8-10 reps
4 sets of Pulldowns 8-10 reps
3 sets of Skullcrushers 8-10 reps

Saturday: Full Body
3 sets of Deadlifts 8-10 reps
3 sets of Squats 8-10 reps
3 sets of Clean and Jerk 8-10 reps
3 sets of Weighted Pull ups 8-10 reps

Någon som har testat? Har kört på det nu i två veckor bara för att variera och köra lite högvolym. Om jag trodde jag visst vad pump var innan så har det definitivt fått en ny definition.

madballz
2012-01-09, 18:19
Förstår inte vad vissa övningar är men låter intressant!

Ne0phyte
2012-01-09, 18:23
Förstår inte vad vissa övningar är men låter intressant!

Vilka är det du inte hänger med på? Inga direkt underliga övningar i mitt tycke. Om inte annat googla så lovar jag att du kommer känna igen dom :thumbup:

exor
2012-01-09, 18:55
Låter som ett bra scheema enligt mig.

KalleTeodor
2012-01-09, 19:59
körde han inga isolationsövingar för mage? :O

vicarious
2012-01-09, 20:00
körde han inga isolationsövingar för mage? :O

Är du förvånad över detta eftersom han hade snygga magmuskler?

KalleTeodor
2012-01-09, 20:07
Är du förvånad över detta eftersom han hade snygga magmuskler?

ja faktiskt, vet att det handlar om genetik och kroppsfett. But still :P

agazza
2012-01-09, 20:11
Marklyft och knäböj brukar jag få bra träningsvärk i magen av.

Mitosis
2012-01-09, 20:16
Det första jag såg som jag inte gilla var att man kör rygg dagen efter ben.

Ne0phyte
2012-01-09, 20:23
Det första jag såg som jag inte gilla var att man kör rygg dagen efter ben.

Nej det kan vara lite påfrestande.

Marklyft och knäböj brukar jag få bra träningsvärk i magen av.

Då är vi två, speciellt böjen kan ge ordentligt med träningsvärk.

robbob
2012-01-09, 20:51
Var inte Zyzz dopad? Om jag nu inte fått det om bakfoten så undrar jag varför ni vill köra hans schema?

OnMyWay
2012-01-09, 20:55
Jag har alltid velat testa Zyzz's schema då jag alltid tycks han varit fett skön. Kommer nog köra på det när jag är nöjd med Stronglifts o vill köra ett volymprogram.

nattzor
2012-01-09, 20:59
Var inte Zyzz dopad? Om jag nu inte fått det om bakfoten så undrar jag varför ni vill köra hans schema?

Jodå, zyzz var dopad som fan, dock betyder det inte att han inte tränade. Hans schema ser bra ut, så förstår inte varför man inte skulle göra det pga han var dopad?

robbob
2012-01-09, 21:11
Jodå, zyzz var dopad som fan, dock betyder det inte att han inte tränade. Hans schema ser bra ut, så förstår inte varför man inte skulle göra det pga han var dopad?

Därför att en dopad återhämtar sig mycket fortare än en ren och kan därför utföra mer arbete.
Så om den rene kör enligt den dopades program kommer volymen att bli för stor. Antingen måste han minska antalet övningar, reps, set eller köra med "låga" vikter.
Då tycker jag att det är vettigare om den rene skiter i dopades program och söker efter ett som passar ens egna förutsättningar.

När jag skriver detta utgår jag från att alla i tråden är rena och har för avsikt att fortsätta vara det.

Morty
2012-01-09, 21:20
Jag skulle då inte orka marklyft dagen efter ett ganska maffigt benpass. Annars var det ju ett rätt fint schema.

Mr.Sjöborg
2012-01-09, 21:27
Jag har alltid velat testa Zyzz's schema då jag alltid tycks han varit fett skön. Kommer nog köra på det när jag är nöjd med Stronglifts o vill köra ett volymprogram.

Va? Så eftersom att han är en ''skön'' karaktär blir hans träningsschema helt plötsligt attraktivt?


Tycker förövrigt att de inte va särskillt mkt högvolym över hans schema

mn8eii
2012-01-10, 06:17
Därför att en dopad återhämtar sig mycket fortare än en ren och kan därför utföra mer arbete.
Så om den rene kör enligt den dopades program kommer volymen att bli för stor. Antingen måste han minska antalet övningar, reps, set eller köra med "låga" vikter.
Då tycker jag att det är vettigare om den rene skiter i dopades program och söker efter ett som passar ens egna förutsättningar.

När jag skriver detta utgår jag från att alla i tråden är rena och har för avsikt att fortsätta vara det.

Du kanske skulle ta och läsa schemat ifråga också. Är inte särskilt hög volym alls.

OnMyWay
2012-01-10, 06:35
Va? Så eftersom att han är en ''skön'' karaktär blir hans träningsschema helt plötsligt attraktivt?


Jag sa testa :)

Sheogorath
2012-01-10, 06:57
Jag skulle då inte orka marklyft dagen efter ett ganska maffigt benpass. Annars var det ju ett rätt fint schema.

Baksida axlar dagen efter rygg är inte så jävla skarpt heller.

stockinger
2012-01-10, 07:07
Ska testa detta schema i vår/sommar :)

Mr.Sjöborg
2012-01-10, 07:16
Jag sa testa :)

Jo jag såg de, men de är väll ganska oväsentligt?

Tyckte bara de va underligt hur du resonerade

robbob
2012-01-10, 07:45
Du kanske skulle ta och läsa schemat ifråga också. Är inte särskilt hög volym alls.

Marklyft dagen efter knäböj är ju rätt jobbigt.
Att köra både latsdrag, rodd och hantelrodd på samma ryggpass känns enligt mig som rätt högvolym med samma muskler.

mn8eii
2012-01-10, 08:00
Marklyft dagen efter knäböj är ju rätt jobbigt.
Att köra både latsdrag, rodd och hantelrodd på samma ryggpass känns enligt mig som rätt högvolym med samma muskler.

Du tror med andra ord att man behöver vara dopad för att kunna köra marklyft dagen efter knäböj och 3 dragövningar för övre rygg under samma pass... Är ju inte heller särskilt många set per övning.

robbob
2012-01-10, 08:13
Du tror med andra ord att man behöver vara dopad för att kunna köra marklyft dagen efter knäböj och 3 dragövningar för övre rygg under samma pass... Är ju inte heller särskilt många set per övning.

Nä det tror jag inte. Men som ren blir vikten man kan använda lidande och därför känns det rätt onödigt att köra alla de seten. Hade varit bättre att välja en övning och köra den hårt.

När det gäller mark dagen efter böj så klart det går, men varför göra det?

Övertolka inte det jag skrivit innan men tänk lite själv. Inte kan du väl påstå att mark dagen efter böj är speciellt smart ur återhämtningsaspekt?

Fishtank
2012-01-10, 08:37
Marklyft dagen efter knäböj är ju rätt jobbigt.
Att köra både latsdrag, rodd och hantelrodd på samma ryggpass känns enligt mig som rätt högvolym med samma muskler.

Jag kör 3 roddövnimgar.
Går bra, dock jäkligt mör i ryggen är man ju efteråt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

mn8eii
2012-01-10, 11:23
Övertolka inte det jag skrivit innan men tänk lite själv. Inte kan du väl påstå att mark dagen efter böj är speciellt smart ur återhämtningsaspekt?

I tråden diskuterar vi ju schemat i första inlägget. Ditt första inlägg är raljerande kring hur vi rena inte kan använda samma scheman som dopade eftersom de tränar med för hög volym. Så långt är vi nog överens, problemet är bara att våra definitioner på hög volym skiljer sig åt å det grövsta. Tycker du att 3 övningar för "övre rygg" på totalt 9 set även parat med 4 set marklyft och hyperextensions är träningsvolym man måste dopa sig för att klara av så hade du nog storknat om du insett hur majoriteten av alla gymmare tränar.

Finns såklart saker i schemat som jag skulle justera, några har redan påpekats, men det är inte volymen som är boven.

robbob
2012-01-10, 12:36
Tycker du att 3 övningar för "övre rygg" på totalt 9 set även parat med 4 set marklyft och hyperextensions är träningsvolym man måste dopa sig för att klara av så hade du nog storknat om du insett hur majoriteten av alla gymmare tränar.


Eller flinat.

Men kontentan av det jag vill ha sagt är ignorera träningsprogram av dopade. Men ni gör som ni vill.
Det enda som är säkert inom styrketräning är att det finns flera vägar till resultat och alla måste själv finna vad som passar dem.

ChuckTesta
2012-01-10, 12:42
Är du förvånad över detta eftersom han hade snygga magmuskler?

Är faktiskt också förvånad över detta, jag hade nästan förväntat mig ett helt pass tillägnat magen.

Mr.Sjöborg
2012-01-10, 13:53
Marklyft dagen efter knäböj är ju rätt jobbigt.
Att köra både latsdrag, rodd och hantelrodd på samma ryggpass känns enligt mig som rätt högvolym med samma muskler.

Nej, 9set dragövning på samma pass ÄR inte högvolym.

Tycker förövrigt schemat känns ganska standard, skulle väll behövas lite modifikation men vilket schema behöver itne de för att passa individen.

Sen om man är dopad eller inte bör inte spela någon roll för de här schemat om man åter ordentligt...kom igen vill ni se högvolym träning så ere bara å kolla på vilken proBB som helst

mattilainen
2012-01-10, 14:12
vissa i denna tråden använder fragbite-logics som "Heatons cfg gör mig så mycket bättre" :)

Gald
2012-01-10, 14:21
Jodå, zyzz var dopad som fan, dock betyder det inte att han inte tränade. Hans schema ser bra ut, så förstår inte varför man inte skulle göra det pga han var dopad?

Källa på de?

Arne Persson
2012-01-10, 15:06
Jag ser inte vad som var så speciellt med denna kurande pajas och hans usla attityd?
Förklara gärna hur och varför, för en helt ovetande, han skulle vara en förebild? Tackar på förhand...

Grotesk
2012-01-10, 15:07
Jag ser inte vad som var så speciellt med denna kurande pajas och hans usla attityd?
Förklara gärna hur och varför, för en helt ovetande, han skulle vara en förebild? Tackar på förhand...

Folk tjatar om hans muskelfästen hela jävla tiden. Jag är föga imponerad.

Arne Persson
2012-01-10, 15:10
Folk tjatar om hans muskelfästen hela jävla tiden. Jag är föga imponerad.

Hans sk muskelfästen lär knappast skilja sig från snittet...*gah!*

RAUBEZ
2012-01-10, 15:26
http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M
(http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M)
jäntornas respons förklarar allt.

Freddy2
2012-01-10, 15:38
Jag ser inte vad som var så speciellt med denna kurande pajas och hans usla attityd?
Förklara gärna hur och varför, för en helt ovetande, han skulle vara en förebild? Tackar på förhand...

1) För att folk kanske anser att han hade den perfekta kroppen rent estetiskt?
2) Han var bara ett troll i sina videos. Tror du verkligen han går runt sådär i verkligheten, utanför sina videos? Han utbildade sig till affärsman enligt sin bror, som också var del av trollandet. Så han vet ju vad han höll på med, och det blev ju ganska lyckat.

Säga vad man vill. Men killen har gjort sitt trollnamn "Zyzz" mer eller mindre världskänd enbart genom att larva sig framför sin webcam och göra massa trollvideos. 150k+ fans i sin fb sida, you mad?

Ja han gick ut med att han var dopad på bodybuilding forum för några år sedan men vad gör det? Det finns många som dopar sig men inte har en bättre fysik än honom.

Hans kropp kanske inte tilltalar dig, av det du anser vara snyggt och tufft etc. Men jag tror majoriteten skulle valt hans kropp före din, så sluta hata.

Grazzafukkinrazzi
2012-01-10, 15:41
http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M
(http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M)
jäntornas respons förklarar allt.

lol, skulle det där vara någon respons?

Då skulle du sett Bondjöns 14 döttrar när Arne flexade biceps på Löddeköpingemarknaden 73'. Våtare trosor har jag inte stött på sedan dess. (Bör understrykas att det bara var ett par trosor dock, som döttrarna fick turas om att bära, då Bondjöns inte hade något vidare cashflow ty hans grödor drabbats av digerdöden den sommaren om jag ej missminner mig.)

Arne Persson
2012-01-10, 16:02
1) För att folk kanske anser att han hade den perfekta kroppen rent estetiskt?
2) Han var bara ett troll i sina videos. Tror du verkligen han går runt sådär i verkligheten, utanför sina videos? Han utbildade sig till affärsman enligt sin bror, som också var del av trollandet. Så han vet ju vad han höll på med, och det blev ju ganska lyckat.

Säga vad man vill. Men killen har gjort sitt trollnamn "Zyzz" mer eller mindre världskänd enbart genom att larva sig framför sin webcam och göra massa trollvideos. 150k+ fans i sin fb sida, you mad?

Ja han gick ut med att han var dopad på bodybuilding forum för några år sedan men vad gör det? Det finns många som dopar sig men inte har en bättre fysik än honom.

Hans kropp kanske inte tilltalar dig, av det du anser vara snyggt och tufft etc. Men jag tror majoriteten skulle valt hans kropp före din, så sluta hata.

Jaha du... då har du ju din livs förebilds mantel att axla. Nu vet du ju hur du skall träna, svina dig mm.
Sätt igång! Vad väntar du på???
Beach 2012 närmar ju sig med stormsteg!!!

Arne Persson
2012-01-10, 16:04
http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M
(http://www.youtube.com/watch?v=caaH4LAtc-M)
jäntornas respons förklarar allt.

Säger väl snarare en del om intelligensnivån hos vissa exemplar av hondjuren misstänker jag...

frogmachine
2012-01-10, 16:06
Källa på de?

Finns masssor, bilder där han sätter, kommentarer från honom på diverse forum, filmer osv osv osv

Sniggel
2012-01-10, 16:15
Du tror med andra ord att man behöver vara dopad för att kunna köra marklyft dagen efter knäböj och 3 dragövningar för övre rygg under samma pass... Är ju inte heller särskilt många set per övning.

Nä det tror jag inte. Men som ren blir vikten man kan använda lidande och därför känns det rätt onödigt att köra alla de seten. Hade varit bättre att välja en övning och köra den hårt.

När det gäller mark dagen efter böj så klart det går, men varför göra det?

Övertolka inte det jag skrivit innan men tänk lite själv. Inte kan du väl påstå att mark dagen efter böj är speciellt smart ur återhämtningsaspekt?

Bara för att han är dopad behöver inte det betyda att schemat inte fungerar för en ren. MEN det är definitivt så att en dopad kan träna hårdare (och dra nytta av det) än en ren. Det ger mer marginal, mer ork och återhämtning. Vikterna blir högre trots att man matar på med hög volym. Det blir det inte för någon som är ren. En ren som kör tungt och tar i kommer inte orka att lyfta samma vikter i alla övningar, iaf inte vecka efter vecka om inte volymen minskas eller intensiteten varieras. För en dopad kan det räcka med inställningen "ös på".

Pratade med en tidigare dopad (kollega, som dessutom hade planer att dopa sig igen i framtiden, bl a ville han testa HGH) som tränat mycket (och var stor) om hans erfarenheter av steroider. Dels sa han att han gärna valde en vikt han kunde mata 10x10 på. T ex "så lite som" 100 kg i bänkpress (han var dessutom kort, under 170, så det säger lite om hans utveckling). Han berättade också att återhämtningen är som natt och dag:
"Du kan inte fatta (det som ren) hur det känns med steroider, du kör ett pass på morgonen och ett på kvällen, sen dagen därpå skriker det i kroppen om att gå och köra hårt på gymmet igen på morgonen, och igen på kvällen, 5 dagar i veckan. Du har alltid ork och energi för att träna"
Ungefär så var hans ord om hur det kändes att träna på steroider. Man bör ha sånt i beaktande när man kopierar en dopad persons schema med attityden att "man vänjer sig".
Ja det kanske man gör, men man kan inte vänja sig hur långt som helst och är man dopad kan man vänja sig vid otroligt mycket mer. Och givetvis är det skillnad mellan individer så därför ska man som robbob nämner, anpassa träningen efter sina egna förutsättningar. Och dessa förutsättningar kan ta lite tid att lista ut.

Frågan är vilka resultat Zyzz hade fått om han i egenskap av sig själv och utan steroider, använt detta schema.

BiffKriminell
2012-01-10, 16:34
Säger väl snarare en del om intelligensnivån hos vissa exemplar av hondjuren misstänker jag...

hahaha, u mirin'

frogmachine
2012-01-10, 16:42
Kan förstå 14-15åringar som ser upp till Zyzz. Vuxna män dock, wtf?

Matsa
2012-01-10, 17:05
När jag tittar på ett schema är inte det första jag tänker på huruvida upphovsmakaren är dopad utan jag försöker snarare avgöra hur jag kan hantera träningen och klara återhämtningen utifrån mina tidigare erfarenheter. Det finns rena personer vars träning skulle bränna ut mig på nolltid. I det här fallet tycker jag inte att träningsmängden ser så förskräcklig ut. Schemat ser faktiskt inte så tokigt ut överlag. Han har lagt marklyft dagen efter böj och det kanske somliga rynkar på näsan åt men jag gissar på att han har lagt det där för att hinna återhämta ryggen till lördagens helkroppspass.

Men visst kan det vara intressant att veta om en person är dopad eller inte när man överväger att apa efter dennes schema, det kan det absolut.

Förövrigt skulle jag säga att när det gäller fysikbedömning så smäller Arnes åsikter en smula högre än de flestas på det här forumet eftersom han är en av de få som faktiskt har stor erfarenhet som både domare och coach. Han var ju t.ex med och coachade James Roberts på både EM och veteran Olympia.

Sniggel
2012-01-10, 17:30
Men visst kan det vara intressant att veta om en person är dopad eller inte när man överväger att apa efter dennes schema, det kan det absolut.

Precis. Man kanske först tänker att hmm jag tror inte jag klarar ett sånt schema. Sen ser man att den som har gjort schemat har "optifysiken"!(tm) och han t ex påstår att överträning är ett tecken på underätning eller annan pseudoscience och kanske får nytt hopp i stil med att "Ja fan han har ju fått bra resultat, jag kanske ska testa det där ändå!". Och det kanske kan vara ok men sen får man även reda på att han är dopad och eftersom man själv inte är det kan det ju uppstå nya tvivel. Har man tidigare erfarenhet av en sådan här typ av träning och det inte gick bra och man inte kan komma på någon annan anledning än att det helt enkelt var för mycket volym. Så hjälper det nog inte att någon annan har tränat så och fått bra resultat.

Man får helt enkelt försöka tänka själv men om man inte har så stor erfarenhet så kanske man bara har några få enstaka saker att gå på. T ex vad andra säger om schemat, och om personen är dopad eller ej. Är han det så bör det vara en faktor som talar emot att schemat är bra (även om så inte behöver vara fallet) eftersom det inte är anpassat efter en ren persons förutsättningar. Men det är inte säkert att det var anpassat för zyzz som dopad heller, han kanske hade kunnat utnyttja steroidbruket på ett sätt så att han kunde tränat ännu hårdare och fått bättre resultat.

Observera att jag nu inte har sagt något om vad jag tycker om schemat i sig. :p
Det finns olika sätt att köra schemat på. Det handlar ju långt ifrån enbart om övningsval, set och reps.

iamdisapuint
2012-01-10, 17:36
Säger väl snarare en del om intelligensnivån hos vissa exemplar av hondjuren misstänker jag...

Tare lugnt jelly pig.

rooz
2012-01-10, 17:48
Snygg var han. Träna kunde han däremot inte alls:)

midwinterholes
2012-01-10, 17:51
lol, skulle det där vara någon respons?

Då skulle du sett Bondjöns 14 döttrar när Arne flexade biceps på Löddeköpingemarknaden 73'. Våtare trosor har jag inte stött på sedan dess. (Bör understrykas att det bara var ett par trosor dock, som döttrarna fick turas om att bära, då Bondjöns inte hade något vidare cashflow ty hans grödor drabbats av digerdöden den sommaren om jag ej missminner mig.)
Haha underbart.

Hans schema hade alldeles för mycket övningar för att jag skulle orka titta igenom det.

nocantdo
2012-01-10, 18:04
Ser väl ut som ett standard schema lite onödigt att lägga rygg efter ben dagen.


Riktigt tragiskt att han dog i en hjärtattack i en bastu endast 22 år gammal. :(

frogmachine
2012-01-10, 19:13
Ser väl ut som ett standard schema lite onödigt att lägga rygg efter ben dagen.


Riktigt tragiskt att han dog i en hjärtattack i en bastu endast 22 år gammal. :(

hööööga doser + medfött fel = profit?

Arne Persson
2012-01-10, 19:28
Ser väl ut som ett standard schema lite onödigt att lägga rygg efter ben dagen.


Riktigt tragiskt att han dog i en hjärtattack i en bastu endast 22 år gammal. :(

Jag antar att en "normal" 22 åring som dött hade bara varit "tragiskt"? Det hade ju inte varit Zyzz...

spoon
2012-01-10, 19:29
Jag antar att en "normal" 22 åring som dött hade bara varit "tragiskt"? Det hade ju inte varit Zyzz...

Klart att det är tragiskt. Livet har ju inte mer än börjat.

Vad ser du för svagheter i hans fysik? Jag tycker det ser bra ut.

Jailbaitwarrior
2012-01-10, 19:33
Jag antar att en "normal" 22 åring som dött hade bara varit "tragiskt"? Det hade ju inte varit Zyzz...

Do u even lift?

rooz
2012-01-10, 21:08
hööööga doser + medfött fel = profit?

Kokain+vätskebrist+hjärtfel+ångbastu= Winning..

Arne Persson
2012-01-10, 21:12
Do u even lift?

Va?

BonkyBo
2012-01-10, 21:19
Do u even lift?

Hahaha ... wow. :smash:

95FQqFWvxN4

Jailbaitwarrior
2012-01-15, 17:42
Jag kan också linka videos från youtube och säga det är jag. strong fanboy btw :D

iamdisapuint
2012-01-15, 17:43
inb4 shitstorm

Arne Persson
2012-01-15, 17:45
Jag kan också linka videos från youtube och säga det är jag. strong fanboy btw :D

Jaha... vem är nu han på videon då?
Det är ju uppenbarligen inte jag...?

Silencer
2012-01-15, 17:53
Jag kan också linka videos från youtube och säga det är jag. strong fanboy btw :D

Ska du argumentera mot att det är Arne på videon? Gå och kamma dig. Eller oj...

Arziko
2012-01-15, 17:53
Jaha... vem är nu han på videon då?
Det är ju uppenbarligen inte jag...?

Lyssna inte på dem, de håller nog bara på att larva.
Jag uppskattar dig för den du är! Puss :hbang:

Arne Persson
2012-01-15, 17:58
Ska du argumentera mot att det är Arne på videon? Gå och kamma dig. Eller oj...

Ni har AlLA blivit lurade!!! Hahaha!:D

Jailbaitwarrior
2012-01-15, 18:28
härligt att du erkänner iallafall, inte många som skulle gjort det, btw varför skulle jag kamma mig? fattar inte.. är snaggad :S

Carcer
2012-01-15, 18:43
Jag kan också linka videos från youtube och säga det är jag. strong fanboy btw :D

Lite svårt för Arne då han inte är en anonym nolla :)

Dennis93
2012-01-15, 18:43
Haha det här blir bara bättre och bättre :laugh:

Jailbaitwarrior
2012-01-15, 18:45
http://i2.photobucket.com/albums/y35/Nabb1/start-believing-in-troll-threads.jpg

iamdisapuint
2012-01-15, 18:46
Carcer address now , post your fuckin' address

Carcer
2012-01-15, 18:48
Carcer address now , post your fuckin' address

Får jag en present då? :p hittas lätt på hälsostudion i Växjö i benrummet.

Arne Persson
2012-01-17, 14:39
Är det någon som vet hur det går med Zyzz's träning fn...?
Enligt dom mer sjuka fansen så lär han ju träna på berget Olympus med dom grekiska gudarna...:)

RAUBEZ
2012-01-17, 21:39
Just nu är han guds personliga tränare.
Du avis?

deadich
2012-01-17, 23:12
"3 sets of Clean and Jerk 8-10 reps"

låter som en runk i duschen. hahahaha

AndreasBastard
2012-01-17, 23:33
Denna tråden om Zyzz schema visade sig ju vara en riktig guldgruva :).

Slutsatsen av min schemaanalys är att marklyft dagen efter knäböj medför döden i bastu vid 22 års ålder.

Proxy
2012-01-18, 00:00
Arne, du hänger ju med bra ändå! :D Tror dock inte att du riktigt förstår Zyzz popularitet. Dels så beror den på hans gudabenådade (läs: steroider) linjer, men också på hans syn på livet. Gör vad fan du vill göra och sluta ta allt på så blodigt allvar, lev livet, och att allt går att driva med.
Sen så är ju det mesta naturligtvis på skoj, lite som fallet med Chuck Norris.

Säger väl snarare en del om intelligensnivån hos vissa exemplar av hondjuren misstänker jag...

Brofist på detta för övrigt! :D

keppe
2012-01-18, 00:54
zyzz är guden 95 pannor rådeffad efter 2 månader med detta schema .

JJOHANSSON
2012-01-18, 01:11
Voldemort dies, Harry dies and comes back to life, Ron and Hermione fuck alot and make two un-aesthetic children and Harry and Lily make some ganga and unaesthetic guys.
The End.

Löpsko
2012-01-18, 20:30
zyzz är guden 95 pannor rådeffad efter 2 månader med detta schema .


http://alltheragefaces.com/img/faces/jpg/misc-true-story.jpg

karlann
2012-01-21, 19:39
härligt att du erkänner iallafall, inte många som skulle gjort det, btw varför skulle jag kamma mig? fattar inte.. är snaggad :S

Du kanske ska hålla dig borta från misc.

Jailbaitwarrior
2012-01-21, 19:50
Du kanske ska hålla dig borta från misc.

Varför det? *popcorn*

karlann
2012-01-21, 20:03
Varför det? *popcorn*

Ta inte dina röda boxar hit iaf.

Jailbaitwarrior
2012-01-21, 20:06
Ta inte dina röda boxar hit iaf.

Reg.datum: jan 2012

GTFO

Gald
2012-01-22, 09:35
Tror jag talar för rätt många varför man tyckte om Zyzz, först och främst hans fina fysik. Ca 100 kg på 7 % kroppsfett säger väl allt. Sen om han tagit steroider eller inte vet man ju ej, hur som så hade han en grym fysik som sagt. Mångas mål är att nå hans fysik och använder honom som en inspirationskälla.

Dessutom levde han livet fullt ut och gjorde vad han ville utan att skämmas och bara köra på vilket många (killar) drömmer om att kunna göra.

Jag talar inte för ALLA detta är en av anledningarna jag tror att han blev så omtyckt.

Precis som jag skrivit ovan så ser jag han som en inspirationskälla för hans fysik och vilja att göra va han vill i livet.

mvh

Röda Björnen
2012-01-22, 09:45
Tror jag talar för rätt många varför man tyckte om Zyzz, först och främst hans fina fysik. Ca 100 kg på 7 % kroppsfett säger väl allt. Sen om han tagit steroider eller inte vet man ju ej, hur som så hade han en grym fysik som sagt. Mångas mål är att nå hans fysik och använder honom som en inspirationskälla.

Dessutom levde han livet fullt ut och gjorde vad han ville utan att skämmas och bara köra på vilket många (killar) drömmer om att kunna göra.

Jag talar inte för ALLA detta är en av anledningarna jag tror att han blev så omtyckt.

Precis som jag skrivit ovan så ser jag han som en inspirationskälla för hans fysik och vilja att göra va han vill i livet.

mvh

Precis som flera andra inspirerande männsikor, och alla har en sak gemensamt! ... Döda hela bunten. Inspirerande , va ? :thumbup:

Håller helt med i allt du säger här dock, anledningarna varför folk "inspireras" av han.

Maverick
2012-01-22, 10:46
Dos, ladd och annat festande gör att man varken sköter kosten eller sover speciellt bra om alls ibland, vilket i mina ögon är något om gör det väldigt svårt att hålla träningen på en hög nivå utan "hjälpmedel".

Men visst han hade schysst fysik.

Och angående schemat så funkar det säkert, men jag hade kastat om dagarna lite mm och tagit bort lördagspasset.

midwinterholes
2012-01-22, 11:07
Tror jag talar för rätt många varför man tyckte om Zyzz, först och främst hans fina fysik. Ca 100 kg på 7 % kroppsfett säger väl allt. Sen om han tagit steroider eller inte vet man ju ej, hur som så hade han en grym fysik som sagt. Mångas mål är att nå hans fysik och använder honom som en inspirationskälla.

Dessutom levde han livet fullt ut och gjorde vad han ville utan att skämmas och bara köra på vilket många (killar) drömmer om att kunna göra.

Jag talar inte för ALLA detta är en av anledningarna jag tror att han blev så omtyckt.

Precis som jag skrivit ovan så ser jag han som en inspirationskälla för hans fysik och vilja att göra va han vill i livet.

mvh
Flera fel i ditt inlägg.
"Man" vet visst att han använde AAS.
Han vägde inte alls ca 100 kg på 7% bf. Han vägde 200 kg på 6% bf. Detta har en kompis till mig som kände honom berättat.
Vem är det som inte lever fullt ut och skäms för vad den gör? Det låter som en fjolla.

Arne Persson
2012-01-23, 08:21
Tror jag talar för rätt många varför man tyckte om Zyzz, först och främst hans fina fysik. Ca 100 kg på 7 % kroppsfett säger väl allt. Sen om han tagit steroider eller inte vet man ju ej, hur som så hade han en grym fysik som sagt. Mångas mål är att nå hans fysik och använder honom som en inspirationskälla.

Dessutom levde han livet fullt ut och gjorde vad han ville utan att skämmas och bara köra på vilket många (killar) drömmer om att kunna göra.

Jag talar inte för ALLA detta är en av anledningarna jag tror att han blev så omtyckt.

Precis som jag skrivit ovan så ser jag han som en inspirationskälla för hans fysik och vilja att göra va han vill i livet.


mvh

Du och dina "bro's" verkar inte ha några högre krav på era "hjältar"...:)

Arne Persson
2012-01-23, 08:28
härligt att du erkänner iallafall, inte många som skulle gjort det, btw varför skulle jag kamma mig? fattar inte.. är snaggad :S

Förresten... Är du ett patetiskt troll eller har du bott under en sten hela ditt liv?

Mart|n
2012-01-23, 15:05
Reg.datum: jan 2012

GTFO

Reg.datum: aug 2011

GTFO

:thumbup:

OnMyWay
2012-01-23, 15:07
Flera fel i ditt inlägg.
"Man" vet visst att han använde AAS.
Han vägde inte alls ca 100 kg på 7% bf. Han vägde 200 kg på 6% bf. Detta har en kompis till mig som kände honom berättat.
Vem är det som inte lever fullt ut och skäms för vad den gör? Det låter som en fjolla.

Lol sorry men hur kan du få Zyzz till 200kg så deffad? Jag har då alltid läst att han vägt mellan 90-110 kg.

Kalliban
2012-01-23, 15:09
Kanske var ca 200 lbs och inte kg?

Jailbaitwarrior
2012-01-23, 15:34
Förresten... Är du ett patetiskt troll eller har du bott under en sten hela ditt liv?

Nej jag vet inte vem du är, verkar inte vara så känd som du tror phaggot :cool:

Reg.datum: aug 2011

GTFO

:thumbup:

okay.jpg

Exdiaq
2012-01-23, 15:41
Han utbildade sig till affärsman enligt sin bror, som också var del av trollandet. Så han vet ju vad han höll på med, och det blev ju ganska lyckat.

Var kan man utbilda sig till "affärsman"?

Jorgen
2012-01-23, 17:10
Nej jag vet inte vem du är, verkar inte vara så känd som du tror phaggot :cool:



okay.jpg

Hejdå.... :banned

Stoltz
2012-01-23, 17:28
Flera fel i ditt inlägg.
"Man" vet visst att han använde AAS.
Han vägde inte alls ca 100 kg på 7% bf. Han vägde 200 kg på 6% bf. Detta har en kompis till mig som kände honom berättat.
Vem är det som inte lever fullt ut och skäms för vad den gör? Det låter som en fjolla.
200kg rippad! :laugh::laugh:
Det var inte dåligt det :D


Hejdå.... :banned
Busy times in January ser jag ;)

iamdisapuint
2012-01-23, 18:28
Hejdå.... :banned

Vadå hej då? De e ju bara komma tbx fast bakom proxy...

Ip bans funkar inte så bra nu för tiden.

Jorgen
2012-01-23, 19:22
Vadå hej då? De e ju bara komma tbx fast bakom proxy...

Ip bans funkar inte så bra nu för tiden.

Jag vet, det har ju du gjort.
Men det betyder inte att man är välkommen tillbaka, eller hur.

iamdisapuint
2012-01-23, 19:40
Hur är det med reglerna då? Jag skrev "Phaggot" och jag fick 2 poäng, jailbaitwarrior blev bannad... Är det för att det var Arne elr?

Arne Persson
2012-01-23, 19:47
Hur är det med reglerna då? Jag skrev "Phaggot" och jag fick 2 poäng, jailbaitwarrior blev bannad... Är det för att det var Arne elr?

Det hoppas jag inte...

Proxy
2012-01-23, 19:48
Hur är det med reglerna då? Jag skrev "Phaggot" och jag fick 2 poäng, jailbaitwarrior blev bannad... Är det för att det var Arne elr?

Vadå, vill du ha samma behandling? :D (Han hade väll varningar sen innan som tippade skalan antar jag.)

Sniggel
2012-01-23, 20:04
Moderatorerna gör dessutom subjektiva bedömningar. Se det som så att ifall man beter sig vettigt så eliminerar man risken att bli bannad helt och hållet. Man kan ha tur och "bara" få varningar för något vissa andra kanske blivit bannade för. Ja då får man väl vara tacksam och visa att man kan bättra sig.

Arne Persson
2012-01-23, 20:15
Var kan man utbilda sig till "affärsman"?

Zyzz gick nog på Handels...

Jorgen
2012-01-23, 20:25
Hur är det med reglerna då? Jag skrev "Phaggot" och jag fick 2 poäng, jailbaitwarrior blev bannad... Är det för att det var Arne elr?

Naturligtvis inte.

Men har man redan så många varningspoäng att två ytterligare får bägaren att rinna över så att säga (5/5 eller mer) så blir man bannad.

Du själv ligger som du vet på den gränsen. En varning till och du blir också bannad.

OnMyWay
2012-01-23, 20:40
Zyzz gick nog på Handels...

:laugh:

Lobello
2012-01-24, 00:59
Zyzz gick nog på Handels...

ARne nu är det så att man kan ha olika mål med träning. Du kanske är ute efter styrka och filmar en rolig övning och lägger sen upp den på youtube.
Zyzz's mål var väl just att få en sån "perfekt" kropp som möjligt. Tolka det hur du vill. Sure han har väl en douchig attityd i vissa filmer. Älskar sig själv lite för mycket? Men det är väl värre o göra narr av en död kille? Det är väl värre o trycka ner folk för att personen ser upp till honom?

Va inte en negativ hatare. Det ger dig inget min vän.

OnT: Mitt schema är bättre för just mig men blev dock sugen på en fullbody dag. Skall prova det iaf! O skit i alla trams kommentarer. Se upp till vem fan ni vill så länge ni kämpar hårt för målen.

Arne Persson
2012-01-24, 01:06
ARne nu är det så att man kan ha olika mål med träning. Du kanske är ute efter styrka och filmar en rolig övning och lägger sen upp den på youtube.
Zyzz's mål var väl just att få en sån "perfekt" kropp som möjligt. Tolka det hur du vill. Sure han har väl en douchig attityd i vissa filmer. Älskar sig själv lite för mycket? Men det är väl värre o göra narr av en död kille? Det är väl värre o trycka ner folk för att personen ser upp till honom?

Va inte en negativ hatare. Det ger dig inget min vän.

OnT: Mitt schema är bättre för just mig men blev dock sugen på en fullbody dag. Skall prova det iaf! O skit i alla trams kommentarer. Se upp till vem fan ni vill så länge ni kämpar hårt för målen.

Ännu en "fanboy" till ungdomens föredöme noterar jag.

Silencer
2012-01-24, 01:12
ARne nu är det så att man kan ha olika mål med träning. Du kanske är ute efter styrka och filmar en rolig övning och lägger sen upp den på youtube.
Zyzz's mål var väl just att få en sån "perfekt" kropp som möjligt. Tolka det hur du vill. Sure han har väl en douchig attityd i vissa filmer. Älskar sig själv lite för mycket? Men det är väl värre o göra narr av en död kille? Det är väl värre o trycka ner folk för att personen ser upp till honom?

Va inte en negativ hatare. Det ger dig inget min vän.

OnT: Mitt schema är bättre för just mig men blev dock sugen på en fullbody dag. Skall prova det iaf! O skit i alla trams kommentarer. Se upp till vem fan ni vill så länge ni kämpar hårt för målen.

Jag gillar zyzz han hade en skön (samtidigt oansvarig, men icke desto mindre lockande) jag-gör-som-jag-vill-när-jag-vill-attityd. Men hans fysik var resultatet av hårt preppande. Tror man något annat är man intellektuellt på semester.

Squamata
2012-01-24, 01:19
Jag gillar zyzz han hade en skön (samtidigt oansvarig, men icke desto mindre lockande) jag-gör-som-jag-vill-när-jag-vill-attityd. Men hans fysik var resultatet av hårt preppande. Tror man något annat är man intellektuellt på semester.


Tur du vet alla's genetiska max och vad alla stoppar i sig?.. Nu har ju Zyzz tydligen erkänt att han använt sig av anabola, men att bli stor som honom utan prepp är inte särskilt svårt för någon med bra gener! Ni med dåliga gener får helt enkelt finna er i att de finns folk med bättre genetiska förutsättningar, att skrika doping på allt som ser bra ut är bara löjligt..

Lobello
2012-01-24, 02:45
Ännu en "fanboy" till ungdomens föredöme noterar jag.

Du har ingen aning om vem jag ser upp till. Hade du skrivit dina spydiga kommentarer angående någon annan så hade jag skrivit likadant.
Du är arrogant och bitter. Detta kommer ifrån en 21åring. Herregud..

Lobello
2012-01-24, 02:50
Jag gillar zyzz han hade en skön (samtidigt oansvarig, men icke desto mindre lockande) jag-gör-som-jag-vill-när-jag-vill-attityd. Men hans fysik var resultatet av hårt preppande. Tror man något annat är man intellektuellt på semester.

Hans val att ta aas. Jag har aldrig trott annat då det är fakta.
Dock OT!

Arne Persson
2012-01-24, 06:38
Du har ingen aning om vem jag ser upp till. Hade du skrivit dina spydiga kommentarer angående någon annan så hade jag skrivit likadant.
Du är arrogant och bitter. Detta kommer ifrån en 21åring. Herregud..

Tyvärr min vän... Bitter är det sista jag är. Varför skulle jaga vara bitter? För att att en sådan riktig pajas som Zyzz var inte tillhör mina föredömen?

Anders The Peak
2012-01-24, 08:35
Ännu en "fanboy" till ungdomens föredöme noterar jag.

Vad är det som gör att han är så mycket sämre än alla andra unga, oftast tunga missbrukare, som du träffar vid varje tävling?

Slartibartfast
2012-01-24, 08:38
Tyvärr min vän... Bitter är det sista jag är. Varför skulle jaga vara bitter? För att att en sådan riktig pajas som Zyzz var inte tillhör mina föredömen?

Varför kan du inte bara låta folk ha dom förebilder dom vill ha då?

Arne Persson
2012-01-24, 14:06
Vad är det som gör att han är så mycket sämre än alla andra unga, oftast tunga missbrukare, som du träffar vid varje tävling?

Jag har min inställning till doping och tycker det är sorgligt att speciellt denna fd multimissbrukare med en tröttsam attityd är ett sådant oerhört "föredöme".

Ps. För att slippa följande frågor och tjat ang. att jag är domare...: När jag dömer, så dömer jag enbart det jag ser på scenen, jag är alltså ingen dopingpolis och får heller inte agera som en sådan. Ang. dopingtester, så är det dopingkontrollanter e.dyl. som skall kontrollera detta. Tänk om man skulle döma ner en helt ren deltagare bara för att man tror ("vet") att denna är dopad...? Det hade varit mycket illa i mina ögon.

Arne Persson
2012-01-24, 14:07
Varför kan du inte bara låta folk ha dom förebilder dom vill ha då?

Se ovan...:)

Jorgen
2012-01-25, 16:42
Nu räcker det med OT.