handdator

Visa fullständig version : Ont i bröstkorgen..


Zokal
2012-01-06, 09:45
Kön: Man
Ålder: 23
Längd: 185cm
Vikt: 74Kg


Tja! Har under ungefär 1 månads tid nu haft ont i bröstkorgen..
Allt började ungefär efter en MMA träning, hade fått riktigt med pisk från min tränare under en sparrningsrunda och när jag kom hem så hoppa jag i badet i vanligt ordning.

Hade riktigt mycket problem med jobbet på den tiden (Jobbar ej kvar där nu) Och mådde riktigt kasst, + att jag går på roaccutane tabletter.

Jag tror att jag fick magkatarr, började käka såna syrelösande tabletter eller vad dem heter, och sedan försvann obehaget (hade svart o ta djupa andetag) och ont i magen titt som tätt.

Men nu har jag ont i bröstkorgen, i själva benet i mitten mellan pecsen (på benet) och i benet strax under vänstra bröstet. Det gör ont när jag trycker på bröstet med handflatan.

När jag går runt, eller andas (oavsett djupt eller vanligt) så känner jag absolut ingen ting.

Det gör bara ont när jag får press på den (som i sparrning på marken)
eller om jag varit lite framlutat ett tag och sen ska börja sträcka på mig.. Det brukar göra ondast på kvällarna

När jag sover (ligger rakt) så brukar det kännas relativt bra på morgonen, men smärtan smyger sig på senare på kvällen igen.


har vilat typ 2 veckor från träningen med konstant linement massage men det har ninte varit någon förbättring, alls.. Det går lite upp och ner, men som sagt under vardagen så känner jag inte ett skit (såvida jag inte trycker på bröstkorgen)


Så vad kan det vara? En av bieffekterna på roactuan är ju Benskörhet, kanske kan vara något ?

Eller någon sträckning?


Vad tror ni experter?