handdator

Visa fullständig version : Böj,bänk och bira.


Tompann
2012-01-04, 10:32
Då var det dags igen. Efter ett seriöst försök att träna med riktigt bra resultat och därefter ett gäng försök som mynnat ut i sanden är det dags igen. Snart ledsnar väl folk på mina halvtaskiga försök men det får ni fan stå ut med.
Målen och inställningen är dock denna gången helt annorlunda. Min träning har sedan start alltid haft en fokus på styrka, nu är det volymträning som jag har fått upp ögonen för och eftersom jag nu inte kört ett enda pass på cirkus två månader så är jag så totalt ur form att det endast kan gå uppåt.
Fokus denna vår är att försöka släppa ''optinojjan'' som jag alltid har haft förut. Jag har struntat i pass om jag inte kunnat utföra dom på bästa möjliga sätt. Skitit i en hel träningsvecka för att jag missat ett pass då det ''ändå inte varit något idé då''.
Nu är projektet att bygga en så rippad kropp som möjligt utan att ge upp allt det andra roliga livet har att erbjuda och genom detta klara av att köra på med träningen under en längre period.

Hur uppnår man då detta?

Genom att sära på träningstid,vardag och fritid.

Jag kommer inte att ha ett färdigt schema att träna efter utan istället anpassa upplägget efter föregående veckors resultat och känningar. Passen kommer dock att vara hyffsat planerade innan jag äntrar gymmet.
Varje pass kommer att köras med högsta möjliga fokus. När jag är på gymmet så ska ingenting annat vara i tankarna, detta kommer jag lägga yttersta vikt i att klara av. Självklart kan det bli svårt till en början men förhoppningsvis kommer jag att lära mig hur man fokuserar bättre med tiden.

Vardagen kommer ha den högsta prion. Då jag numer har ett typiskt Svenssonjobb(åtta till halv fem) och faktiskt måste sköta detta. I vardagen ingår även att sköta min kost vilket i detta nu innebär att hålla ett kcal underskott men ett högt proteinintag. I vardagen ingår även att planera inför det kommande träningspasset.

Fritiden är för mig helgen. Då jag är nitton år och har en umgängeskrets som uteslutet umgås i ett berusat tillstånd så har träningen alltid blivit lidande av detta. Inte minst i motivationssyfte. Därför är det viktigt för mig att sära helgen från vardagen och träningen. Detta betyder givetvis inte att jag fredag,lördag,söndag ska ligga i ett dike och spy men det betyder inte heller att jag inte ska göra det.


Imorgon beger jag mig iväg och tecknar ett nytt gymkort då jag har varit utan ett sådant i två månader. Förmodligen drar jag igång på 24/7 med en polare då det kommer hjälpa mig att träna en hel del att dels ha någon jag känner att träna med och dels att ha många olika ställen att träna på. Bilder på nuvarande form lovas och jag ska försöka att lägga in så mycket bilder som möjligt, det gör alltid en journal roligare.

Tompann
2012-01-05, 12:31
Är ledig idag så blev en ''sen'' morgonvikt. Den ligger iaf nu på 89,3kg.

Har gått upp från c:a 83kg sen November och då har jag inte ens tränat.

Tompann
2012-01-05, 20:27
89,3kg Morgonvikt. Såhär ser man ut i avslappnat tillstånd.

http://img401.imageshack.us/img401/121/009isy.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/2487/008pjq.jpg

Tompann
2012-01-06, 01:32
Var iväg och tecknade gymkortet idag på 24/7. Blev ett bröst och armpass till att börja med. Skönt som fasen att dra igång med lite disco(a). Skrev tyvärr inte ner exakta passet men blev något sånt här:

5set bänkpress
3set lutande hantelpress
4set skullcrushers
4set pushdowns
3set omvänd stångcurl
2set stångcurl
2set hammercurls

Käket idag har varit följande:

2st ljusa rostmackor med 200g keso och 115g rökt skinka till frukost runt ett tiden där(a).

200g keso efter träningen runt femtiden.

Middag halv sju kanske, köttfärssås med spagetti.

Tänkte dra i mig c:a 40g vassle nu innan jag slaggar också.

Clabben
2012-01-06, 01:35
Låter sunt tycker jag, träning ska vara en livsstil - hållbart alltså. Lycka till!

Knaz
2012-01-06, 01:41
Du kan ju ha kommit på de bästa journalnamnet på kolo ^^

Tycker även du har en bra inställning nu ! Nu är de bara att köra ! Ska följa denna journal !

Tompann
2012-01-06, 02:07
Låter sunt tycker jag, träning ska vara en livsstil - hållbart alltså. Lycka till!

Du kan ju ha kommit på de bästa journalnamnet på kolo ^^

Tycker även du har en bra inställning nu ! Nu är de bara att köra ! Ska följa denna journal !

Tackar båda två :D Hoppas verkligen att detta kommer att bli någonting hållbart. optinojjan har förstört mycket i min träning förut så att släppa den blir ett stort steg.

Tompann
2012-01-07, 16:32
Blev ett benpass fredagen till ära, böjställningen var upptagen så blev benpress.

Passet blev något liknande detta:

6set benpress(10or).
3set benspark(10or).
3set utfallssteg(10or utan vikt).
5set stående vadpress.
2set sittande vadpress.

Blev 2st rostade mackor med mjukost och totalt 175g skinka till frukost.
1dl vassle efter träning.
Middagen blev c:a ett halvkilo fläskfilé med bulgursallad.
Ett äpple och några bitar annanas till kvällsnacks
200g keso innan jag gick och la mig.

Tompann
2012-01-07, 16:33
Vila idag. Kan varken röra benen eller armarna, det känns grymt!

Frukosten blev 3 kokta ägg och 200g keso.

Ska iväg på middag snart och äta något gott, lär väl kanske inte bli något supernyttigt men det eju trots allt lördag, visst? ;)

Tompann
2012-01-09, 06:58
Igår blev det oxfilé med potatisgrattäng och lite annat gott under kvällen. Inte världens deffefterrätt men lyckades äta i en normal mängd iaf. Kompenserat detta ordentligt genom att inte inta alkohol under hela helgen dock. Förutom ett glas mousserande igår.



Vila idag igen.

Frukosten bestod av äggröra på tre ägg och 100g kalkon.

Middagen blev hemgjord potatissallad med köttfärslimpa och keso.

Dryga 1dl vassle i 2dl mellanmjölk innan läggdags runt kl 23:30.

Tompann
2012-01-09, 21:35
Blev ett rygg/axelpass idag. Riktigt deprimerande muskelgrupper då jag verkligen måste träna för att hålla styrkan i dessa uppe. Hur va det nu med träningen i November/December? Neh juste... Dålig styrka alltså men skönt att köra. Blev dock ingen marklyft då jag fortfarande inte kan röra benen.

Sju set stångrodd.
Fem set latsdrag med stång.
Fyra set kabelrodd med W handtag.
Fem set stående militärpress.
Tre set hantellyft framåt.
Tre set hantellyft åt sidan.

Kosten
Tre mackor med kalkon som frukost nr ett.
Två mackor med philadelphia och en matsked jordnötssmör till frukost nr två på jobbet.
Köttfärslimpa med hemgjord potatissallad och keso till lunch.
En dryg dl vassle efter träningen.
Kyckling med matvete och keso till middag.
Sen blir det nog en vassleshake med 2dl mellanmjöl innan jag knyter mig också.

Har aldrig i mitt nittonåriga liv ätit jordnötssmör förut, mest för att alla sagt hur gott det är och jag inte velat bli beroende av det, idag smakade jag det på jobbet och HERRE MIN SKAPARE, det var så gott att jag grät. Hur ska det gå med deffen nu? Kan man gå ut med ett massmeddelande till samtliga livsmedelsbutiker om att inte sälja skiten till mig?



Bild på dagens middag:
http://img36.imageshack.us/img36/9476/001jdm.jpg

exor
2012-01-10, 07:20
Kul journal. Hoppas du kommer fortsätta med din träning nu utan avbrott.

Tompann
2012-01-10, 08:44
Kul journal. Hoppas du kommer fortsätta med din träning nu utan avbrott.

Tackar, hoppas för fulla muggar här borta också. Hade vart kul att nå en ny formtopp.

Tompann
2012-01-11, 08:23
Stack iväg efter jobbet och körde lite mage. Fem set cablecrunches och sedan försökte jag mig på lite olika övningar utan någon kontakt alls, bara en knakande rygg. Blev lite cardio efter det. 30min på löpbandet varav 8min löpande i intervaller och resten gång emellan. Kände att det var riktigt fint för träningsvärken jag fortfarande har i benen sedan i fredags.


Kosten

3st mackor med mjukost och kalkon.
Kyckling,kycklingspett, lite matvete och keso.
1dl vassle efter träningen.
Köttfärscarbonara med keso.
Fluff på 170g bär och c:a 35g vassle. GOTT! Bild kommer ikväll då jag sitter på datorn hemma.

Tompann
2012-01-11, 19:57
Första fluffet ever igår. Var typ i extas då jag såg att det såg ut som sprutgrädde fast rött! Epic moment. Deffen är helt klart räddad tack vare den mättnad det ger.


http://img600.imageshack.us/img600/2852/001sjz.jpg

Tompann
2012-01-12, 08:15
Bröst och armpass

3set bänkpress. 90kg 8-7-6rep
3set korta fu bänkpressar. 70kg 9-7-5rep
4set kryssdrag. 15kg 10x4 rep.

4set skullcrusher, långt ner med rakstång. Mellan 8 och 4 rep.
4set pushdowns med rep. 20kg 10-8rep. Andra setet var på 25kg, 6rep.

4set stångcurl. Samma vikt som skullcrushers, tror det var stång på 10kg +15kg till alltså 25kg. 10-6rep.
4set sittande synkande preachercurls med hantlar. 10kg 7-5rep.


Kosten

Frukost: Tre mackor med skinka/kalkon och mjukost.
Morgonfika: En itrimbar jag fick utanför pendeltåget.
Lunch: köttfärscarbonara med 200g keso.
Efter träningen: 1dl Whey.
Middag: Kycklingklubbor(4st) med keso och bulgur.
Kvällsdrink: 1dl Whey med 2dl mellanmjölk.

Tompann
2012-01-12, 13:10
12/1 2012 06:30. 88,6kg(-0,7kg)

Tompann
2012-01-13, 09:32
Torsdag blev vilodag som planerat. Skönt som fan att slippa bära med sig en tung väska till jobbet bland allt folk på pendeln.

Kosten blev följande:

Frukost: 2st mackor med en scans pannbiff var + 230g kvarg med funlight.

Lunch: 4st scans pannbiff med bulgur, 200g keso och två små ägg.

Middag: 2st tjocka grillkorvar(totalt 270g) med kesotjatsiki.

Tompann
2012-01-13, 21:21
Fredag den trettonde, en skrämmande dag. Tur att den bjöd på ett benpass i alla fall.

Powerracken på gymmet(ja vi har bara en). Ockuperades över en timma av två dudes, assoft när man vill böja... Fick nöja mig med benpress den här veckan också.

5set benpress 200kg x10 230kg x8,10,10,8 tror jag att det blev.
4set benspark.
4set sittande bencurl.
4set stående vadpress i smith.
3set sittande vadpress.

Käket

Frukost: Gröt på 1,5dl havregryn och två ägg i.
Lunch: 600g fläskkotlett.
Efter träning: En dl vassle.
Middag: Tacos, vemfan pallar uppskatta mängden på tacos...

Blir ingen utgång ikväll faktiskt, är ju fredag den trettonde... Men lite bio blir det. Soft för träningen också!

Tompann
2012-01-15, 14:39
Tänkte faktiskt träna så stack till gymmet med en polare som ska teckna medlemskap. Var dessvärre obemannat så följde även med honom på utvägen. Där han ni dagens ursäkt!

Kosten:

Frukost: 2st mackor, tre kokta ägg och lite kaviar.

Middag: En portion laxpasta och en portion köttfärspasta + c:a 100g keso och lite yoghurtcoleslaw.

Kvällsfika: 3-4l bira och någon shot.

Påvägen hem: En tvåhundragrammare med bröd.

Tompann
2012-01-16, 07:46
Bakisdag, dåligt med protein också tyvärr.

Till frukost klämde jag 2-3 mackor har jag för mig och middagen blev något slags kött med burgulsallad och keso.

Tompann
2012-01-19, 15:07
Hola! Var jävligt hostig i måndags men drog mig iväg till gymmet ändå då jag inte skulle kunnat träna tisdag eller onsdag. Blev ett ryggpass.

3set marklyft(lätt) 8or på 90kg.
4set latsdrag.
4set stångrodd.
4set omvända cableflyes.

I tisdags hade jag 38,5 graders feber men jobbade iaf, kände mig dock jävligt yr hela tiden så i onsdags och idag var jag hemma och har inte heller tränat. Slaggade från kl sex på kvällen i tisdags till två på dagen i onsdags så 20 timmars sömn fick mig i alla fall att känna mig bättre och idag är det mycket bättre.

Har inte käkat så mycket heller men klämt några proteinshakes och ätit det jag orkat. Hoppas på att kunna jobba imorgon iaf.

Tompann
2012-01-23, 08:58
Hola!

Fortfarande ingen träning sen sist jag loggade det, är inte sjuk längre men känner mig lite matt och vill gärna inte förvärra saken. Tror att jag drar iväg ett pass på onsdag om allt går i denna riktning.

Kosten är sådär, absolut inte dålig men skulle kunna vara mer proteinrik. Ätit riktigt lite dock så förstår inte hur jag inte kan ha droppat mer på vågen(Är iof inte mitt mål att droppa supersnabbt men är fortfarande konfunderad). Ska försöka hålla hårdare på ett högre proteinintag men det är svårt att motivera sig till det när man inte får dra till gymmet.

I torsdags vägde jag 87,6kg.

Tompann
2012-01-25, 22:38
Kass uppdatering jag vet... Men men... Tränade lite igår(tisdags) men tog emot lite idag efter det så vilade idag och imorgon kommer jag också vila pga körlektion.

Skrev faktiskt ner passet men har blocket på jobbet. Var ungefär såhär:

5set Snebänk. 3set på 80kg 6-5-5 reps. 2set på 60kg 10-6rep.

Liggande hantelpress. Ett sett på 30kg 5rep. Tre set på 25kg 6-5-5rep.

Skullcrusher. 3set på 20kg. 11-8-6rep.

Dips. Kroppsvikten tre set. 4,4,3rep (ingen kommentar).

Tricepsrep. 2set på 25kg. 8-7rep

Ett set omvänd stångcurl på 25kg, 8rep.

Tre sett stångcurl på 25kg. 10-6-6rep.

Tre set hantelcurl på 12,5kg. 5-5-5rep

Sjukt vad svag man har blivit. Klämde innan jag pausade träningen 40kg x5 i hantelpressen och Klarade över 20 dips... Men men... Det kommer väl tillbaka I guess.

Tompann
2012-01-30, 13:19
Sådärja, känner mig mycket bättre nu. Blir förhoppningsvis träning idag trots att jag måste jobba över lite. Tänkte lägga upp schemat med push/pull istället. Startar med pull idag.

Tompann
2012-01-31, 08:45
Blidde dragträning. Fans tyvärr inga stänger för marklyft eller stela mark så baksida lår glömdes helt av. Men blev ett ganska shysst pass i alla fall faktiskt.

Fyra set stångrodd i smith. Tre set på 55kg 12-8rep och ett set på 45kg 12rep.
Fyra set t-bar rodd. Ett set på 20kg 12rep och tre set på 35kg 12rep.
Fyra set latsdrag. Två set på 80kg 10 och 8rep. Två set på 65kg 12rep.
Fyra set hantellyft fram. Fyra set 8-9-9-8 rep.
Fyra set stångcurl. Två set 30kg 6-5rep. Två set 20kg 8-6rep.
Tre set mage, nedåtlutande crunches i ställning. Tog riktigt bra.

Lite av ett högrepspass blidde det, men det va skönt. Tänkte ju testa att köra lite högre reps nu då jag är van vid att endast köra max 6 reps sen tidigare.



Vägde 87,8kg på måndagmorgon vilket jag verkligen hoppas är fel då jag vägde 87kg då jag vägde mig för två veckor sedan... Får väl koppla på en striktare diet i så fall men tycker jag borde gått ner, har dessutom inte druckit en droppe alkohol dessa två veckor vilket jag brukar göra.

Tompann
2012-01-31, 22:29
Dagens träning

Knäböj:
60kg x12
90kg x12,10,8,8

Sjukt länge sen jag körde böj. Började lugnt med högrepsen men kändes riktigt grymt ändå faktiskt. Kul att äntligen få köra böj också.

Bänkpress:
80kg x10,8,6
100kg x2
60kg x12,8

Smalbänk:
50kg x6
40kg x8,8,8,10(sista setet explosiva).

Stående militärpress:
40kg x7,5,4,4

Sittande vadpress:
30kg x20,16,13,14,12

Sjukt vad man har blivit svag alltså, men kommer som sagt förhoppningsvis tillbaka hyffsat fort. Sittande vadpress var något ganska nytt, läste om någon här på kolo som fick orgasm av den så jag var ju tvungen att prova... Inte riktigt samma njutning dock.

Tompann
2012-02-01, 10:07
Självklart skulle det stå 31/1 igår och inte 30/1. Det är bara jag som är förvirrad.

Idag blir det vila som planerat. Myser på jobbet men en härligt öm kropp. Två pass körda av detta push/pull schema jag snickrat ihop och jag tror att jag är kär. Underbart upplägg faktiskt men vi får väl se om jag tycker likadant om två veckor :P

Tompann
2012-02-03, 10:51
Dragpass. Har inte det jag skrev ner tillgängligt men minns passet på ett ungefär.

Marklyft:
110kg x5 5set

Stångrodd:
60kg x12,12,10,8

Chins:
Kv x4,3,2,3

Har inget chinsräcke så fick köra i cablecrossen lr vad man ska säga. Inte absolut bästa att greppa en stång som är typ en decimeter i diameter...

Lyft åt sidan i cc(en arm i taget):
10kg x6h/3v
7,5kg x7 2set
5kg x10,8

Stångcurl:
30kg x12
Sen fyra set till på 8-5 rep där.

Avslutade med lite crunches för magen, 3-4set.


Bjuder på en bild från middagen också. Fläskkotlett med bulgursallad.

http://img209.imageshack.us/img209/4109/001mmb.jpg

Tompann
2012-02-08, 15:31
Kört ett pass sedan jag loggade senast. Det var i måndags och blev ett presspass.

Bänk,böj,skullcrusher,sittande hantelpress och sittande vadpress. Hyffsat få set pga otagg. Tryckte upp 90kg x12 i bänken dock. Det kändes skönt.

Ingen träning igår lr idag. Ska försöka att komma iväg både imorgon och fredag.

Tompann
2012-02-10, 13:19
Blidde dragpass.

5set marklyft. 5-4-5-4-3rep på 130kg.
3set stångrodd. 10-10-8rep på 70kg.
Pendley rows. 2set på 6-8rep där.
Latsdrag. 3set på 85kg 10-8rep och ett set på 75kg. 10rep tror jag.
Sittande hantellyft åt sidan 4set på 6kg. 8-12rep.
3set mage.
3set stångcurl på 30kg. 12,8,5 rep tror jag.
3set sittande preacherstångcurl. 20kg mellan 5-6rep.

Tompann
2012-02-14, 11:59
Lite tryckträning. Gött.

Knäböj: 120kg x6 5set
Bänkpress: 90kg x6,6,6,5,4
Skullcrusher: 30kg x8,6,4. 20kg x8 2set
Sittande hantelpress: 20kg x10,9. 22,5kg x6,5,5
Sittande vadpress: 55kg x12-8rep.

Tompann
2012-02-15, 10:00
Dragpass

Lite teknikträning i marklyft, ska nog filma nästa gång och slänga upp här för lite allmän bedömning.

Efter marken blev det:

Stångrodd: 80kg x8 5set
Latsdrag: 85kg x6-8 5set
Sittande hantellyft åt sidan: 10kg 2set och 7kg 3set. 10-6rep.
Stångcurl: 30kg x8,8,6,5,5

Tompann
2012-02-16, 13:09
Ryggen åkte på en smäll för snart två år sedan har har sen dess vart till och från. Just nu hugger den som tusan. Varje gång den börjar spöka så e jag alltid så nojjig om jag vågar träna eller inte så kan hända att dagens pass blir inställt.

Tompann
2012-02-22, 08:02
Blidde träningen senast jag skrev trots ryggont. Dock ett väldigt lugnt pass med mycket prat med polarna. Folk måste ha stört sig ordentligt på oss. Lite bänk blidde det iaf. Fem set på 90kg x6. Det är väl typ det jag kommer ihåg. Vågade inte böja med ryggen.


Igår(tisdag) blev det träning också. Slödragpass då jag fortfarande inte vågar köra tungt pga ryggen.

3set rackchins. 8-12rep
2set chins(vilka jag klarar max 4rep på nu för tiden).
5set latsdrag. 8-10rep.
Hantellyft åt sidan fast med cabel och rep som handtag i brist på annat ledigt.
Sittande preacher med ez-curl 5set. 25kg 5-12rep.


Blev iaf något. Skönt att kunna säga att man vart på gymmet iaf. Ska försöka ta reda på vart man kan kolla upp ryggen. Inte kul alls att glida runt och vara nojjig.

Tompann
2012-02-22, 08:08
Deffen har inte gått som en dans på rosor. Med ett litet underskott känner jag mig totalt energilös, detta tillsammans med mörkret ute har inte funkat alls för mig(detta tillsammans med dålig motivation också). Känt mig orkeslös på jobbet och slö hela tiden. Därav har underskottet inte blivit något underskott. Att festa på helgerna hjälper ju inte heller proccessen.

Funderar på att lägga mig på ett större kcalunderskott faktiskt. Detta för att jag har väldigt lätt för att äta t.ex. 1500kcal en måltid istället för 1000kcal. Ska jag istället käka 400kcal så håller jag mig lättare till det. Att köra på keso till lunch endast är ett alternativ jag funderat på. Jag ska i alla fall tänka igenom saken.

Tompann
2012-02-28, 09:03
Blev ett pushpass i torsdags. Klämde fem set i bänken på 90kg x8. Det gjorde mig glad. Mer än så kommer jag inte riktigt ihåg av passet.

Helgen blev bira,bira, några öl och kanske lite sprit in emot småtimmarna också. Vila under helgen. Men den goda nyheten är att ryggen känns bra nu i alla fall. Vågar dock inte marka än.

Igår(måndag) klämde jag av ett dragpass, kändes riktigt skönt i ryggen.

Måndagens pass
Stångrodd 5set, 80kg 8-8-6-6-6 rep tror jag.
Chins 3-5rep på kroppsvikt. 3set.
Latsdrag. 80kg x5-6. 3set.
Lyft fram med viktplatta(20kg). 5set 8rep.
Lite bicepsfjant med hantlar, Stängerna var upptagna.
4-5set Cablecrunches på varierad vikt.
4set Hypersträck. kv-15kg-15kg-kv. 6-10rep.


Kändes grymt bra. Taggad på att få träna idag med, trots att några idioter lyckats glida in på gymmet under helgen och slitit sönder en hel del.


Nu skrider mid plan med deffen i verket. Ännu lägre kcal budget för att ge mig mer svängrum. Ska försöka äta 300-400g kvarg till frukost istället för tidigare cirkus tre mackor. Luncherna och middagarna blir mindre.

Mycket kul på helgerna framöver dock. Konsert denna helg, fira polare nästa, kryss i två dygn helgen efter det. Får försöka att fokusera på vardagarna i alla fall.

Tompann
2012-02-29, 10:06
Tryckpass.

Treor i böjen. Ett set på 120kg följt av fyra set på 130kg. Har mer att ge här men vågar inte riktigt.

Bänkpress: 110kg x2(2set) och tre set på 100kg, 6-4-4rep.

Smalbänk på 70kg. Tre set femmor och ett set med 4rep.

Vadpress i smith på 130kg. åttor. Fem set.


Dieten har för första gången sedan start för typ två månader sedan gått bra. I hela två dagar! Känns faktiskt lättare nu när det är ljusare ute i alla fall.

Tompann
2012-03-02, 09:55
Dragpass.

7set chins. 8-5 rep på kv. Kändes bra faktiskt, starkare än jag vart på sistone.
6set stångrodd. 2set på 80kg 4rep. 4set på 70kg 5-7rep.
5set sittande hantellyft utåt. 8kg 8-10rep.
5set stångcurl. Varierande vikter och reps.
3set hypersträck med 10kg. Varierande reps.

Roggan76
2012-03-02, 11:21
Första fluffet ever igår. Var typ i extas då jag såg att det såg ut som sprutgrädde fast rött! Epic moment. Deffen är helt klart räddad tack vare den mättnad det ger.


http://img600.imageshack.us/img600/2852/001sjz.jpg

Vad är det där?

Tompann
2012-03-03, 14:09
Vad är det där?

Fluff :D Såg mer ut som sprutgrädde på riktigt faktiskt. Vassle och frysta bär som man vispar ihop med elvisp. Gott!

Tompann
2012-03-03, 14:10
Kort med styrke och kontaktmässigt bra pass.

Bänkpress:
120kg x1
100kg x5,5,5,4,4.

Dips:
Kv x15,12,10.

Benpress:
200kg x10,10,10,12.

Riktigt nöjd med bänken och dipsen. Benpressen blev det bara för att powerracken var upptagen som vanligt.

Tompann
2012-03-04, 17:42
Helg bestående av vila(i alla fall från träningen) och mycket alkohol. Idag kom far och syster hem från Usa också så fick mig lite gott att smaska på här hemma.

http://img856.imageshack.us/img856/6023/002uha.jpg


Lägger upp en bild på gårdagens chokladpudding också. Chokladkasein, mellanmjölk och lite kakao.

http://img851.imageshack.us/img851/1217/001drn.jpg



Edit: Den första bilden är alltså vinklad 90 grader om ni inte förstod det.

Tompann
2012-04-12, 09:02
Kört några få pass sen senast. Druckit desto mer bira. Drog av ett pass igår. Lite knäböj och bänkpress i lugnt tempo. Dock tillräckligt hårt för att spy på toaletten i omklädningsrummet.

Back on track biatches!

Tompann
2012-04-25, 10:09
Slapp träning som sagt. 1-2 pass i veckan MAX.

Körde ett bänkpass igår och tro min förvåning när jag tryckte upp 100kg x10. Tidigare pb är 100x7.

Detta då jag har haft min sämsta träningsperiod i livet. Någon har lagt någonting i min mat, alternativt så har 24/7 fel på sina vikter.