handdator

Visa fullständig version : Disneyklassiker


stolpskott
2011-12-30, 23:02
Yo. Startat en tråd om detta på några andra forum, postat i youtube-tråden o.s.v. men jag är en uppmärksamhetshora så jag startar en egen tråd här också :D

Det är så att jag har åtagit mig ett projekt som går ut på att ladda upp alla 507 disney-kortfilmer som jag har på datorn. Har börjat ladda upp dom jag har från 20-talet (hoppas på att bli klar med dessa ikväll) och ska snart börja med 30-tals filmer. Ska fortsätta ända fram till filmer från -99. Orsaken till att jag gör det här är för att det är rätt krångligt att få tag på den här typen utav filmer, och jag tänkte att det blir ju smidigt och bra för alla som gillar Disney att ha en kanal där alla Disney's kortfilmer finns uppladdade. Kanalen hittar ni här:

http://www.youtube.com/user/OldDisneyShorts?feature=guide

Jag gör inte detta i hopp om att bli stor på youtube och tjäna pengar, mestadels för att Disney skulle ta alla eventuella inkomster. Jag gör det för att underlätta för alla andra nostalgi-fantaster och retroknarkare. Jag gör det för att få ett syfte i mitt arbetslösa liv. Men ett stort antal tittare/prenumeranter skulle ge detta syfte ett värde, det skulle bli en ordentlig moralhöjare som skulle sitta fint. Så gilla/favoritmarkera/kommentera/prenumereraoch få inte en blekaste chans att vinna en t-shirt men ni gör iaf mig glad :em:

Avslutningsvis några av klippen jag laddat upp :)

NR1ROXEH7IQ&feature=plcp&context=C3d9cdffUDOEgsToPDskIA-rehY8e3xKbhkgKShw3g

xro8kS0R-xs&feature=plcp&context=C32d6163UDOEgsToPDskLN8vTn_3i99IcRO113jZ6U

5CR8LxkoB_0&feature=plcp&context=C38aa86cUDOEgsToPDskJg_aRnbEAjHBQpv4aphxbt

Edit: Om ni vill kan ni ju även posta andra gamla charmiga kortfilmer i den här tråden :)

Mazr
2011-12-30, 23:13
Oooooh, kärlek! All kudoz till dig min vän, får nästan rysningar när jag ser alla dessa gamla klipp :) Ska lätt följa din kanal och kommentera så gott jag kan!

Keep up the awesome work dude!

JohPz
2011-12-30, 23:30
Du är en man av stor ära som förtjänar stor vördnad och respekt. En sann hjälte och förebild:thumbup:

Fan va grymt!:D

Kwon
2011-12-30, 23:31
Jättebra idé Stölpz!