handdator

Visa fullständig version : Juggernaut - PWO?


Clark
2011-12-30, 12:17
Lite generat känner jag att jag är sugen på att köpa en PWO igen. Jag har inte tränat på över en månad pga. husköp och in- och utflyttning, jul och allt. Men nu är det dags igen. Nytt gym har det också blivit. Ett litet motionsgym som tyvärr inte inspireras speciellt mycket, men det får man stå ut med.

Jag behöver en kickstart! Energikick! Lite motivation! Lite placebo som får mig att känna mig taggad igen! *flex* :hbang:

Jag har sneglat på Juggernaut PWO. Googlat lite och läst recensioner. "Galen pump", har några skrivit och det är ju kul att ha.

Nån som testat den och tycker att den är bra? Jag har tidigare testat naNO Vapor, Jacked-XX och SuperPump 250. Jacked-XX tyckte jag gav en ganska god energikick men jag vill gärna testa nått annat nu.

AronP
2011-12-30, 12:18
Jag var inte imponerad av Juggernaut.

Clark
2011-12-30, 12:22
Jag var inte imponerad av Juggernaut.

Finns det någon annan pwo som du tyckt var bra?

AronP
2011-12-30, 13:26
Beror ju lite på vad som du söker från produkten. Och vad du förväntar dig att få ut. Ingen PWO kommer drastiskt förändra din träning.

Jacked-XX får väl ses som en av dom bättre, som även har kommit i ny version nu. Vip-x är bra. WTF Pumped har jag bara nosat på än så länge men den verkar bra, lite annorlunda smak också. Rage X2 var riktigt bra. Men jag ser ju till att slänga i extra beta alanin för att få lite extra effekt.

ThisIsTheOne
2011-12-30, 14:07
Testa nya Rage Insanity. Den bästa tävlingsgodkända PWO jag provat.

Clark
2011-12-30, 14:30
Beror ju lite på vad som du söker från produkten. Och vad du förväntar dig att få ut.

Extreme musclegrowth and insane pump!!!! I wanna crush the weights!!! :bpump:

Nä, skämt åsido. Jag söker nått som gör mig pigg, taggad och lite mer full av energi. Kaffe i all ära men det är ju lite detta med placebo också, hur löjligt den är. :em: Det ska ju heta nått tufft, innehålla en massa svåruttalde saker och ha en snygg ettikett med blixt & dunder på. :hbang:

När jag körde med Jacked-XX så kände jag mig väldigt uppåt i humöret och fick mer kämparglöd. Jag kände av en viss styrkeökning också.

Lellen
2011-12-30, 22:23
Jacked XX och Yokd3d ihop. Där har du en vinnare!

Kim1003
2011-12-30, 22:34
BRUTAL FX är den bästa jag testat.

Doggeh
2011-12-30, 22:37
Vad jag har hört är PlasmaJet riktigt bra om man vill ha bra pump och av egna erfarenheter måste jag säga att Berzerk (Liknar Jack3d) funkade riktigt bra för mig. För övrigt idag så testade jag Ronnie Colemans PWO Myo-blitz, den var också riktigt bra men ingen överdriven fokus som berzerk

Glen
2011-12-30, 22:45
BRUTAL FX är den bästa jag testat.

Nu är det ju individuellt men känner du av den något rent kroppsligt (typ stickningar, pigghet etc) eller märks det på träningsresultatet bara?

Kim1003
2011-12-31, 00:41
Nu är det ju individuellt men känner du av den något rent kroppsligt (typ stickningar, pigghet etc) eller märks det på träningsresultatet bara?


Tycker att den ger mer stickningar och pump än Rage. Piggheten är likadan för mig på dom flesta PWO's ;)

vicarious
2011-12-31, 10:50
Tycker att den ger mer stickningar och pump än Rage. Piggheten är likadan för mig på dom flesta PWO's ;)

Stickningarna är en bieffekt av beta-alaninet :D

Kim1003
2011-12-31, 10:53
Stickningarna är en bieffekt av beta-alaninet :D


Ja, jag har inte skrivit något annat?

Glen
2011-12-31, 12:52
Tycker att den ger mer stickningar och pump än Rage. Piggheten är likadan för mig på dom flesta PWO's ;)

Taget, provade den härom dagen nämligen. Jag verkar dock vara typ immun mot PWO`s, har säkert provat 5-6 stycken och känner egentligen aldrig några kroppsliga reaktioner.

Kung atlas
2011-12-31, 14:49
Tycker att den ger mer stickningar och pump än Rage. Piggheten är likadan för mig på dom flesta PWO's ;)

Brutal ger mycket kli från beta alanin men jag fick då absolut ingen eller någon annan intressant effekt.Smaken var dock intressant*flex*

frong
2011-12-31, 17:55
Brutal samt Jacked är de besta jag provat, dock biter dom inte så mycket längre.