handdator

Visa fullständig version : Nybörjare!


Pressbänk
2011-12-21, 15:10
Tjenare. Har nu tränat i 3 månader 2 seriöst då jag skött kosten men känns som jag får i mig för lite carbs ibland vad kan man göra ifall man känner det till ex? :) nu till saken det känns som det inte hänt något när ja tittar mig i spegeln vågen har ökat 1kg men kan det vara att jag tappat fett med och sedan gått upp i muskler?.. Känns som jag ökat lite i fett som en mini bulk (ser inte rutor längre) iaf här är lite stats och ökningar alla reps är 8x3 :) bänk 50kg nu 60, hantelpress 14,5kg nu 25, bicepscurl 12,5kg nu 17,5. Marklyft 80kg nu 100kg lite små saker som sagt får snart damp vill genomföra en deff i mars till sommaren sen gymma på det också men bygger inga muskler nu och det får jag verkligen damp på.. Kan skicka dagsform
Bild så får ni se vad jag menar.

klupknum
2011-12-21, 15:19
Du undrar varför du inte ser ut som Arnold eftersom du trots allt tränat seriöst i 2 månader?
Fortsätt träna, återkom om något år.

TREX
2011-12-21, 15:44
Du undrar varför du inte ser ut som Arnold eftersom du trots allt tränat seriöst i 2 månader?
Fortsätt träna, återkom om ett decennium.

Fixat.

stromming
2011-12-21, 18:12
Du undrar varför du inte ser ut som Arnold eftersom du trots allt tränat seriöst i 2 månader?
Fortsätt träna, återkom om trehundraåttiotusen år.

Nej men ärligt talat, 3 månader (Varav två "seriöst"?) är för kort tid för att utvärdera. Går du upp i vikt den takt du vill och ökar vikterna på stången så går det ju åt rätt håll.