Visa fullständig version : Bästa PWO?
Tja, har tränat i snart 1,5 år nu och har aldrig känt ett behov av att använda PWO men har bestämt mig för att testa. Körde creatin ett tag men fick ingen vidare effekt. Vad föreslår ni?
Barbastark
2011-12-20, 11:32
Tja, har tränat i snart 1,5 år nu och har aldrig känt ett behov av att använda PWO men har bestämt mig för att testa. Körde creatin ett tag men fick ingen vidare effekt. Vad föreslår ni?
Skulle satsa på något med kre-alkalyn, mycket koffein och beta-alanin i (finns ju teorier om att koffeinet slår ut kreatinet dock). Och undvika dem som har stora doser arginin i sig.
vicarious
2011-12-20, 11:34
Testa någon av de olika Rage som finns.
Det bästa du kan göra är att prova dig fram tyvärr, på vissa kommer du reagera och på andra kommer du inte reagera alls.
Prova med de vanliga som Jack3d, Berzerk som verkar fungera för många, hör efter med nån polare som kör med PWO om du kanske kan få prova en dos?
Sen gäller det ju att hitta vad man gillar också, vissa gillar när det kliar (beta-alanin) och tar extra av det, andra gillar att typ må bra bara, koppla av och så vidare.
Barbastark
2011-12-20, 11:38
Det bästa du kan göra är att prova dig fram tyvärr, på vissa kommer du reagera och på andra kommer du inte reagera alls.
Prova med de vanliga som Jack3d, Berzerk som verkar fungera för många, hör efter med nån polare som kör med PWO om du kanske kan få prova en dos?
Kan ju dock vara värt att kolla upp innehållet i tex Berzerk och andra liknande. Många har massa "halvskumma" ingredienser så som tex dimethylamylamin och synefrin osv som jag tror är mycket sämre för kroppen än vad det ger effektmässigt. Just sayin
Vad är det för effekt du letar efter?
En kopp kaffe med socker. Tas med fördel från jobbet.
Vad är det för effekt du letar efter?
Att nån gång vara taggad för ett benpass. När jag tog Kreatin fick jag grovt mycket utslag, vill inte uppleva det igen
Roger that
2011-12-20, 14:46
Haha skönaste låter billigt och bra!
Att nån gång vara taggad för ett benpass. När jag tog Kreatin fick jag grovt mycket utslag, vill inte uppleva det igen
Det är kreatin i ungefär 98% av alla PWOs och om du har känt att du aldrig behövt PWO förut så tycker jag att du inte ska köpa en. Möjligtvis koffein som inte svider i plånboken samt det har bevisad prestation ökande effekt.
För mig fungerar jack3d rätt bra (för det mesta) på tom mage! Tänkte att jag skulle testa crack också och se hur det fungerar, har hört flera som tyckt det fungerar toppen! Men människor reagerar olika, testa på !
Commando1980
2011-12-20, 17:22
Drick kaffe eller poppa några koffeinpiller samt ät lite carbs.
Drick kaffe eller poppa några koffeinpiller samt ät lite carbs.
Några koffeinpiller :O? Mina är på 200 mg /st O.O.. fast det är ju klart, vissa tycker om att köra med 600 mg.
iamdisapuint
2011-12-20, 17:50
Jacked XX funkar sjukt bra på mig. 197462947614x trycket du får ut av kaffe LOL
Jacked XX funkar sjukt bra på mig. 197462947614x trycket du får ut av kaffe LOL
Japp, jacked xx är skapad för att funka ;)
StampChamp
2011-12-20, 18:09
Måste faktiskt hålla med. Varmt, koffein som vidgar venerna och sedan snabba kolisar på det. Innan en plåtning jag hade förra året tog jag en cappucino med vitchokladsmak och extra mycket socker.
För vem får inte tryck av snabba kolisar och när man är varm? Annars diggar jag rage hårt.
Crack funkar prima! 1½ skopa, job done! :thumbup:
Sheogorath
2011-12-20, 18:30
Kreatin är inget PWO-preparat. Det tar man för att bli stark och för att bygga muskler, inte för att kvickna till. Om du inte vill gå över på dopingklassade preparat är koffein det enda dugliga för att bli pigg och det intas med fördel som ett piller. Billigt, enkelt. Flera av de blandningar som har föreslagits i tråden innehåller ett eller flera preparat som är med på WADAs dopinglista under tävling.
krille93
2011-12-20, 18:57
imho börja inte med PWO, jag körde det ett tag, en ganska så vanlig som e dopingklassad, så ja gissar du vet vilket. Sen när jag slutade ta det ( burken tog slut ) så blev det mycket jobbigare att lyfta på gymmet, eftersom det gav en ganska så bra extra kick. Alla kanske inte tycker det ger så mycket extra, alla e ju olika, men jag tycker iallafall att pwo e skit och att man inte ska börja med det, börjar man 1 gång så måste man typ fortsätta , och när det inte ger samma effekt som första gången så överdoserar man dosen eller köper ett nytt och bättre osv osv... man vill alltså bara ha mer. Sen också är det jobbigt att om man ska gymma så måste man ofta vänta 30~ minuter innan det börjar funka och så... tycker inte du ska börja med det. :)
Byt inställning då. Taggad är inga problem att bli utan centralstimulantia.
Kör på 3 skopor Jack3d och 2 skopor Rage. Makalöst pump och uthållighet.
vicarious
2011-12-20, 19:50
Kör på 3 skopor Jack3d och 2 skopor Rage. Makalöst pump och uthållighet.
Låter ganska dyrt.
imho börja inte med PWO, jag körde det ett tag, en ganska så vanlig som e dopingklassad, så ja gissar du vet vilket. Sen när jag slutade ta det ( burken tog slut ) så blev det mycket jobbigare att lyfta på gymmet, eftersom det gav en ganska så bra extra kick. Alla kanske inte tycker det ger så mycket extra, alla e ju olika, men jag tycker iallafall att pwo e skit och att man inte ska börja med det, börjar man 1 gång så måste man typ fortsätta , och när det inte ger samma effekt som första gången så överdoserar man dosen eller köper ett nytt och bättre osv osv... man vill alltså bara ha mer. Sen också är det jobbigt att om man ska gymma så måste man ofta vänta 30~ minuter innan det börjar funka och så... tycker inte du ska börja med det. :)
Förstår ditt tänkande, har du något tips på hur man ska tagga till inför ett benpass typ?
vicarious
2011-12-20, 19:59
Förstår ditt tänkande, har du något tips på hur man ska tagga till inför ett benpass typ?
Titta på andra som böjer. Youtube, träningsfilmer osv. Bra musik brukar hjälpa mig också.
Sheogorath
2011-12-20, 19:59
Titta på dina bleka stickor i spegeln. Funkar för mig.
Awesomeous Prime
2011-12-20, 20:47
Hård musik, eller snarare vad än det må vara för musik som funkar för dig som en kick i bollarna å sen eventuellt kolla nån böjvideo på tuben om det hjälper dig.
Koffein i pillerform är väl också en hjälp om man vill och ytterst billigt, eller kaffe som redan sagts om man gillar det, kaffe är ju eventuellt ännu billigare och finns ju i princip överallt och oftast gratis...
dock tycker jag tyvärr inte om kaffe, men koffein gillar jag verkligen.
Snabba kolisar tillsammans med koffeinet/kaffet kan nog också göra lite för tryck å drag, och om inte annat så kan de ju vara gott eller så...
Men, det bästa för mig är att dra på bra musik i mp3-spelaren å fokusera för mig själv under min ytterst korta promenad till gymmet (tar 5min för mig att gå dit).
Oavsett hur jag känt mig tidigare/känner mig så brukar det vara så att jag i princip gnisslar tänder å är grymt fokuserad innan jag hunnit fram till gymmet ens...
Brutal FX är min favorit, billig också
Kolla på hertzmans senaste böjvideo samtidigt som du ber någon slå dig på käften.
vicarious
2011-12-20, 21:15
Kolla på hertzmans senaste böjvideo samtidigt som du ber någon slå dig på käften.
+1 :laugh:
Låter ganska dyrt.
Tränar inte så ofta så räcker ett tag ändå :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.