handdator

Visa fullständig version : Deus vult 2012


tearz
2011-12-18, 10:23
Tja tja =) Mitt namn är Maximilian och jag tänkte dra igång en tråd här mest för min egen skull då jag alltid haft rejält svårt att dokumentera min progression och utvärdera olika scheman =) Men alltid trevligt om folk skulle få för sig att läsa *screwy*
Vart ska jag börja... jo ålder runt 25 år *ung* bor för nuvarande i Stockholm men är från början ifrån Norrland =)
Arbetar som försäljare just nu... men har tidigare även varit personlig tränare.
Tidigare träningsbakgrund är väl Ishockey mellan åldern 7-18 år ca.
Därefter har jag tränat gym on/off i ca 10 år med väldigt långa uppehåll imellan , ibland 2-3 år på raken haha :)
Har på senaste tid mest sysslat med boxning och lyfta vikter dock.
Har väl kört "seriöst" 1 år ungefär,men har mest hela tiden "mesat" och velat hålla mig i form och dietat mest hela tiden.
Men nu är jag klar sen 1 vecka tillbaka med allt dietande och tänkte börja bygga rejält fram till april/maj med start efter nyår iaf..
SÅ tänkte updatera eventuella träningsupplägg och lär bli mycket snack om kost och kostillskott med ! eventuellt även hur min vardag ser ut :)
Juste jag är för övrigt runt 185-190 cm och vikten är runt 80 kg.
Styrkemässigt kommer dyka upp med ärliga siffror i tråden framöver..
Vet faktiskt inte alls hur jag ligger till då jag hård dietat på sistonde :) ,tänkte bifoga en bild med eller 4 =) så man ser hur man ligger till vid start !
NU KÖR VI

tearz
2011-12-18, 10:59
Såhär ser jag ut inför jul efter 7 veckors diet :)
Bilder som utlovat...

tearz
2011-12-18, 11:08
På söndagar kör jag alltid en fasta på 24 timmar,oftast under slutet av dieter eller under uppbyggnad med proteinpulser,prövat bartolls anabolic burst pulser sista 3 veckorna när jag låg väldigt lågt på näringen...