handdator

Visa fullständig version : MILF's


lofito
2011-12-05, 22:12
Ärligt talat, är jag en av väldigt få, eller en av väldigt många som tycker
det är sjukt hett med att ligga med Milfs? Jag känner någon sorts extra tändning på MILFS. Deras blick, vetskapen om att de är mödrar, har erfarenhet, vet vad de vill ha oftast och ja, helt enkelt underbart och sexigt.

Jag är 22 år och gillar att ligga med de i åldern 30-40 ungefär. Många tänker att iuuuu, vad äckligt med 40 åringar. Klart det finns äckliga sådana, men det finns
även riktigt fräscha. Jag gillar de i min ålder också och lite äldre innan 30, men på något sätt attraheras jag extra mycket av MILFS. Hur är det med er och MILFS? Gillar ni de också? Och varför? :)

mikaelj
2011-12-05, 22:13
Måste de ha fått barn? Varför är just den biten attraktiv?

krappen
2011-12-05, 22:14
Nej, din avatar säger att du gillar FILF's.

filmjölk
2011-12-05, 22:15
Överkompenserar du nu igen?


Jag är gift med en milf:)

Knaz
2011-12-05, 22:15
Nej, din avatar säger att du gillar FILF's.

hahah ^^

Barstar
2011-12-05, 22:16
Du vet varthän det barkar va?

OnT: MILF's är mumma.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

egge
2011-12-05, 22:17
Jag har legat med 50-60 milfs på en höft men jag tröttnade och blev bög istället.

Exdiaq
2011-12-05, 22:20
Jag har legat med 50-60 milfs på en höft men jag tröttnade och blev bög istället.

Vet din pappa om det?

shut teh face
2011-12-05, 22:22
Inte generellt men vissa äldre (inte över 45 dock) är ju väldigt attraktiva. Men det är inget som jag är begränsad till.

General Disarray
2011-12-05, 22:23
Vet din pappa om det?

:laugh:

Clabben
2011-12-05, 22:26
Hahaha, bara dom som har läst den andra tråden som trådskaparen har skapat kan förstå ironin med det hela!!

HUR tänker du när du först skapade tråden om att din pappa trodde du var bög, och nu denna?!?! :D Tack för ett gott skratt!

Lofitos förra tråd http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=175395 LÄS

tjabon
2011-12-05, 22:28
Visst.
Det är skönt att kn*lla.
Tycker nog dom flesta som har provat.

Fordon
2011-12-05, 22:29
Näste tråd handlar om hur han förklarar för morsan att kolo tror att han är bög :(

Pepparkakssmurfen
2011-12-05, 22:31
Näste tråd handlar om hur han förklarar för morsan att kolo tror att han är bög :(

Är hon MILF?

tjabon
2011-12-05, 22:31
Näste tråd handlar om hur han förklarar för morsan att kolo tror att han är bög :(

:laugh:

Arf Pingvin
2011-12-05, 22:32
Missbruka icket MILF-begreppet. Om det inte är nån som är gammal nog att vara din mamma är det ingen MILF.

Inte riktat åt någon specifik här i tråden men fan va less jag blir när folk säger milf om nån tjugonåntingårig morsa.

Fordon
2011-12-05, 22:34
Missbruka icket MILF-begreppet. Om det inte är nån som är gammal nog att vara din mamma är det ingen MILF.

Inte riktat åt någon specifik här i tråden men fan va less jag blir när folk säger milf om nån tjugonåntingårig morsa.

Det heter inte Old mother I... Sådär, nu fick jag med både fet, kursiv och understruken text.

egge
2011-12-05, 22:36
Vet din pappa om det?

Han konfronterade mig igår men jag knöt näven i fickan och skrev arga inlägg på internetforum istället.

Alzie
2011-12-05, 22:38
Vet din pappa om det?

Hahahaha

Ganymedes
2011-12-05, 22:39
Hahahahahahahahahahaaaa! Nuff said, faggot. ;)

HulkH
2011-12-05, 22:41
Bästa tråden på länge!

Dennis93
2011-12-05, 22:51
Å herre gud :laugh: Hur många spin-off trådar kommer det att bli :thumbup:

Spinkis
2011-12-05, 23:04
Det har visats att om man känner attraktion till "milfs" tyder det på en stark attraktion till modern, inte sällan beroende på en frånvarande fadersgestalt. Det har visats i otaliga undersökningar att unga män som föredrar "milfs" har en tendens att försöka väga upp en frånvarande fader genom att agera som en stereotyp bild av en riktig man, många kvinnor, styrketräning, alkohol och slagsmål. De bygger upp en påhittad världsbild, ett litet rum eller om man så vill, garderob. Oftast tenderar denna fasad att kollapsa i 23-25års åldern och det är detta som kallas "att komma ut ur garderoben" .

Clabben
2011-12-05, 23:19
det har visats att om man känner attraktion till "milfs" tyder det på en stark attraktion till modern, inte sällan beroende på en frånvarande fadersgestalt. Det har visats i otaliga undersökningar att unga män som föredrar "milfs" har en tendens att försöka väga upp en frånvarande fader genom att agera som en stereotyp bild av en riktig man, många kvinnor, styrketräning, alkohol och slagsmål. De bygger upp en påhittad världsbild, ett litet rum eller om man så vill, garderob. Oftast tenderar denna fasad att kollapsa i 23-25års åldern och det är detta som kallas "att komma ut ur garderoben" .

+1!

Jens.Andersson
2011-12-05, 23:36
Det har visats att om man känner attraktion till "milfs" tyder det på en stark attraktion till modern, inte sällan beroende på en frånvarande fadersgestalt. Det har visats i otaliga undersökningar att unga män som föredrar "milfs" har en tendens att försöka väga upp en frånvarande fader genom att agera som en stereotyp bild av en riktig man, många kvinnor, styrketräning, alkohol och slagsmål. De bygger upp en påhittad världsbild, ett litet rum eller om man så vill, garderob. Oftast tenderar denna fasad att kollapsa i 23-25års åldern och det är detta som kallas "att komma ut ur garderoben" .

Tack Freud, eller så vill man bara ****** henne för att ha som trofé när man
skryter om det för sina kompisar.

Rahf
2011-12-05, 23:38
Trådskaparen verkar vilja tävla med Slartibartfast när det kommer till trådteman.

Potatiskillen
2011-12-06, 00:10
Frågan är hur ofta en MILF vill ha en ung kille?

Grotesk
2011-12-06, 00:34
Frågan är hur ofta en MILF vill ha en ung kille?

Svaret är sju.

Tricklew
2011-12-06, 00:44
Missbruka icket MILF-begreppet. Om det inte är nån som är gammal nog att vara din mamma är det ingen MILF.

Inte riktat åt någon specifik här i tråden men fan va less jag blir när folk säger milf om nån tjugonåntingårig morsa.

Äh, är inte milf begreppet myntat av porrindustrin? I så fall betyder milf helt enkelt att hon har stora sillisar, inget annat.

lofito
2011-12-06, 00:46
Ahhhh MILF's.. Dreglar. Så jävla gött. Alltid nice att gå på ställen där de hänger, man är lite skönt packad och extra brunstig. Ser några snygga killar i baren men man föredrar ändå MILFEN. Man ser blicken i henne att hon vill ha den ikväll av en ung (möjligtvis gay, eller inte) koloit.

Jokester
2011-12-06, 01:46
Hur lyckades du bli ett år yngre vill jag veta, i förra tråden var du nämligen 23. Har du hittat ungdomens källa månntro? Har det något med dina gayfantasier att göra?















*troll*

Matsa
2011-12-06, 01:57
Det heter inte Old mother I... Sådär, nu fick jag med både fet, kursiv och understruken text.

Nej, det heter det inte men grundtanken bakom konceptet är liksom att det ska vara en avsevärt äldre kvinna, gammal nog att vara mor till den som använder uttrycket. En nästan jämnårig kvinna är inte en milf, det är en helt vanlig snygg kvinna. Det är inget anmärkningsvärt i att man finner en jämnårig kvinna attraktiv och därför behövs inga speciella uttryck för det. En kvinna som är het trots att hon är gammal nog att vara ens mor är däremot inte lika vanligt och detta är alltså vad uttrycket är avsett för.

Dav0d
2011-12-06, 02:41
Ahhhh MILF's.. Dreglar. Så jävla gött. Alltid nice att gå på ställen där de hänger, man är lite skönt packad och extra brunstig. Ser några snygga killar i baren men man föredrar ändå MILFEN. Man ser blicken i henne att hon vill ha den ikväll av en ung (möjligtvis gay, eller inte) koloit.

Nej jag klarar inte av detta... :laugh: :laugh: Detta är ett tokigt sätt att kliva ut ur garderoben, hoppas du vet det.

Exdiaq
2011-12-06, 02:54
Svaret är sju.

Nej, det är 42!

Doctor Snuggles
2011-12-06, 03:23
BnDH-RXCptY

Landström
2011-12-06, 03:29
Missbruka icket MILF-begreppet. Om det inte är nån som är gammal nog att vara din mamma är det ingen MILF.

Inte riktat åt någon specifik här i tråden men fan va less jag blir när folk säger milf om nån tjugonåntingårig morsa.

Nej, det heter det inte men grundtanken bakom konceptet är liksom att det ska vara en avsevärt äldre kvinna, gammal nog att vara mor till den som använder uttrycket. En nästan jämnårig kvinna är inte en milf, det är en helt vanlig snygg kvinna. Det är inget anmärkningsvärt i att man finner en jämnårig kvinna attraktiv och därför behövs inga speciella uttryck för det. En kvinna som är het trots att hon är gammal nog att vara ens mor är däremot inte lika vanligt och detta är alltså vad uttrycket är avsett för.

+1 +1

Sen att det under den senaste tiden skett en signifikant ökning av tjejer som ser mig som en FILF känns trots allt smickrande.

Dock är jag en trogen och seriös man så jag håller mig till min kvinna som jag vet anses vara en MILF av många unga förmågor.

:D

Filthy
2011-12-06, 04:35
är det dubbelt så hett om det är gilfs?
Grandmothers?

TS har det bästa trollkontot btw!

Arne Persson
2011-12-06, 08:49
Min "Milf" är 10 år yngre än mig... Är detta ok, definitionsmässigt?:)

Oxe
2011-12-06, 09:23
Nja för dig är ju det i definitionen för det flesta ingen milf...

Men för det flesta Kolo användare så skulle du kunna använda benämningen GILF tom då de flesta är in är torra bakom öronen och din tjej skulle teoretiskt kunna vara deras Mor/Far-Mor

Pepparkakssmurfen
2011-12-06, 10:38
Frågan är hur ofta en MILF vill ha en ung kille?

Hur långt är ett snöre?

Grotesk
2011-12-06, 12:16
Hur långt är ett snöre?

Svaret är imorgon.

Akerhage
2011-12-06, 12:27
När jag var 20 ville jag med ha 30+, nu är jag 27 och blir jätteglad om jag lyckas få en ´20- för jag vet det är sista chansen nu innan jag blir för gammal :p

krellik
2011-12-06, 12:38
Äh, är inte milf begreppet myntat av porrindustrin? I så fall betyder milf helt enkelt att hon har stora sillisar, inget annat.

Tja mer exakt att hitta en användning för alla porrskådisar från silikonets äretid på 90 talet som fortfarande vill dra in lite kaffepengar.

filmjölk
2011-12-06, 13:06
MILF, som jag ser det kan MILF betyda tre saker.

1) En mamma jag vill ligga med. En mamma kan tex. vara sjutton år, tjugofyra, trettiosex, fyrtionio, etthundratre. det är inte åldern, eller åldern i relation till din egen ålder, bara någon som är attraktiv och har fött barn/är mamma till någon. En MILF kan isf mycket väl vara avsevärt yngre än dig själv.


2) En kvinna gammal nog/nästan gammal nog att vara DIN mamma, som du (ändå) vill ligga med, trots åldern. vad som är MILF ökar därmed med din egen ålder. När du är kring 20 är en MILF 35-50. När du själv är 50 är en MILF 70 bast.

3) uttrycket är reserverat att användas av grabbar från 15-25 för attraktiva kvinnor som är äldre än de själva som de vill ligga med. Någon som är gammal nog att vara (eller nästan gammal nog att vara) mamma till dem som de vill ligga med(lära sig sex av?) klassiska exempel blir då klasskompisens mamma som har stora lökar, en ok figur och är några år yngre än de andra mammorna, eller gymnasiekillens heta engelskalärarinna på 27 som hela klassens killar fantiserar om när de onanerar.

ARMSTARK
2011-12-06, 15:30
Det råder lite förvirring...

MILF = Attraktiv kvinna som har barn, oavsett ålder.

Cougar = Äldre kvinna som fortfarande är snygg.

... så är det!

;)

Filthy
2011-12-06, 15:41
Det råder lite förvirring...

MILF = Attraktiv kvinna som har barn, oavsett ålder.

Cougar = Äldre kvinna som fortfarande är snygg.

... så är det!

;)

Cougar är snarare en äldre kvinna som föredrar yngre män. En jagande katt ;)

En milf kan vara totalt oskyldigt jäkla sexig... Och gammal nog att vara ens mamma eller åtminstonde ett sekel äldre!

Silveta
2011-12-06, 15:45
sen när har åldern med milfs att göra?

min fru är 26 och hon är milf. Inte fan är hon särskilt gammal dock O.o

Sniggel
2011-12-06, 16:00
Cougar är snarare en äldre kvinna som föredrar yngre män. En jagande katt ;)

En milf kan vara totalt oskyldigt jäkla sexig... Och gammal nog att vara ens mamma eller åtminstonde ett sekel äldre!

Höga krav du har då! :D

sen när har åldern med milfs att göra?

min fru är 26 och hon är milf. Inte fan är hon särskilt gammal dock O.o

Betydelsen har glidit, MILF ska inte tolkas ordagrant. IMO betyder det:
kvinna som är betydelsefullt äldre/mer mogen än en själv som man skulle vilja "få till det" med / tycker är sexig.

En jämförelse kan vara ordet feminism som står för jämlikhet mellan könen.
Eller ord som "idiot" som numera kan betyda både korkad och/eller elak.

Cilia
2011-12-06, 16:01
Missbruka icket MILF-begreppet. Om det inte är nån som är gammal nog att vara din mamma är det ingen MILF.

Inte riktat åt någon specifik här i tråden men fan va less jag blir när folk säger milf om nån tjugonåntingårig morsa.

Det heter inte Old mother I... Sådär, nu fick jag med både fet, kursiv och understruken text.

Old eller inte, men Pingvinen har rätt. Från början var det en benämning på kivnnor som var mammor till ens kompisar som man tyckte var heta nog att sätta på.


Sen har det förvanskats av småpojkar som försöker verka coola för att dom ligger med mammor som bara är några år äldre än dom själva.

Enligt den definitionen så kan 60-åriga gubbar säga att dom gillar Milfs då dom tänder på 30-åringar bara för att dom är mammor.

Kabuto
2011-12-06, 16:03
Old eller inte, men Pingvinen har rätt. Från början var det en benämning på kivnnor som var mammor till ens kompisar som man tyckte var heta nog att sätta på.

Vem var det som kom på uttrycket säger du?

Cilia
2011-12-06, 16:06
Vem var det som kom på uttrycket säger du?

var nämnde jag att det var en person?
Det hindrar inte att uttrycket har blivit förvanskat genom att hävda att det avser alla kvinnor som fött barn


ArneP sätter tummen på det absurda.

Sen är det så att bara för att man är historielös så är inte det samma sak som att världen startar här och nu.

Nitrometan
2011-12-06, 16:07
Vem var det som kom på uttrycket säger du?

Jag! :thumbup:

Silveta
2011-12-06, 16:08
Jag har tydligen missuppfattat begreppet då, skiter iofs i ålder på de jag ligger med. Attraktionen är viktigare än ålder

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

mangemani
2011-12-06, 17:10
Cougar är snarare en äldre kvinna som föredrar yngre män. En jagande katt ;)

En milf kan vara totalt oskyldigt jäkla sexig... Och gammal nog att vara ens mamma eller åtminstonde ett sekel äldre!

så en MILF för mig, jag som är 30, är alltså en som typ är 55-60 bast? njaa, tror du tänker lite galet där;), individuellt det där... mother i like to fuck, om jag var singel, så skulle en tant på 55-60 bast inte vara något som jag skulle vilja ligga med iaf:P

en MILF för mig är en som är allt mellan 35-45, i vissa fall även upp mot 50.

Minimjölk
2011-12-06, 17:20
Ahhhh MILF's.. Dreglar. Så jävla gött. Alltid nice att gå på ställen där de hänger, man är lite skönt packad och extra brunstig. Ser några snygga killar i baren men man föredrar ändå MILFEN. Man ser blicken i henne att hon vill ha den ikväll av en ung (möjligtvis gay, eller inte) koloit.

Det fungerade en stund men nu gick du för långt i trollandet, bra försök dock, med beröm godkänt.

Vad det gäller begreppet MILF så har det diskuterats fliutigt på Kolo för er som är osäkra på innebörden.

Matsa
2011-12-06, 17:24
Old eller inte, men Pingvinen har rätt. Från början var det en benämning på kivnnor som var mammor till ens kompisar som man tyckte var heta nog att sätta på.

Korrekt. När jag var tonåring kände vi inte till uttrycket "MILF", vi sa "VBM" (välbevarad mamma) i stället men det är samma mening.

så en MILF för mig, jag som är 30, är alltså en som typ är 55-60 bast? njaa, tror du tänker lite galet där;), individuellt det där... mother i like to fuck, om jag var singel, så skulle en tant på 55-60 bast inte vara något som jag skulle vilja ligga med iaf:P

en MILF för mig är en som är allt mellan 35-45, i vissa fall även upp mot 50.

Nä, det är snarare du som tänker galet här. Du börjar helt enkelt bli för gammal för uttrycket, det blir mindre passande allteftersom man blir äldre.

Eddie Vedder
2011-12-06, 17:32
Ahhhh MILF's.. Dreglar. Så jävla gött. Alltid nice att gå på ställen där de hänger, man är lite skönt packad och extra brunstig. Ser några snygga killar i baren men man föredrar ändå MILFEN. Man ser blicken i henne att hon vill ha den ikväll av en ung (möjligtvis gay, eller inte) koloit.

Nu dog ju allt det roliga. Bort med självironin och spela förbannad och oförstående till reaktionerna istället. :D

Grotesk
2011-12-06, 18:19
Nu dog ju allt det roliga. Bort med självironin och spela förbannad och oförstående till reaktionerna istället. :D

Uppenbart att Lofito's stackars konto har blivit hackat. Han skulle aldrig erkänna!

Jokester
2011-12-06, 18:57
Vem var det som kom på uttrycket säger du?

Uttrycket myntades för första gången i American Pie (1999) och blev så pass populärt att porrindustrin inte var sena att haka på.

Doctor Snuggles
2011-12-06, 19:15
Uttrycket myntades för första gången i American Pie (1999) och blev så pass populärt att porrindustrin inte var sena att haka på.

Nej, Moro Islamic Liberation Front har funnits mycket längre än så.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/MILF_militant_laying_prone.jpg/220px-MILF_militant_laying_prone.jpg
"A MILF soldier trains with an M60 machine gun."

Filthy
2011-12-06, 19:17
gubbarna har ju dock börjat skrocka lite och gett sin fruga "komplimangen" att de är allt en milf håhå!
Så tack vare gubbar som vill smöra lite så har begreppet milf fått dubbla innebörd. Men för mig så är det ursprunget som gäller såklart.

Men det är mest charmigt när äldre går runt och fritolkar begreppet :D.

Alla har väl sett American pie? Hallå?!

Landström
2011-12-06, 19:31
Det här är en klassisk "icke-diskussion". Säger väl sig självt att uttrycket MILF betyder att en kille (vilket det oftast är i det här fallet) blir sexuellt intresserad av en kvinna som är så gammal så att hon skulle kunna vara mamma till honom. Inte vilken random kvinna som helst som är 10 år äldre och som är mamma till nån.

Kom igen nu. Det här ska man inte ens behöva förklara. Skärpning i ledet!

Cilia
2011-12-07, 18:01
gubbarna har ju dock börjat skrocka lite och gett sin fruga "komplimangen" att de är allt en milf håhå!
Så tack vare gubbar som vill smöra lite så har begreppet milf fått dubbla innebörd. Men för mig så är det ursprunget som gäller såklart.

Men det är mest charmigt när äldre går runt och fritolkar begreppet :D.

Alla har väl sett American pie? Hallå?!

Jag skulle snarare säga att det är unga pojkar som missbrukar begreppet och kallar tjejer på 20 som har barn för MILF

Filthy
2011-12-07, 18:03
Sant, sant.
Glömde bort att det sägs fel på 2 fronter.

lofito
2011-12-09, 01:15
Hade missat detta program totalt, handlar dock om GILFS! HAHA!

http://www.kanal5play.se/program/play/fragaolledokumentaren-s04e07

wessmen
2011-12-09, 01:34
Hade missat detta program totalt, handlar dock om GILFS! HAHA!

http://www.kanal5play.se/program/play/fragaolledokumentaren-s04e07

Gahahahahahahaha!

agazza
2011-12-09, 01:56
Jag skulle snarare säga att det är unga pojkar som missbrukar begreppet och kallar tjejer på 20 som har barn för MILF

Dom kan väl lika gärna vara 15 och morsa, det är ju i princip bara två kriterier för att falla in i kategorin

sent from htc vision,1.9ghz, Cm7.1.

Landström
2011-12-09, 03:24
Dom kan väl lika gärna vara 15 och morsa, det är ju i princip bara två kriterier för att falla in i kategorin



Nej. Om inte den som säger det är 1 år gammal.

Onigiri
2011-12-09, 04:32
Den här tråden får mig att tänka på en crush jag hade för ca 10 månader sen på en dam på 42 fina år i en butik. *cupid* gjorde till och med en seriös tråd som kolo förstörde med skojfriska inlägg.. :(

Silveta
2011-12-09, 05:53
Den här tråden får mig att tänka på en crush jag hade för ca 10 månader sen på en dam på 42 fina år i en butik. *cupid* gjorde till och med en seriös tråd som kolo förstörde med skojfriska inlägg.. :(

Fick du henne?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Mats J
2011-12-09, 19:57
Det här är en klassisk "icke-diskussion". Säger väl sig självt att uttrycket MILF betyder att en kille (vilket det oftast är i det här fallet) blir sexuellt intresserad av en kvinna som är så gammal så att hon skulle kunna vara mamma till honom. Inte vilken random kvinna som helst som är 10 år äldre och som är mamma till nån.

Kom igen nu. Det här ska man inte ens behöva förklara. Skärpning i ledet!

+1

Helt rätt, blir nästan förbannad på okunskapen en del verkar ha.

egge
2011-12-09, 20:03
På tal om MILFs kom jag att tänka på denna videon med Kassem G och Lisa Ann. :D
IhZkqUj0hRM

Doctor Snuggles
2011-12-09, 20:38
Hon verkar ha en ovanligt hälsosam inställning till yrket.

Sheogorath
2011-12-09, 21:05
Jag skulle snarare säga att det är unga pojkar som missbrukar begreppet och kallar tjejer på 20 som har barn för MILF

Normalt folk kallar dom för white trash.

ddewe
2011-12-09, 21:22
Normalt folk kallar dom för white trash.

+1! Äntligen någon med en vettig definition av white trash!