handdator

Visa fullständig version : Tips på personer som är bra/kunniga som man kan kontakta angående kostupplägg?


muddyloop
2011-12-04, 20:01
Hej!

Har någorlunda koll på träningen men kosten känns svår. Vet inte riktigt vad man ska stoppa i sig av det ena eller andra. Har fått goda resultat av det året jag tränat men vill nu maximera min form men ett bra kostupplägg av en kunnig person. Jag betalar gärna för detta, nu behöver jag länkar, mailadress eller om någon kontaktar mig så vore jag glad! Jag finns i Stockholm.

Tacksam för svar :hbang:

Squamata
2011-12-04, 20:06
Googla på seth ronland.. Ägare av gymmet jag tränar på, har inte själv använt mig av honom men känner folk han hjälp och de har fått bra resultat.

Mvh B

muddyloop
2011-12-04, 20:18
Googla på seth ronland.. Ägare av gymmet jag tränar på, har inte själv använt mig av honom men känner folk han hjälp och de har fått bra resultat.

Mvh B

Tack för tips!

willtjam
2011-12-04, 20:26
Gör dig själv en tjänst istället och läs på om kost. Så slipper du vara beroende av någon annan. :)

muddyloop
2011-12-04, 20:37
Tro mig jag har hyfsad koll men vore bra att ha ett kostschema skräddarsytt efter mig...


Gör dig själv en tjänst istället och läs på om kost. Så slipper du vara beroende av någon annan. :)

MtotheM
2011-12-04, 21:30
Tro mig jag har hyfsad koll men vore bra att ha ett kostschema skräddarsytt efter mig...

Har du koll så ska du kunna sy ihop ett eget schema som du faktiskt gillar och därför kommer följa.

Tacos
2011-12-05, 14:33
Kosten är inte så viktig som den ibland kan framställas. Tror du kommer väldigt långt med bara lite "basic" kunskaper.

Om man vill maximera sina resultat så tror jag snarare det är träningen man skall koncentrera sig på och försöka utveckla.

Fartman
2011-12-05, 16:52
Gör dig själv en tjänst istället och läs på om kost. Så slipper du vara beroende av någon annan. :)

Det finns nog en hel del fördelar att låta en utomstående person planera kostbiten. Har aldrig själv haft behovet men det är bara att kolla runt lite bland många tävlande och konstatera att det faktiskt är ganska många som anlitar någon "konsult" som lägger upp dieten, och inte bottnar det i att folk inte kan något själva..

Anton Fräs
2011-12-05, 16:55
Om du vill kan du PMa mig så kan vi se om vi kan ordna något. Har gjort en hel del kostupplägg förut till olika personer och jag är snart utbildad dietist.

:)

willtjam
2011-12-05, 17:54
Det finns nog en hel del fördelar att låta en utomstående person planera kostbiten. Har aldrig själv haft behovet men det är bara att kolla runt lite bland många tävlande och konstatera att det faktiskt är ganska många som anlitar någon "konsult" som lägger upp dieten, och inte bottnar det i att folk inte kan något själva..

Hör det ihop med att dom tävlande ska kunna fokusera helt och hållet på träningen månntro? Vad tänker du på för fler fördelar?