handdator

Visa fullständig version : En öl under deff.


LeBron
2011-12-03, 14:27
Kommer det påverka min deff något ifall jag tar EN öl/cider med grabbarna förutsatt att jag fortfarande ligger på kaloriunderskott? :)

Sorry, vet att det regnar in såna här trådar hela tiden men det är min första :]

Commando1980
2011-12-03, 14:31
Kommer det påverka min deff något ifall jag tar EN öl/cider med grabbarna förutsatt att jag fortfarande ligger på kaloriunderskott? :)

Sorry, vet att det regnar in såna här trådar hela tiden men det är min första :]

Vad tror du själv?

LeBron
2011-12-03, 14:32
Vad tror du själv?

Går inte efter "vad jag tror".

JJOHANSSON
2011-12-03, 14:35
Om jag deffade skulle jag försöka hålla mig till sprit och saft/lightdrycker att blanda med.

Det som drabbar deffen är väl när man runt 3snåret står vid närmsta gatukök och mosar i sig kebabtallrik.

Sålänge du håller koll på kalorierna så ska inte en öl vara några problem, förutom att den är ganska proppad med kolhydrater.

Torwald
2011-12-03, 14:37
Deffen blir förstörd, bara att börja om!

Jag drack 4 stora igår, det var gott!

Det handlar om prioriteringar och cardio.

Jokester
2011-12-03, 14:38
För mig är frågor som denna bara så fel. Nej, det är inte optimalt för din träning att du dricker, men varför tränar du? Jag låter och skulle aldrig låta träningen stoppa mig från att ha kul med kompisarna.

vicarious
2011-12-03, 14:40
Vad tror du själv?

+1. Allvarligt talat, vad tror du en öl kommer göra? Katabolisera alla dina muskler eller ge dig en 10kgs ölmage på en gång?

LeBron
2011-12-03, 14:42
Om jag deffade skulle jag försöka hålla mig till sprit och saft/lightdrycker att blanda med.

Det som drabbar deffen är väl när man runt 3snåret står vid närmsta gatukök och mosar i sig kebabtallrik.

Sålänge du håller koll på kalorierna så ska inte en öl vara några problem, förutom att den är ganska proppad med kolhydrater.

Haha det där kommer inte hända :) blir bara en, högst två öl. Hänga på en bar och snacka, det var länge sen.

---

Kan ni sluta med de dryga svaren? Jag ville bara veta om det kommer påverka min deff. Ber om ursäkt för att min kunskapsnivå inte är lika hög som eran inom detta område och min opti-nojja något grövre.

Torwald
2011-12-03, 14:43
+1. Allvarligt talat, vad tror du en öl kommer göra? Katabolisera alla dina muskler eller ge dig en 10kgs ölmage på en gång?

Beror på hur stor ölen är!

Commando1980
2011-12-03, 14:45
Haha det där kommer inte hända :) blir bara en, högst två öl. Hänga på en bar och snacka, det var länge sen.

---

Kan ni sluta med de dryga svaren? Jag ville bara veta om det kommer påverka min deff. Ber om ursäkt för att min kunskapsnivå inte är lika hög som eran inom detta område och min opti-nojja något grövre.

Kunskapsnivå? Krävs väl inte mycket för att lista ut att EN öl är som en droppe i havet.

Torwald
2011-12-03, 14:46
Haha det där kommer inte hända :) blir bara en, högst två öl. Hänga på en bar och snacka, det var länge sen.

---

Kan ni sluta med de dryga svaren? Jag ville bara veta om det kommer påverka min deff. Ber om ursäkt för att min kunskapsnivå inte är lika hög som eran inom detta område och min opti-nojja något grövre.

Problemet är optinojan, inte kunskapen. Vi är kanske lite dryga, men det är i all välmening. Du svarade ju själv ganska drygt med "Går inte efter 'vad jag tror'.". Det säger ju sig självt att om en stor stark är runt 200 kcal så kommer det inte att sabba hela din deff.

EDIT: Sedan hjälper det ju inte att det här är den miljonte likadana tråden och du inte förstår hur sökfunktionen fungerar.

LeBron
2011-12-03, 14:50
Kändes som en lite udda optinoja fråga så jag skippade sökningen, my bad!

Tack för svaren. :)

oracas
2011-12-03, 14:53
Om du ändå bara ska ta en eller två så skulle jag valt lättöl så man slapp parkera bilen !

Går själv på diet just nu och brukar dricka spendrups non alcoholic som alternativ! 60kcal per flaska, då kan jag unna mig några en lördagkväll och ta bilen!

TIMPA
2011-12-03, 14:55
Drick du :)

Ronn
2011-12-03, 15:49
Du kommer gå upp 3.7kg!

pwnyou
2011-12-03, 15:57
A guide to flexible dieting av Lyle McDonald kan vara bra läsning.

Även denna http://www.leangains.com/2010/11/cheat-day-strategies-for-hedonist.html
Och denna http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Läs den sista i alla fall, är mitt tips. Den är direkt relevant.

Slutsats: Nej, det påverkar ingenting.

Eddie Vedder
2011-12-03, 16:06
Ber om ursäkt för att min kunskapsnivå inte är lika hög som eran inom detta område och min opti-nojja något grövre.

Fast det är ju inte en fråga om kunskaper direkt. Du kan dricka en öl helt enkelt.

Fishtank
2011-12-03, 16:11
Drick så mycket du vill
Ligger du på underskott påverkar det inte deffen något

Jag drack 2 öl och 2 groggar igår och ska ut ikväll också
Inga problem

Snobbe
2011-12-03, 16:35
Du kan dricka din öl och om du skulle råka komma över ditt kcal intag en dag så skulle inte världen gå över för det.

mpjby
2011-12-03, 16:40
Drick så mycket du vill
Ligger du på underskott påverkar det inte deffen något

Jag drack 2 öl och 2 groggar igår och ska ut ikväll också
Inga problem

I en viss mån. Att fylla din kcal budget med alkohol är ingen vidare hit :thumbup:

Holabandola
2011-12-03, 17:11
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

vicarious
2011-12-03, 17:18
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Vad snackar du för strunt? Sen när är deff synonymt med svält? En bra deff genomförs med ett lagom stort kaloriunderskott.

Snobbe
2011-12-03, 17:23
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Det finns väldigt många som deffar fel, det låter som på dig som att du själv testat det. En bra deff gör så du inte går hungrig och du kan leva gott på det. Som många skriver till TS så kan han faktiskt ta en öl ibland utan att behöva bry sig. Sen så skulle väl vissa kalla det självsvält sålänge man inte får käka 2 pizzor om dagen och dricka 4l coca cola. Men bara för att du äter nyttigt så svälter du dig inte....

Alex333
2011-12-03, 17:49
det finns väldigt många som deffar fel, det låter som på dig som att du själv testat det. En bra deff gör så du inte går hungrig och du kan leva gott på det. Som många skriver till ts så kan han faktiskt ta en öl ibland utan att behöva bry sig. Sen så skulle väl vissa kalla det självsvält sålänge man inte får käka 2 pizzor om dagen och dricka 4l coca cola. Men bara för att du äter nyttigt så svälter du dig inte....

+1

Eddie Vedder
2011-12-03, 17:52
När det gäller deff/bantning - och även bulk - så finns det nog väldigt många som gjort det på bedrövliga sätt innan de börjat hänga på Kolozzeum men därefter skött det bättre. Finns ju många som beskriver både crashdieter och grisbulkperioder före Kolotiden. Visst finns osunda beteenden här, i väldigt hög grad dessutom. Och massa trender som är dåligt underbyggda men ändå lyfts fram som mer korrekta än kvällspressens budskap (fast det är exakt samma sak). Men rätt ska vara rätt och att det skulle deffas/bantas (eller bulkas) på ett sämre sätt bland Kolozzeumfolk är fel tror jag.

kettlebellGuden
2011-12-03, 17:57
När det gäller deff/bantning - och även bulk - så finns det nog väldigt många som gjort det på bedrövliga sätt innan de börjat hänga på Kolozzeum men därefter skött det bättre. Finns ju många som beskriver både crashdieter och grisbulkperioder före Kolotiden.

Du får crashdiet till att låta som något dåligt.

LeBron
2011-12-03, 17:58
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Tja cooling! Alt+F4.

Viktor_Balck
2011-12-03, 18:02
Som andra skrivit ta en öl eller ett par, ingen big deal iom att jag antar att Mr O inte är målet. Det är helheten på dieten som räknas, jag brukade langa in ett par öl ibland under min diet och tog detta på ätardagen.

Viktor_Balck
2011-12-03, 18:09
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

En diet är knappast samma sak som självsvält, när man kontrollerat ser till att gå ner i vikt för att få en sundare kropp ser jag inget konstigt med det. Lagom är bäst och man ska inte spåra ut åt nåt håll.

kimozabe
2011-12-03, 19:25
Vem fan dricker bara EN öl

Rahf
2011-12-03, 22:30
Vem fan dricker bara EN öl

Masochisten, Självplågaren, Den Evigt Lidande. :D Sen så tycker jag inte om öl själv.

OnT: En öl då och då är inga problem, som har bankats in i skallen av en hel del folk nu.
För att citera en kompis från hemtrakterna: "Man blir stark av öl! Ännu starkare av whisky!"

Sheogorath
2011-12-03, 22:35
Eftersom alkohol förmodligen är den sämsta tänkbara energikällan är det naturligtvis ingenting man med fördel dricker dagligen men att räkna in en stor stark eller par folköl i sin kaloribudget en gång i veckan kommer nog sannolikhet inte påverka negativt överhuvudtaget. Jag dricker öl under deff om jag har kalorier till det och är sugen. En dag i veckan högst.

deerp
2011-12-04, 00:09
Vem fan dricker bara EN öl

http://www.youtube.com/watch?v=7k4ERtN0m1o

Inte Svullo iaf :D

Matsa
2011-12-04, 00:30
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Jag antar att du bara läste första posten innan du skrev ditt inlägg. Ett tips är att läsa hela tråden innan du skriver i fortsättningen, då hade du förmodligen upptäckt att TS faktiskt fick ganska sunda svar på sin fråga. Som det nu är så verkar ditt inlägg oerhört överdrivet i relation till resten av tråden. Hela din inställning verkar faktiskt ganska överdriven, det är inget fel i att vara i god form utan det är extremer åt endera sjuklig fetma eller sjuklig svält som inte är speciellt bra. Att äta för att bli av med fett och gå ned i vikt ryms definitivt inom ramen för en sund livsstil.

Jag gillar särskilt hur du avslutar med "Tack för mig", man riktigt ser framför sig hur du stampar argt med foten vartefter du förorättat stormar ut ur rummet. :)

Noob72
2011-12-04, 10:05
Själv går jag ner i vikt efter en fylla. Tappar matlusten fullständigt några dagar 8)

Sheogorath
2011-12-04, 10:28
Själv går jag ner i vikt efter en fylla. Tappar matlusten fullständigt några dagar 8)

Fast att supa till det är nog ingen bra idé under deff. Nedstängd fettförbränning, högt energiintag från en värdelös energikälla och påverkad prestation på gymmet dagarna efter. Jag uppfattade det som att TS var sugen på någon öl, inte att han skulle ha en fylla. Påverkar det t.o.m. så mycket att man inte klarar av att hålla sitt kostschema är det ju verkligen inte bra.

Alkolhol under deff = OK i liten mängd någon gång i veckan. Bli full = aldrig bra, särskilt dåligt under deff.

Sportfiskaren
2011-12-04, 10:30
Öl under deff? Blasphemy!

Sheogorath
2011-12-04, 10:32
Öl under deff? Blasphemy!

300 kcal för två iskalla Norrlands Guld 3,5% framför en bra TV-serie med 300 kcal chips till det: SO värt 600 kcal de första veckorna när man fortfarande ligger högt i energi.

Sportfiskaren
2011-12-04, 10:41
300 kcal för två iskalla Norrlands Guld 3,5% framför en bra TV-serie med 300 kcal chips till det: SO värt 600 kcal de första veckorna när man fortfarande ligger högt i energi.

Hehe, det kan jag inte argumentera emot *drool*

Sniggel
2011-12-04, 12:53
Vem fan dricker bara EN öl

Någon som tycker om öl.

Sheogorath
2011-12-04, 15:38
någon som tycker om öl.

+1

Jokester
2011-12-04, 15:43
Blev två stora starka + en hamburgare på o'learys till ishockeyn igår, det va gott.

mattilainen
2011-12-04, 16:56
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.
Trololol?

Annars är det något fel på dig.

En deff innebär ju en kontrollerad viktnedgång med muskelsparande i fokus. Kan man vara mer kontrollerad? Vissa använder dock ordet deff som en synonym till "banta" där vissa använder sig av pulverdiet. Det kan jag se som svältdiet. Men när man deffar så är det ju just det kontrollerande som utgör grunden. Alla kan göra fel men bara för att någon deffar betyder inte det att man självsvälter. Bara för man har koll på vad man stoppar i sig betyder inte det att man självsvälter. Du tycker alltså det verkar vettigare att trycka i sig mängder med mat, godis, pizza, cola etc är bättre än att ha koll på vad man stoppar i sig? Vad tror du är "bäst för kroppen"?

Du verkar helt bakom flötet med ditt argument och hoppas du trollar annars kanske du ska tänka efter ett par gånger till.

Snobbe
2011-12-04, 16:59
300 kcal för två iskalla Norrlands Guld 3,5% framför en bra TV-serie med 300 kcal chips till det: SO värt 600 kcal de första veckorna när man fortfarande ligger högt i energi.

300kcal chips det är ju typ en näve! Måste ju ha mer än så;)

LeBron
2011-12-04, 17:01
Blev 3 x 33cl :)

3 sidor o.0

rarr
2011-12-05, 17:09
Har deffat i 7-8 veckor nu och i helgen så tryckte jag i mig ( för första gången under deffen ) 5 stora starka och en fet kebabpizza. Vägde mig ett par dagar senare och vågen visar att jag fortfarande har gått ned i vikt denna vecka.

Drick en öl och ha kul med polarna, men gör det bara någon gång då och då.

gudding
2011-12-07, 23:03
En liten pinne på kvällen är ju inte helt fel ...

LoTiX
2011-12-07, 23:12
Sådan optinoja syncar ofta väl med okunskap på området. Drick din öl och läs en deffguide.

LeBron
2011-12-07, 23:22
Sådan optinoja syncar ofta väl med okunskap på området. Drick din öl och läs en deffguide.

Ditt tard, jag postade tråden i lördags, det är snart torsdag. Kom inte fem dagar senare och lek smartass.

frong
2011-12-07, 23:35
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Vilka är de proeffesionella måste jag fråga då :| ?

*kissass*

Landström
2011-12-08, 00:41
Ditt tard, jag postade tråden i lördags, det är snart torsdag. Kom inte fem dagar senare och lek smartass.

Haha tur att inte övriga kolomedlemmar har den inställningen. "Alla trådar SKALL låsas efter 24 tim".

;)

LizaK
2011-12-08, 04:26
Alkohol påverkar proteinsyntesen negativt. Men en öl är en droppe i havet.
Jag tror att man kommer långt om man kombinerar diciplin med njutning. Att hålla en stenhård deff kan lätt resultera i att man spårar ur mer eller mindre vid nästa bulk.

/Liza

Eddie Vedder
2011-12-08, 09:31
Ditt tard, jag postade tråden i lördags, det är snart torsdag. Kom inte fem dagar senare och lek smartass.

Kan du inte acceptera att dina frågor kritiseras ska du inte posta dem. Och absolut inte vara otrevlig.

Färssen
2011-12-08, 11:25
Så länge man har disciplinen att inte sänka typ nio öl till utöver den första och möffla i sig två hamburgertallrikar så är det nog lugnt. Sen är det väl individuellt, men jag upplevt att bakfylla under deff kan bli ganska brutal ifall man har slarvat med kaloriintaget under dagen. För några veckor sen "råkade" jag slicka i mig ett tvåsiffrigt antal stora starka bertz efter ganska lite mat under dagen/veckan och utan fyllekäk och resorb, vilket var helt retarderat och resulterade i fosterställning dagen efter.

Snobbe
2011-12-08, 11:42
Härligt att folk försöker ge tips och TS förolämpar dom. Inte första gången jag ser det från TS heller:)

Mental
2011-12-08, 13:24
Vem fan dricker bara EN öl

Jag, oftast blir det bara en öl, i mysfotöljen, på kvällskvisten. Riktigt härligt att bara njuta av en god ale, eller en mörk lager, eller ett barley wine eller....

Aww, jag vill ha en öl nu känner jag.

Cato
2011-12-08, 14:04
Jag, oftast blir det bara en öl, i mysfotöljen, på kvällskvisten. Riktigt härligt att bara njuta av en god ale, eller en mörk lager, eller ett barley wine eller....

Aww, jag vill ha en öl nu känner jag.

+1, ale i vintermörkret är svårslaget

Spridis
2011-12-08, 14:40
Som en smart person en gång sa:
"Det är inte det som äts mellan jul och nyår som är problemet, utan det som äts mellan nyår och jul."

LeBron
2011-12-08, 15:21
Kan du inte acceptera att dina frågor kritiseras ska du inte posta dem. Och absolut inte vara otrevlig.

Gillar inte sättet han svara på. Kolla LizaK's svar och jämför med hans ifall du inte förstår vad jag menar :P

Mental
2011-12-08, 15:26
Gillar inte sättet han svara på. Kolla LizaK's svar och jämför med hans ifall du inte förstår vad jag menar :P

Och då känner du ett behov av att bete dig ännu sämre? Jag förstår inte logiken? När du är den som ber om hjälp så kan du ju i allafall försöka vara den ödmjuke, och inte den omogne fjortisen som går igång på minsta lilla friktion?

LeBron
2011-12-08, 15:28
Och då känner du ett behov av att bete dig ännu sämre? Jag förstår inte logiken? När du är den som ber om hjälp så kan du ju i allafall försöka vara den ödmjuke, och inte den omogne fjortisen som går igång på minsta lilla friktion?

Jag är likadan mot dig som du är mot mig.

Eddie Vedder
2011-12-08, 16:15
Gillar inte sättet han svara på. Kolla LizaK's svar och jämför med hans ifall du inte förstår vad jag menar :P

Vad du gillar är fullkomligt oväsentligt. Du var otrevlig och kallade honom för tard vilket inte var likvärdigt med hans beteende mot dig. Och det finns ingen anledning att du tjafsar om det.

Mental
2011-12-08, 16:20
Gillar inte sättet han svara på. Kolla LizaK's svar och jämför med hans ifall du inte förstår vad jag menar :P

Nix, dels beter du dig sämre, och du gör det i en position där du borde sträva efter att bete dig bättre.

Och nu är vi flera som försöker hjälpa dig med ditt beteende, men även det slår du från dig.

kallinarn
2011-12-08, 18:31
Förstår din nojja, men du får nästan kolla en gång extra för att förstå hur dum frågan är =)

För att göra dig lite lugn kan jag säga att jag druckit en gång i veckan i 3månader och när gjorde mätningar igår hade jag lägre fett % än för 3månader sen.

Alltså, gör du resten av veckan och kosten gör det inte ett skit, så länge du inte överdriver.

Så tycker jag iallafall

Fjällbrynt
2011-12-08, 18:35
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

:laugh: Hjälp!

LeBron
2011-12-08, 19:00
Förstår din nojja, men du får nästan kolla en gång extra för att förstå hur dum frågan är =)

För att göra dig lite lugn kan jag säga att jag druckit en gång i veckan i 3månader och när gjorde mätningar igår hade jag lägre fett % än för 3månader sen.

Alltså, gör du resten av veckan och kosten gör det inte ett skit, så länge du inte överdriver.

Så tycker jag iallafall

Varje vecka? :O Fan vad jobbigt haha, jag hade aldrig orkat deffa ifall jag inte minskat minst 0.5-1kg/vecka :P

Nix, dels beter du dig sämre, och du gör det i en position där du borde sträva efter att bete dig bättre.

Och nu är vi flera som försöker hjälpa dig med ditt beteende, men även det slår du från dig.
Det finns inga problem med mitt beteende, är du snäll mot mig är jag snäll mot mig, är du dryg så jag minst lika dryg, förstår du? Jag tänker inte gå ned på knä och vara snäll mot någon som lägger ett drygt svar fem dagar senare.

Vad du gillar är fullkomligt oväsentligt. Du var otrevlig och kallade honom för tard vilket inte var likvärdigt med hans beteende mot dig. Och det finns ingen anledning att du tjafsar om det.
Tard är inget dumt, bara ett ord jag tycker låter roligt. :) Varför startar du ens en så onödig diskussion? Hade jag velat säga något taskigt så hade jag nog valt något bättre än "tard" fast hade nog dragit på mig en kolo-prick då ;)

Eddie Vedder
2011-12-08, 19:07
Varför startar du ens en så onödig diskussion?

Det är ingen diskussion. Jag är moderator och jag uppmanade dig att skärpa dig. Att du fortsätter att svara är inte mitt problem, jag skrev inte i syfte att diskutera med dig utan enbart för att du ska skärpa dig.

LeBron
2011-12-08, 19:14
Det är ingen diskussion. Jag är moderator och jag uppmanade dig att skärpa dig. Att du fortsätter att svara är inte mitt problem, jag skrev inte i syfte att diskutera med dig utan enbart för att du ska skärpa dig.

Ser ut som en diskussion, fast fick ju bara VG i svenska, du kanske vet bäst eftersom du är moderator.

Duuuuuh! Du kunde väl sagt det direkt http://www.mortalkombatunited.com/images/smilies2/SmileySuicide.gif

/Tråd Låst.

rarr
2011-12-08, 19:25
Men för f..n .
Jag hatar alla deff trådar, så sjutk beteende. det värsta att forum som dessa gör det accpeterat att änga sig åt och ifrågasätter itne ens beteendet.

Det heter inte deff, det heter självsvält. Och hur normalt är sånt beteende att ägna sig åt??
Men ni är så inne i det hela att ni ser inte det vrickade med beteendet :-)

Lämna deffandet åt BB, de proeffesionella, låt de späka sina kroppar. Men när medelsvensson eller den finnige killen på 17 år börjar jaga magrutor genom självsvält så går jag i taket...

Tack för mig.

Haha, hahaha, hahahaha. -1