handdator

Visa fullständig version : Pappa tror jag är gay


lofito
2011-11-26, 01:35
Jag hade precis kommit innanför dörren, klockan var runt 00.30 inatt.
Har gjort detta upprepade gånger några veckor, då jag skaffat KK nyligen, bara gått till henne eftersom hon bor 50 meter ifrån mig.

Farsan låg i soffan och glodde teve och frågade mig:

"Lofito - du är nu 23 år.. hur är egentligen dina sexuella vanor?"

EHM, tänkte jag. Vi har typ aldrig pratat sex, jag har verkligen inte velat göra det med farsan utan hållt det för mig själv. Och helt ärligt har jag sex regelbundet, är singel, men håller igång. Sen jag gjorde min sexdebut som 13 åring har jag iaf legat med 50-60 brudar, detta helt utan att skryta, men så att ni får en bild.

Jag bara: Ehm, jag vill inte prata om det, det vet du.
Pappa: Lofito, ärligt nu. Jag har tänkt på detta under en väldigt lång tid. Det är något som inte stämmer. Är du gay? Om du gillar killar och är gay, är det heeeelt ok med mig. Jag kommer inte göra något mot dig, jag accepterar det.

WHAT tänkte jag? Är han seriös? JA, det var han.

Han fortsatte: Jo, för jag har bara sett dig ta hem tjejer ett fåtal gånger, bara ibland. I din ålder var jag en riktig sexmaskin och jag klarade inte att vara utan sex flera veckor i streck.

Asså shit, jag pallar inte höra sånt här av ens farsa.
Jag har bott med honom hela livet och har haft som princip att typ aldrig ta hem tjejer utan alltid kört bortamatch. Helt ärligt, det är sån jag varit och har
jag gått till en tjej har jag alltid sagt att jag ska träffa kompisar, och mörkat det.

Men nu tror han att jag kanske är gay pga. olika faktorer och att jag duschade innan jag skulle gå och då kontrade han med när jag kom hem: "Vem duschar och gör i ordning sig om man ska till en kompis på natten".

Haha, vad tycker ni kring detta? Jag blev lite upprörd, det är min farsa och han vill mig allt väl, men detta kom lite som en överraskning. Och nej, jag är inte gay. Jag har INGET emot gays, men jag är själv inte en. Har något liknande hänt er?

Tricklew
2011-11-26, 01:39
Vad finns det att bli upprörd för? Om du duschar dig, gör iordning dig och slänger på parfym för att sedan säga till farsan att du ska träffa Henke så måste du väll förstå signalerna det sänder ut?

Krampus
2011-11-26, 01:40
Skysst avatar.

Troll
2011-11-26, 01:42
Förstår inte riktigt problemet!
Var glad att du har en far som bryr sig oavsätt din läggning!!


Edit: Gick ifrån datorn innan jag postade och såg nu Tricklew och Krampus kommentarer.. :laugh:

JJOHANSSON
2011-11-26, 01:46
Skysst avatar.

Hahahaha

Åsberg
2011-11-26, 01:46
Skysst avatar.

:laugh:

Tack för ett gott skratt.

storPines
2011-11-26, 01:47
Det som skrämmer mig mest är att du är 23 år och fortfarande bor hemma :)

Grotesk
2011-11-26, 01:48
Det som skrämmer mig är att han duschar.

True gay.

lofito
2011-11-26, 01:49
Gällandes min avatar tycker jag den bara är snygg. Man kan tycka det, utan att vara gay.

lofito
2011-11-26, 01:50
Det som skrämmer mig mest är att du är 23 år och fortfarande bor hemma :)

Jaså? Har pluggat i 4 år, sluppit ta studielån på en halv mille, och ska flytta om 2 månader. Vad är felet? Orka va som alla andra och flytta när man är 17, 18 bara för att de är ovän med sina föräldrar och spyr galla över de eller tycker de är jobbiga. Älskar min farsa över allt annat och trivs jävligt bra över att bo hemma, vad är problemet?

Granatgiraffen
2011-11-26, 01:51
Gällandes min avatar tycker jag den bara är snygg. Man kan tycka det, utan att vara gay.

Om du gillar killar och är gay, är det heeeelt ok med mig. Jag kommer inte göra något mot dig, jag accepterar det.

lofito
2011-11-26, 01:52
Visste detta skulle spåra ur.

Krampus
2011-11-26, 01:58
Gällandes min avatar tycker jag den bara är snygg. Man kan tycka det, utan att vara gay.

Det tycker jag med.
Grabbarna här vet inte vad de pratar om.

Ett tips från den meste hetrobrodern på brädan så här dags när Arne P inte är upploggad, är att ta steget och flytta hemifrån så att du kan ta brudarna hem till dig utan att skämmas. Hoppas det går bra.

lofito
2011-11-26, 01:58
Det tycker jag med.
Grabbarna här vet inte vad de pratar om.

Ett tips från den meste hetrobrodern på brädan så här dags när Arne P inte är upploggad, är att ta steget och flytta hemifrån så att du kan ta brudarna hem till dig utan att skämmas. Hoppas det går bra.

Orka ironin.

lofito
2011-11-26, 02:01
Admin: Var snäll och ta bort denna tråd, tack.

Prankie
2011-11-26, 02:01
Jag är mer avundsjuk att du har en farsa som bryr sig om dig. Tänk om du vore gay och hade svårt att komma ut ur garderoben?

Åsberg
2011-11-26, 02:01
Varför skäms du så över att dra med dig tjejer hem då?

Granatgiraffen
2011-11-26, 02:02
Du är inte speciellt ovanlig. Det är ganska många som inte vill snacka sex med sina föräldrar. Inget att oroa dig för. Inte heller speciellt ovanligt att inte vilja dra med sig tjejer hem till föräldrarna.

mattilainen
2011-11-26, 02:03
Det som skrämmer mig mest är att du är 23 år och fortfarande bor hemma :)

bor också hemma och är 23 år :) Bästa någonsin och sparar otroligt mycket pengar. Varje månad tjänar jag 5 000 på att INTE ha egen lägenhet bara i lån men sen tillkommer ju en hel del andra utgifter som jag slipper lägga pengar på när jag bor hemma. Vi bor i hus och jag har eget rum och väldigt snälla föräldrar. Förstår fortfarande inte varför folk faktiskt bryr sig så mycket om ålder när man bor hemma/flyttar hemifrån?

Låt din pappa tro vad han vill och så kan du ju bevisa det när det passar, typ när du träffar en tjej du verkligen vill att dina föräldrar ska träffa :)

G_lund
2011-11-26, 02:04
Spela "Rally - ok med gay" högt på pojkrummet ikväll..

storPines
2011-11-26, 02:05
Jaså? Har pluggat i 4 år, sluppit ta studielån på en halv mille, och ska flytta om 2 månader. Vad är felet? Orka va som alla andra och flytta när man är 17, 18 bara för att de är ovän med sina föräldrar och spyr galla över de eller tycker de är jobbiga. Älskar min farsa över allt annat och trivs jävligt bra över att bo hemma, vad är problemet?

gay

lofito
2011-11-26, 02:15
Jag skäms INTE över att ta hem tjejer, det har mer att göra att pappa är ju ofta hemma lixom och jag har inga problem att ta mig till dom lixom, ingen big deal på det sättet. Känner bara att det är respektlöst att jag ska sätta på en brud hemma medan farsan är hemma. Skulle heller ej kunna slappna av.

lofito
2011-11-26, 02:16
bor också hemma och är 23 år :) Bästa någonsin och sparar otroligt mycket pengar. Varje månad tjänar jag 5 000 på att INTE ha egen lägenhet bara i lån men sen tillkommer ju en hel del andra utgifter som jag slipper lägga pengar på när jag bor hemma. Vi bor i hus och jag har eget rum och väldigt snälla föräldrar. Förstår fortfarande inte varför folk faktiskt bryr sig så mycket om ålder när man bor hemma/flyttar hemifrån?

Låt din pappa tro vad han vill och så kan du ju bevisa det när det passar, typ när du träffar en tjej du verkligen vill att dina föräldrar ska träffa :)

Håller med. Jag har kunnat spara ihop hundratusentals kronor på detta eftersom att jag jobbat sjukt jävla mycket under åren samtidigt som jag pluggat, massa övertid, flera jobb samtidigt som man haft välbetalda jobb vilket gjort att man
sparat sjukt mycket på att bo hemma. Tycker de flesta stressar med att flytta hemifrån "bara för att", fine for me, men jag trivs att bo hemma. :)

storPines
2011-11-26, 02:25
Gosse, det var ett skämt.

C.E.J.
2011-11-26, 02:27
Tja, jämfört med de flesta är du med dina 50-60 partners samt debutålder på 13 bast en sexmaskin.

lofito
2011-11-26, 02:32
Tja, jämfört med de flesta är du med dina 50-60 partners samt debutålder på 13 bast en sexmaskin.

Är inget jag ljuger om, men folk får tro vad dom vill. Har varit en riktig nasty slampa under mitt liv :devil:

joker560
2011-11-26, 02:37
Man är inte gay för att man suger av en kompis!

Aight
2011-11-26, 02:42
Är inget jag ljuger om, men folk får tro vad dom vill. Har varit en riktig nasty slampa under mitt liv :devil:

Jo men ingen tror på att du varit med 60 olika kvinnor under bara några år och ändå vara rädd för att presentera en kvinna för pappsen, går lite emot varandra you know :)

Yes
2011-11-26, 02:46
Dra hem den snyggaste tjej du kan hitta. Säg att ni bara är vänner och att du tänkte hjälpa henne fixa håret.

Farsgubben din lär inte undra om du är gay längre.

dupper
2011-11-26, 03:17
Dra hem den snyggaste tjej du kan hitta. Säg att ni bara är vänner och att du tänkte hjälpa henne fixa håret.

Farsgubben din lär inte undra om du är gay längre.

hahahahahaha

Baluu
2011-11-26, 04:09
Är inget jag ljuger om, men folk får tro vad dom vill. Har varit en riktig nasty slampa under mitt liv :devil:
Man måste vara fjolligt gay för att kalla sig själv för en "slampa".

LeBron
2011-11-26, 05:49
Ge & ta eller bara ett? :D

IggaN
2011-11-26, 06:37
Man måste vara fjolligt gay för att kalla sig själv för en "slampa".

Hahahahahahaha +1

hahavaffan
2011-11-26, 08:00
Fan vilken fantastisk tråd :D




Som sagt, om du tänker komma ut ur garderoben så är det ju ett perfekt tillfälle. Annars dra hem lite tjejer så att pappsen fattar hur det ligger till.

Spinkis
2011-11-26, 09:08
Man måste vara fjolligt gay för att kalla sig själv för en "slampa".

och nasty!

LillSkalman
2011-11-26, 09:13
Eftar att ha läst första inlägget i tråden kan jag bara konstatera att nu är det "kört" för dig. Du är gay, din pappa vet att du är gay och och nu vet hela internet att du är gay.

Som 24åring undrar jag var de yngre generationerna förlorade sin förmåga att kommunicera IRL, prata med gubben om det är nått. Jebus! ;)

stridis
2011-11-26, 09:14
Herrejävlar, hur i helvete kan han tro att du är gay med den sexhistoriken? Jo du har mörkat, det är ditt egna fel.

Själv så har jag svårare, fast det har bara varit släkt som undrat. Men nu är det ok,tror de fattat att jag är bara :Virro *screwy* inte gay.

oracas
2011-11-26, 09:15
Det är okej, din farsa har accepterat läget ....

filmjölk
2011-11-26, 09:24
Nu vill jag inte vara sån, men att ligga med 50-60 olika tjejer, och bara är 23 kan ju bero på att du överkompenserar för något. Du har aldrig haft ett längre förhållande, sällan introducerat någon flickvän för dina föräldrar, och vet inte exakt hur många du har legat med. Det sista tyder på att du egentligen inte är så förtjust i tjejer, då du förtränger, glömmer, inte håller reda på eller räknar hur många du har legat med. Tjejerna har inget värde, utan är bara något du avverkar för fysisk stimulans, precis som onani.

Din pappa kan ha rätt, du kan mycket väl vara Gay.

Sparven från Minsk
2011-11-26, 09:31
Om din pappa tror att det är så, är det mest troligt så

Mats J
2011-11-26, 09:33
Nu vill jag inte vara sån, men att ligga med 50-60 olika tjejer, och bara är 23 kan ju bero på att du överkompenserar för något. Du har aldrig haft ett längre förhållande, sällan introducerat någon flickvän för dina föräldrar, och vet inte exakt hur många du har legat med. Det sista tyder på att du egentligen inte är så förtjust i tjejer, då du förtränger, glömmer, inte håller reda på eller räknar hur många du har legat med. Tjejerna har inget värde, utan är bara något du avverkar för fysisk stimulans, precis som onani.

Din pappa kan ha rätt, du kan mycket väl vara Gay.

+1 Ligger något i detta, när jag var 22 bodde jag också hemma och hade inte ens haft sex utan att bli frågasatt om min sexuella läggning. Tror du helt klar sänder ut andra gay vibbar. Ransaka ditt hjärta - du ÄR gay!

Ganymedes
2011-11-26, 09:46
Man kan vara gay och inte vilja erkänna det för sig själv. Faktiskt. Ofta inser man detta tidigt och kan man inte acceptera det försöker man sannolikt "träna" sig straight. Exemplevis genom tidig debut och massa liggande utan koll.

Så ja, gay. Kom ut för fan, det är 2011 och internet. Vem bryr sig?

MasterChief
2011-11-26, 09:46
Det är väl bara att ta ett snack med farsan? Rakt upp och ner som en man. Krångla inte till något. Jag är inte homofob men hade min farsa trott att jag var bög hade jag jävligt snabbt bankat de tankarna ur hans huvud.

joker560
2011-11-26, 09:47
Om din pappa tror att det är så, är det mest troligt så

föräldrar har oftast rätt visar en del forskning, läste det i QX.

Ganymedes
2011-11-26, 09:48
Det är väl bara att ta ett snack med farsan? Rakt upp och ner som en man. Krångla inte till något. Jag är inte homofob men hade min farsa trott att jag var bög hade jag jävligt snabbt bankat de tankarna ur hans huvud.

Star-gay-ser uttalas din avatar text va? :) Byter du är du homofob. *popcorn*

MasterChief
2011-11-26, 09:55
Star-gay-ser uttalas din avatar text va? :) Byter du är du homofob. *popcorn*

Gaymedes fick äntligen till en ordvits.

Jarod
2011-11-26, 10:06
Gaymedes fick äntligen till en ordvits.

3-w728aLOOA

aijou
2011-11-26, 10:24
Fan vad alla trollar. *screwy*

Kan du inte bara säga exakt som det är. Din far verkar ju onekligen som en omtänksam och förstående man som bara vill ditt bästa. Kanske känns pinsamt, men det lär ju lösa "problemet", eller? Önskar att min far hade varit ett sådant stöd under min uppväxt.

För övrigt så kan jag inte påstå att något liknande har hänt mig. Det närmaste sexualundervisning och sex-snack jag har haft hemma var när morsan hade smugit in ett paket kondomer på min huvudkudde när jag började träffa min första seriösa flickvän. :D

Dock så har det hänt att en gay har flörtat ganska hårt med mig. Fattade inte först att han flörtade utan trodde bara att han var trevlig. Men när man väl fattade så var det ju bara att förklara att man inte var intresserad och tacka för komplimangen. ;)

Stoltz
2011-11-26, 10:28
Jag förstår inte riktigt - på vilket sätt är det här ett problem?

Upprörd, lol. Jag har fått frågan ca tusen gånger bara här på Kolozzeum (eller tja, 999 gånger, den där sista var nog oberoende på om jag var gay eller inte. Han var väldigt artig dock, "sir" och sådant), och det redan innan mitt avatartema. Det här med att vara intresserad av HBT är inte helt okej när man är straight och cis :D

Men helt seriöst, är detta verkligen något att bli upprörd för? Hur mycket krävs det för att förklara för honom att du inte är det? :) Jag känner iofs inte din farsa, men jag tror inte han kräver bildbevis när du får ett blowjob av chick 45#...

Spinkis
2011-11-26, 10:28
Fan vad alla trollar. *screwy*

Kan du inte bara säga exakt som det är. Din far verkar ju onekligen som en omtänksam och förstående man som bara vill ditt bästa. Kanske känns pinsamt, men det lär ju lösa "problemet", eller? Önskar att min far hade varit ett sådant stöd under min uppväxt.

För övrigt så kan jag inte påstå att något liknande har hänt mig. Det närmaste sexualundervisning och sex-snack jag har haft hemma var när morsan hade smugit in ett paket kondomer på min huvudkudde när jag började träffa min första seriösa flickvän. :D

Dock så har det hänt att en gay har flörtat ganska hårt med mig. Fattade inte först att han flörtade utan trodde bara att han var trevlig. Men när man väl fattade så var det ju bara att förklara att man inte var intresserad och tacka för komplimangen. ;)

Sluta driv med honom, han har ett seriöst problem!:banned

Kappman
2011-11-26, 10:35
Jag tror din farsa är bög

Onigiri
2011-11-26, 10:52
Alltså vilken leveransfirma jobbar ni alla på? :D Det delas ut inlägg efter inlägg som bara blir bättre och bättre :D

Jag är mest bekymrad över varför moderatorerna låter detta pågå :D

Det gör inget om du är gay TS. Det är bara gulligt *cupid*

Alkro
2011-11-26, 10:59
När jag såg trådtiteln visste jag direkt att detta skulle vara en succé. Har nu läst samtliga sidor och gråter av skratt.

Ontopic, min flickvän konfronterade sin lillebror på liknande sätt för något år sedan. Hon bor dock inte hemma men han gör det och hon har aldrig sett honom med någon tjej eller pratat om tjejer. Hon sa "Det är okej om du är bög, bara så du vet". Lillebrodern började då skratta så han grät.

Adama
2011-11-26, 11:12
Varför ljuga om att man ska hem till en tjej? Does not compute!

wo0ord
2011-11-26, 11:17
http://i40.tinypic.com/mvnvv7.jpg

Fugly
2011-11-26, 11:19
haha bästa tråden ever

Fugly
2011-11-26, 11:20
visa den här tråden till din pappa, så vet han vad som händer

Fartman
2011-11-26, 11:22
Varför svarade du inte bara "Det är lugnt farsan, jag är inte gay. Kom faktiskt hem från en brud just :)"
Problem solved.

IggaN
2011-11-26, 11:27
Du är helt klart bög.

Lasse Kongo
2011-11-26, 12:01
Så underbar tråd, måste hamna i best of, det här är Kolozzeum i sitt esse xD

Jag är mest imponerad över hur man ens kan starta sånna här trådar lol.

Men hoppas du reder ut om du ska käka biff eller lapa korv i framtiden.

Spartansk
2011-11-26, 12:15
1. Som flera andra redan sagt, vad är det hemska med att säga "nej, jag är inte gay" samt "jag var hemma hos en tjej, jag sa bara att det var en kompis för att slippa frågor"? Jag bor själv hemma, och har sagt "jag sov över hos en tjej i natt" när de undrar var jag varit. Tro mig, din pappa kommer inte säga "sög hon av dig? Hade hon fina bröst?" Möjligtvis "hur träffades ni? Ska ni ses igen? Vem är hon?".

2. Jag fattar inte heller den jävla nationala masspsykos som säger att man nödvändigtvis måste flytta ifrån hemmet den sekund man fyller 18. Många unga vuxna bor i kollektiv eller med lägenhetskompisar; att bo med föräldrarna är som att bo med två bra kompisar, med skillnaden att man behöver betala för färre saker.

3. Jag tror absolut på att du har legat med 50-60 tjejer. Med tanke på att du har haft tio år på dig så är det inte ens speciellt mycket. Fem tjejer om året, eller en tjej varannan månad. Det är ju nästan dåliga siffror.

stridis
2011-11-26, 12:18
3. Jag tror absolut på att du har legat med 50-60 tjejer. Med tanke på att du har haft tio år på dig så är det inte ens speciellt mycket. Fem tjejer om året, eller en tjej varannan månad. Det är ju nästan dåliga siffror.

Håller med, lite väl höga, borde satsa på att hitta en flickvän.

Spartansk
2011-11-26, 12:26
Håller med, lite väl höga, borde satsa på att hitta en flickvän.

Nej, jag menar att de är låga. Säg att man går på en fest varje fredag och varje lördag. På två månader blir det åtta fester (eller utekvällar om man är över 18). Lyckas man bara få ragg på var åttonde fest/utekväll är man faktist inte så jättelyckad som pimp/playah/don juan/casanova/bock/kvinnotjusare/manwhore/slampa.

312
2011-11-26, 12:31
Nej, jag menar att de är låga. Säg att man går på en fest varje fredag och varje lördag. På två månader blir det åtta fester (eller utekvällar om man är över 18). Lyckas man bara få ragg på var åttonde fest/utekväll är man faktist inte så jättelyckad som pimp/playah/don juan/casanova/bock/kvinnotjusare/manwhore/slampa.

Man kanske inte försöker få hem brudar varje helg? *rolleyes*

stridis
2011-11-26, 12:33
Man kanske inte försöker få hem brudar varje helg? *rolleyes*

Han försöker ju inte få hem dem öht.:smash:

Fugly
2011-11-26, 12:35
Han försöker ju inte få hem dem öht.:smash:

burn!!!

312
2011-11-26, 12:37
han försöker ju inte få hem dem öht.:smash:

http://maddewe.blogg.se/images/2011/oh_snap_132669813.jpg

lofito
2011-11-26, 13:06
Jag är nog... gay :$

limenka
2011-11-26, 13:07
Jag är nog... gay :$

Då är det officiellt :)

BigBoy
2011-11-26, 13:13
Man måste vara fjolligt gay för att kalla sig själv för en "slampa".

Haha! Roligt för att det är sant!

krubkungen
2011-11-26, 13:26
Jag är nog... gay :$

Där satt den. Välkommen ut ur garderoben. Du lär ju få ligga med mer killar än tjejer, har hört att bögar är riktigt heta på gröten så ditt sex liv kommer nog bli bättre nu när du har gått över till det "dark side":naughty:

OnMyWay
2011-11-26, 13:33
SkjärtryttarN^

lofito
2011-11-26, 13:37
nä fan guys, gay kommer jag aldrig bli.

Ganymedes
2011-11-26, 13:39
Gaymedes fick äntligen till en ordvits.

Och som jag kämpade. ;)

Ganymedes
2011-11-26, 13:40
nä fan guys, gay kommer jag aldrig bli.

Men fortsätta vara? Du behöver ju inte bestämma dig, det är ok med bi också. Spelar du på båda planhalvorna kan du säkert dubbla dina liggstas. Eller kanske over 9000!

Fugly
2011-11-26, 13:42
men seriöst, säg det bara.

Sandra81
2011-11-26, 13:48
nä fan guys, gay kommer jag aldrig bli.

Om du ska tas på allvar av killarna här så får du nog byta bild. :)

Men det är väl bara prata med pappsen och förklara att du inte är det och att du träffar en tjej nu.. Det är väl inte så svårt. Om du undanhåller att du träffar tjejer så kommer han säkert fortsätta hålla på..

Pirko
2011-11-26, 13:49
Inte läst mer än första inlägget.
Varför säger du inte till farsan som det är? Du har knullat 50-60 b-rudar, vilket är en hel del. Säkert mer än gammelgäddan själv belägrat då detta är betydligt slampigare tider än förr. Säg att du älskar kvinnokönet, men inte velat ta hem brudar utan knullat dom på annat håll. Han lär bli stolt. Hans son, kött och blod - en stallion.

Och om han någonsin kallar dig homosexuell igen, nitar du han. Manlyman, likes them pussies.

Morrris
2011-11-26, 13:54
Berätta hur patetiskt du tycker det är att projicera sina sexuella preferenser på sin son.

tjabon
2011-11-26, 14:00
Starta en tråd och berätta vilken jävla sexmaskin man är.

Orka .......*screwy*

limenka
2011-11-26, 14:09
Starta en tråd och berätta vilken jävla sexmaskin man är.

Orka .......*screwy*

Nä? Han starta en tråd för att få reda på om fler har varit i samma sits.

lofito
2011-11-26, 14:12
Nä? Han starta en tråd för att få reda på om fler har varit i samma sits.

Tack.

Xtronal
2011-11-26, 14:14
Vet inte varför, men den här tråden gjorde så att jag fick upp ett konstigt film klipp på youtube.. mcEjIlbWDjY




Till TS - Förklara för din far hur det är? Att du inte vill dra hem tjejer när han är hemma..

krappen
2011-11-26, 14:14
Du får helt enkelt fixa en kompis till.

Pi7gwX7rjOw

Kappman
2011-11-26, 14:16
En hetero kille klarar normalt sett inte att spänna på 60 tjejer på innan han är 23 år, han har från och med debuten "fastnat" i flera förhållanden vilket sinkar statistiken. Har du gökat så många på så kort tid och framför allt i så unga år så är du troligen uppslukad av att motbevisa din egentliga läggning. Tror som far din. Du är så fantastiskt dunderbög och det har du kanske ärvt av far din. Därav hans fråga. Testa en kille om du inte gjort det. Du kanske blir kär och slutar slamsa innan du gifter dig och blir olycklig resten av livet som far din.

BigBoy
2011-11-26, 14:18
Klamydiavarning här..

Lando
2011-11-26, 14:20
Know thread is going to fail.
Still starts thread.
You can't explain that.

Valvanto
2011-11-26, 14:24
Inte läst mer än första inlägget.
Varför säger du inte till farsan som det är? Du har knullat 50-60 b-rudar, vilket är en hel del. Säkert mer än gammelgäddan själv belägrat då detta är betydligt slampigare tider än förr. Säg att du älskar kvinnokönet, men inte velat ta hem brudar utan knullat dom på annat håll. Han lär bli stolt. Hans son, kött och blod - en stallion.

Och om han någonsin kallar dig homosexuell igen, nitar du han. Manlyman, likes them pussies.

Då har du missat en del!

lofito
2011-11-26, 14:27
En hetero kille klarar normalt sett inte att spänna på 60 tjejer på innan han är 23 år, han har från och med debuten "fastnat" i flera förhållanden vilket sinkar statistiken. Har du gökat så många på så kort tid och framför allt i så unga år så är du troligen uppslukad av att motbevisa din egentliga läggning. Tror som far din. Du är så fantastiskt dunderbög och det har du kanske ärvt av far din. Därav hans fråga. Testa en kille om du inte gjort det. Du kanske blir kär och slutar slamsa innan du gifter dig och blir olycklig resten av livet som far din.

blablabalbalbalbalbablablalbalab.

Ignatius72
2011-11-26, 14:37
Avataren är så gay att Alexander Bard rodnar. Bra trollning!

Dav0d
2011-11-26, 14:39
Men fortsätta vara? Du behöver ju inte bestämma dig, det är ok med bi också. Spelar du på båda planhalvorna kan du säkert dubbla dina liggstas. Eller kanske over 9000!

:laugh::thumbup:

Clabben
2011-11-26, 14:59
En hetero kille klarar normalt sett inte att spänna på 60 tjejer på innan han är 23 år, han har från och med debuten "fastnat" i flera förhållanden vilket sinkar statistiken. Har du gökat så många på så kort tid och framför allt i så unga år så är du troligen uppslukad av att motbevisa din egentliga läggning. Tror som far din. Du är så fantastiskt dunderbög och det har du kanske ärvt av far din. Därav hans fråga. Testa en kille om du inte gjort det. Du kanske blir kär och slutar slamsa innan du gifter dig och blir olycklig resten av livet som far din.

+1!

Underbar tråd, hade hoppats på fler sidor! :D

Jpn
2011-11-26, 15:00
Haha

Sarwien
2011-11-26, 15:05
Know thread is going to fail.
Still starts thread.
You can't explain that.

:)

polka_griis
2011-11-26, 15:44
Jag är nog... gay :$
ligga? :naughty::naughty::naughty:

Spartansk
2011-11-26, 16:13
Man kanske inte försöker få hem brudar varje helg? *rolleyes*

I så fall är han troligtvis gay.

Underbar tråd, hade hoppats på fler sidor! :D

Den är inte låst än?

Chrillee
2011-11-26, 16:17
har jag iaf legat med 50-60 brudar

Allvarligt? My man

ryss
2011-11-26, 16:25
Trådskaparen är helt klart gay, det jag tycker är roligt är att han gjort tråden i troll-syfte från början (avataren etc). Men, det visade sig att du faktiskt var gay. Jag är glad för din skull att du lyckades komma ut ur garderoben på egen hand såhär, grattis!

Chrillee
2011-11-26, 16:31
Antalet ligg tyder ju på någon form av kompensation för något också, Freudian style

Filthy
2011-11-26, 16:56
Haft liknande problem. Långa singelperioder i yngre dagar. Är man inte pojkvänsmaterial får man nöja sig med att sexa upp de finaste av de som faktiskt ställer upp. A boy needs that pussähj!

Lite fundersam över att du blir ilsken av din faders befogade funderingar dock.
Min farsa är rätt macho och lika mycket pajas som en själv och har därför frågat ett antal ggr 'ahopp inte många tjejer från dig har man sett. Är du bög?"
Istället för att bli ilsken sa jag ja och att min pojkvän heter abdull och han är stor och svart. Farsgubben är nämligen lite old school främlingsfientlig. Alltid lika kul.
Men du blir alltså sur? Det tyder på att du har interna konflikter i frågan faktiskt. Tror nog du ska granska dig själv lite och kanske acceptera den du är?

Spartansk
2011-11-26, 17:03
Den här tråden har fått mig att förstå att jag är gay.

Är 28 och har legat med 38 tjejer, fast aldrig haft flickvän. Röker inte, snusar inte. Blir aldrig arg, är konflikträdd och blyg. Ingen tävlingsmänniska för fem öre. Konstnärligt begåvad och bra på att uttrycka mig såväl i tal som i skrift; dock totalt obegåvad inom idrott. Otatuerad. Har "bra" värderingar (hatar vare sig bögar eller invandrare, tycker det är okej att byta kön, bryr mig om naturen, osv). Bryr mig om mitt utseende. Lyssnar på Petshop Boys, Backstreet Boys och Robyn.

Spinkis
2011-11-26, 17:12
Den här tråden har fått mig att förstå att jag är gay.

Är 28 och har legat med 38 tjejer, fast aldrig haft flickvän. Röker inte, snusar inte. Blir aldrig arg, är konflikträdd och blyg. Ingen tävlingsmänniska för fem öre. Konstnärligt begåvad och bra på att uttrycka mig såväl i tal som i skrift; dock totalt obegåvad inom idrott. Otatuerad. Har "bra" värderingar (hatar vare sig bögar eller invandrare, tycker det är okej att byta kön, bryr mig om naturen, osv). Bryr mig om mitt utseende. Lyssnar på Petshop Boys, Backstreet Boys och Robyn.
http://www.iisretard.com/wp-content/plugins/rss-poster/cache/eb01b_funny-pictures-we-haz-an-enlightenment.jpg

Spartansk
2011-11-26, 17:15
Tycker även de där katterna är söta.

Danne2k
2011-11-26, 17:28
Bästa tråden i år, minst! :D

Gabriel174
2011-11-26, 17:39
tycker även de där katterna är söta.

hahahahahahahahahahahahah

Fugly
2011-11-26, 17:42
Avataren är så gay att Alexander Bard rodnar. Bra trollning!

jag vet inte vad det är med den avataren, men den är ju fan sjukt snygg! vet inte om han har gyno eller inte, men fy fan jag gillar hans nipples. om han hade lite mindre bf % skulle det se ännu bättre ut.

Spartansk
2011-11-26, 17:48
Ni vet väl var den där avataren kommer ifrån? Det är någon känd gaykonstnär som gjort massa kända gayblyertsteckningar föreställande snygga, muskulösa män. Brb, ska googla...


... Ja just, det Tom of Finland hette han ju. Finns flera på Kolo som har avatarer han ritat.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tom_of_Finland

http://tomoffinlandfoundation.org/foundation/N_Home.html

Fugly
2011-11-26, 17:51
Wow, han lurade verkligen mig! trodde det var en riktig

Spartansk
2011-11-26, 17:52
Wow, han lurade verkligen mig! trodde det var en riktig

Vadå, ett foto?

krubkungen
2011-11-26, 18:11
Rent hypotetiskt, ifall man är 20år och har inte legat med en tjej(bara av runkad) är man gay då?

daloatf
2011-11-26, 18:17
Det är kört för dig lofiti

Fugly
2011-11-26, 18:19
Rent hypotetiskt, ifall man är 20år och har inte legat med en tjej(bara av runkad) är man gay då?

mina sinnen säger mig att det inte är hypotetiskt...

Fugly
2011-11-26, 18:20
Vadå, ett foto?

trodde det var en riktig person, du sa att det var en målning.

Tricce
2011-11-26, 18:57
Hur gick det förresten med den där bruden du misstänkte var transa?

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=169981

Agremont
2011-11-26, 18:59
Årets tråd?

krubkungen
2011-11-26, 19:19
Årets tråd?

Nej men månadens :laugh:

sinaui
2011-11-26, 19:21
http://www.youtube.com/watch?v=BCNAKHNRC30

lofito
2011-11-26, 19:36
Hur gick det förresten med den där bruden du misstänkte var transa?

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=169981

Hon var ingen transa, hehe.

Kwon
2011-11-26, 19:56
Jag är nog... gay :$

What's up Aids?

Just Hiv

stridis
2011-11-26, 19:59
Rent hypotetiskt, ifall man är 20år och har inte legat med en tjej(bara av runkad) är man gay då?

Rent hypotetiskt så kommer du bli en riktigt bitter man som under en dunderfylla kommer att ta dig en hora och misslyckas för att sedan i fasansfull ångest ta och gasa ihjäl dig i garaget.

C.E.J.
2011-11-26, 20:00
Är 28...

Va?!

Grotesk
2011-11-26, 20:19
Rent hypotetiskt, ifall man är 20år och har inte legat med en tjej(bara av runkad) är man gay då?

Den stora frågan är; vem är Mr Runkad?

fulast
2011-11-26, 20:30
Nej men månadens :laugh:

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme-240x180.png

Rahf
2011-11-26, 22:51
Den här tråden har definitivt påverkat mina ads som dyker upp till höger. Helt plötsligt dök det upp någonting om gay-dating, för att därefter ändras till någonting på finska. Det börjar ta sig!

The plot thickens.

majak0vskij
2011-11-26, 22:59
Den stora frågan är; vem är Mr Runkad?

:laugh:

Spartansk
2011-11-26, 23:55
Va?!

Chockerande, va? Slår vad om att alla trodde typ 70-80, med tanke på min visdom.

C.E.J.
2011-11-27, 00:55
Chockerande, va? Slår vad om att alla trodde typ 70-80, med tanke på min visdom.

Nej, typ 20. Lovande 20-årig konstnär ;) Nu

Spartansk
2011-11-27, 00:59
Nej, typ 20. Lovande 20-årig konstnär ;) Nu

Jaha, du tänker så. Kunde iofs rita lika fint när jag var 12.

Baluu
2011-11-27, 02:23
Jaha, du tänker så. Kunde iofs rita lika fint när jag var 12.
Jag beklagar den tidiga peaken!

Spartansk
2011-11-27, 12:27
Jag beklagar den tidiga peaken!

Mjo, det är lite trist. :-/ Tack.

Danne2k
2011-11-27, 12:44
Har du pratat med din pappa än?

Kappman
2011-11-27, 13:03
Har du pratat med din pappa än? Svårt att prata med munnen full.

fulast
2011-11-27, 13:07
Det är roligt att MOD bannar folk för någon säger "håll käften" till någon, men tillåter mobbing på högsta nivå. Idioti.

isato
2011-11-27, 14:52
Det är roligt att MOD bannar folk för någon säger "håll käften" till någon, men tillåter mobbing på högsta nivå. Idioti.

Snarare väldigt låg nivå på mobbningen.

Spartansk
2011-11-27, 15:03
Det är väl inte mobbning att kalla någon gay? Inte värre än att kalla någon straight, ju.

isato
2011-11-27, 15:11
Det är väl inte mobbning att kalla någon gay? Inte värre än att kalla någon straight, ju.

Beror ju på om lofioto vill bli kallad gay eller inte. Alltså tråden var kul till krampus första kommentar.

kharon
2011-11-27, 18:49
Vad finns det att bli upprörd för? Om du duschar dig, gör iordning dig och slänger på parfym för att sedan säga till farsan att du ska träffa Henke så måste du väll förstå signalerna det sänder ut?

haha skönt :laugh:

mycketbrännvin
2011-11-27, 19:03
Men vad har det för skillnad?Jag skulle skita i det, han får väl se sen när du gifter dig med en brud.

Danne2k
2011-11-29, 11:59
The latest?

Grotesk
2011-11-29, 12:14
Hörde att farsan försöker omvandla sin son med hjälp utav det enda i hela världen som skapar män; knäböj.

Danne2k
2011-11-29, 12:21
That could work!

gatewarden
2011-11-29, 12:26
Seriöst.. så blir man fan skrämmde av folks betende på detta forum, snacka om kollektiv mobbning. Folk som tror att man är gay för att man spänner på en jävla massa damer i tidig ålder osv verkar inte ha någon koll alls. Vissa människor vill inte ha förhållande i tidig ålder eller under vissa perioder. Att skaffa KK eller Friend with benefits funkar alldeles utmärkt för att få ut det man vill ha.

Sen är det väl inte konstigt att man inte förtäljer sådant för sin far?

kaer
2011-11-29, 12:36
Har inte läst hela tråden men...
Det bästa hade väl varit om du börjat gapflabba när käre far din la ut texten.
Och sen berättat sanningen.

Nu är det ju bara en sak kvar att göra, det är att trolla din pappa, börja beté dig mysko, säg saker som alltid kan uppfattas som gay osv.
Sen om tio år när du bjuder in honom på ditt bröllop berättar du att allt var en scam för att driva med honom =)

Minimjölk
2011-11-29, 13:24
Denna tråden har gått från intressant och fantastiskt rolig till att nu börja samla på sig en massa riddare som skall slåss för rättvisan. Är det någon som tar alla inläggen som gjorts i denna tråden på allvar? Det handlar väl inte om någon mobbing utan om humor gällande ett delikat problem från en användare som självmant valt att använda en ganska passande avatar med tanke på trådens innehåll. Oavsett om trådskaparen trollar eller ej, om han är gay eller straight så tycker nog han som de flesta andra att tråden var/är jävligt rolig, fram till dess att folk väljer att missförstå dvs, Eller är det någon form av dubbelironi från er sida, jag hoppas det.

För att återgå till originalproblemet så handlar det nog mer om din relation till din far, vill du diskutera dina erövringar och sexuella detaljer eller känns det obekvämt? Hur kände du när din far presenterade sin misstanke, blev du defensiv och kände dig anklagad eller såg du det mer som humor? Hur är din syn på homosexuella i samhället i stort? Ligger du ofta och funderar på inoljade män? Har du någonsin besökt ett Turkiskt fängelse? Hur tänker du lägga fram din stiory för farsan.

Lycka till!

tenchi
2011-11-29, 13:24
Underbar tråd! Var "gillar" jag?

HulkH
2011-11-29, 13:27
U´re gay mate...
Du försöker dölja det genom att sätta på många brudar!

Barstar
2011-11-29, 13:34
Så din far har inga problem att berätta för dig att han har varit/är en hingst och att han misstänker att du gillar att kela med killar, och du kan inte ens förmå dig att säga meningen:

"Du kan vara säker på att jag gillar tjejer, men jag är inte intresserad av att prata om det med dig."

Intressant relation.

Sen är jag ganska säker på du glömt stänga av kolo på nån dator hemma så att han sett din avatar, då skulle jag också ställt frågan om jag varit honom.

polka_griis
2011-11-29, 15:32
Seriöst.. så blir man fan skrämmde av folks betende på detta forum, snacka om kollektiv mobbning. Folk som tror att man är gay för att man spänner på en jävla massa damer i tidig ålder osv verkar inte ha någon koll alls. Vissa människor vill inte ha förhållande i tidig ålder eller under vissa perioder. Att skaffa KK eller Friend with benefits funkar alldeles utmärkt för att få ut det man vill ha.

Sen är det väl inte konstigt att man inte förtäljer sådant för sin far?

Haha, sen när är det mobbning att tro att någon är gay? *gah!*

Och ja, man blir allt rätt gay av knäböj, eller ja av att gymma överhuvud taget... Man är omringad av massa snygga, svettiga män som man hör stöna och sen klär de av sig nakna framför ens ögon i duschen... Är väldigt vanligt att man börjar spana mer på killars kroppar efter det.

Jokester
2011-11-29, 16:07
TS, det mest skrämmande är inte att du bor hemma utan att du är 23 år, har pluggat i 4 år och stavar som en femteklassare.

Stoltz
2011-11-29, 16:14
TS, det mest skrämmande är inte att du bor hemma utan att du är 23 år, har pluggat i 4 år och stavar som en femteklassare.

Det här förstår jag inte dock. Kanske är jag som missar någon dubbelironi nu, men om någon här tror att det är så jävla ovanligt med en student som bor hemma när de är 23 så är ju verklighetsförankringen rätt långt borta.

prOtotype
2011-11-29, 16:33
Det här förstår jag inte dock. Kanske är jag som missar någon dubbelironi nu, men om någon här tror att det är så jävla ovanligt med en student som bor hemma när de är 23 så är ju verklighetsförankringen rätt långt borta.

Fast det står ju i inlägget att det INTE är det mest skrämmande.

Danne2k
2011-11-29, 16:53
Det här förstår jag inte dock. Kanske är jag som missar någon dubbelironi nu, men om någon här tror att det är så jävla ovanligt med en student som bor hemma när de är 23 så är ju verklighetsförankringen rätt långt borta.

+1

Sen tror jag inte det är bra att bo hemma för länge heller, oavsett hur bra man trivs och hur bra man än kommer överens med sin/sina föräldrar. Viktigt att kunna klara sig själv och inte förlita sig på föräldrarna jämt, vilket alla gör mer eller mindre medvetet.

Med det sagt så är det ju inte alla som har ett val, och inte alltid valen är så trevliga heller. Bor man tex. ganska centralt i Stockholm hos sin/sina föräldrar och ska börja plugga, så letar man kanske eget.
Men om valet står mellan ett rum på 15 kvadrat i en korridor 45 minuter utanför stan för 4000 kr/månad eller att bo kvar hemma ett tag till så väljer man kanske hellre det senare..

raQblad
2011-11-29, 17:01
+1

Sen tror jag inte det är bra att bo hemma för länge heller, oavsett hur bra man trivs och hur bra man än kommer överens med sin/sina föräldrar. Viktigt att kunna klara sig själv och inte förlita sig på föräldrarna jämt, vilket alla gör mer eller mindre medvetet.

Med det sagt så är det ju inte alla som har ett val, och inte alltid valen är så trevliga heller. Bor man tex. ganska centralt i Stockholm hos sin/sina föräldrar och ska börja plugga, så letar man kanske eget.
Men om valet står mellan ett rum på 15 kvadrat i en korridor 45 minuter utanför stan för 4000 kr/månad eller att bo kvar hemma ett tag till så väljer man kanske hellre det senare..Eller kommer från en liten håla utan jobb. Då ær det svårt att skaffa arbete utan att flytta på sig. True story.

EDIT: Och før att bidra till TS, så tror jag det kallas kompensation att ligga med så många!

Minimjölk
2011-11-29, 17:05
Det känns som att denna tråden analkar vägay åt fel hål(l)

Nitrometan
2011-11-29, 17:55
EDIT: Och før att bidra till TS, så tror jag det kallas kompensation att ligga med så många!
Vad tror du om Wilt Chamberlain då?

raQblad
2011-11-29, 18:06
Vad tror du om Wilt Chamberlain då?Låg han med många? Wikipedia berættar endast om hans basketkarriær och att han hade en roll i Conan -84.

Ændring: Enligt engelska wiki så låg han med 20.000 kvinnor. Definitivt gay då, med andra ord :D

Fartman
2011-11-29, 18:11
Låg han med många? Wikipedia berættar endast om hans basketkarriær och att han hade en roll i Conan -84.

Ændring: Enligt engelska wiki så låg han med 20.000 kvinnor. Definitivt gay då, med andra ord :D

Haha, ligger man med så många kvinnor har man uppenbarligen någonting att bevisa. Om man inte ljuger så måste det ju verkligen ha betraktats som någon slags heltidsjobb.

Spartansk
2011-11-29, 18:18
Men fan vad alla tycker att det är många att ha legat med 50-60. Vad är lagom att ha legat med när man är 23? 30 st? 15? 2? 0?

rajjan_dammit
2011-11-29, 18:23
Men fan vad alla tycker att det är många att ha legat med 50-60. Vad är lagom att ha legat med när man är 23? 30 st? 15? 2? 0?

Obvious AW is obvious ;)

Spartansk
2011-11-29, 18:26
Obvious AW is obvious ;)

AW? Ass Wipe? Arnold Wannabe? Always Winner? Any Who? Androgynous Whore? At Work? Anti Woman? Affable Weasle? Andy Warhol?

Nitrometan
2011-11-29, 18:35
Men fan vad alla tycker att det är många att ha legat med 50-60. Vad är lagom att ha legat med när man är 23? 30 st? 15? 2? 0?

Med den moralpolis som härjar i denna tråd så kanske de tycker att åldern delat med 2 är lagom.

Barstar
2011-11-29, 18:47
Med den moralpolis som härjar i denna tråd så kanske de tycker att åldern delat med 2 är lagom.

Dags för koloiterna att bekänna färg, tråd om grisindex på g.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

rajjan_dammit
2011-11-29, 19:22
AW? Ass Wipe? Arnold Wannabe? Always Winner? Any Who? Androgynous Whore? At Work? Anti Woman? Affable Weasle? Andy Warhol?

Ahnapee and Western!

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=aw ;)

Ne0phyte
2012-07-05, 06:44
Dra hem den snyggaste tjej du kan hitta. Säg att ni bara är vänner och att du tänkte hjälpa henne fixa håret.

Farsgubben din lär inte undra om du är gay längre.

hahahhahahaha det här vart värt en bump. :)