handdator

Visa fullständig version : Böcker


Ivijana
2011-11-23, 15:46
Hej alla!

Jag är desperat efter en ljudbok, har letat överallt, finns inte ens att köpa... Jag vet dock att den finns då jag läst om flera stycken som läst den.. <det handlar om uppföljaren till grottbjörnens folk, Hästarnas dal.
Finns det någon som vet var jag kan köpa den eller hitta på nätet??

Tacksam för svar...

Arf Pingvin
2011-11-23, 15:48
Du har inte letat överallt kan jag konstatera.

Aight
2011-11-23, 16:25
Du blir härmed tilldelad årets sämsta titel, dock får du dela förstaplatsen med den där moden som har en bild där han ser skitnödig ut

zeusden1
2011-11-23, 16:29
Du blir härmed tilldelad årets sämsta titel, dock får du dela förstaplatsen med den där moden som har en bild där han ser skitnödig ut

Får han dela bilden eller sämsta titel? Har detta pris någon egen titel? Om inte kan jag föreslå en :"Aights sämsta titel 2011 awards". Motsvarande finns för kommande år: "Aights sämsta titel 2012 awards" för nästa år.

Aight
2011-11-23, 17:00
Får han dela bilden eller sämsta titel? Har detta pris någon egen titel? Om inte kan jag föreslå en :"Aights sämsta titel 2011 awards". Motsvarande finns för kommande år: "Aights sämsta titel 2012 awards" för nästa år.

Titeln såklart, hade jag menat bilden hade jag byggt upp meningen annorlunda. Nej jag hade tänkt "Aight Awards 2011 - kategori: sämsta titel" lite dåligt av mig att spoila resultatet redan nu med tanke på att året inte är slut, men jag tror inte vi sjunker lägre än såhär. Om motsatsen bevisas får jag ordna det. Känn dig fri att nominera övriga ämnen för att underlätta mitt arbete!

Ivijana
2011-11-23, 21:04
Du har inte letat överallt kan jag konstatera.


Okej... det låter som du vet var jag har missat att leta.. :)