handdator

Visa fullständig version : Protein-shake


Mirza
2011-11-20, 21:51
Hejsan!

Tänkte fråga om man kan blanda en protein-shake hemma och ha med sig den till gymmet för att dricka efter träning, har hört att det inte blir lika stor "effekt" som när man dricker den direkt efter en shakening så det är därför jag vänder mig till er för att få svar på detta.

Westan
2011-11-20, 22:11
Det är bättre att dricka den efter träning. Har ingen annorlunda effekt om du väntar med att dricka den. Tips: Ha bara i pulvret i shakern och spola i vatten på gymmet. Om du vill dricka den direkt efter du blandat den.

Idefi
2011-11-20, 22:14
Tvivlar på att det är någon skillnad på effekten om du dricker den direkt efter att du blandat, eller om du blandar den innan passet och dricker direkt efter.

vicarious
2011-11-20, 22:24
Det räcker med en tråd.

rajjan_dammit
2011-11-20, 22:28
Effecten blir inte differentare om du drinkar precis efter en shakening eller låter den waita ett tag.

Råg
2011-11-20, 22:44
Effecten blir inte differentare om du drinkar precis efter en shakening eller låter den waita ett tag.

Holy f!! Vilken skön mening, måste bara fråga om du är av annan härkomst än sverige och därför formulerar dig med svengelska, eller var det bara på skoj? Menar verkligen inget illa med detta, såg bara så klockrent ut! Måste nästan fråga om jag får sno det och ha i min sign, alla andra har ju citat där :)

rajjan_dammit
2011-11-20, 23:05
Holy f!! Vilken skön mening, måste bara fråga om du är av annan härkomst än sverige och därför formulerar dig med svengelska, eller var det bara på skoj? Menar verkligen inget illa med detta, såg bara så klockrent ut! Måste nästan fråga om jag får sno det och ha i min sign, alla andra har ju citat där :)

Om det inte framgick var det en way att playa lite med TS användande av "shakening" istället för det mer lättstavade och enklare "skakning". Om det still är lika funnigt att ha som sign är det fritt fram att doa so.
:)

Råg
2011-11-20, 23:13
Om det inte framgick var det en way att playa lite med TS användande av "shakening" istället för det mer lättstavade och enklare "skakning". Om det still är lika funnigt att ha som sign är det fritt fram att doa so.
:)

Haha okej, det såg ju brutalt humoristiskt ut i alla fall. Nu har jag kolos bästa sign :)

Fastback
2011-11-20, 23:29
Holy f!! Vilken skön mening, måste bara fråga om du är av annan härkomst än sverige och därför formulerar dig med svengelska, eller var det bara på skoj? Menar verkligen inget illa med detta, såg bara så klockrent ut! Måste nästan fråga om jag får sno det och ha i min sign, alla andra har ju citat där :)

http://cdn.hotstockmarket.com/c/c7/c7c2fe70_207_not_sure_if_serious.jpg

Råg
2011-11-21, 16:13
http://cdn.hotstockmarket.com/c/c7/c7c2fe70_207_not_sure_if_serious.jpg

Okej det var lite pantat att jag inte drog slutsatsen att han självklart skrev det med flit, jag var ju rätt säker men frågade ändå för att vara artig. Finns säkert de som skriver svengelska p.g.a språksvårigheter. Att jag tyckte det såg störtkul ut är jag helt allvarlig med dock :)

Den där bilden är också sjukt rolig förresten!