handdator

Visa fullständig version : Vilket SATS i GBG?


BigForre
2011-11-14, 13:34
Rullar iväg mot Göteborg den här veckan i jobbet. Kommer dock bli en rätt lugn tjänsteresa och jag har packat med mig träningskläder. Som innehavare av ett satskort så tänkte jag hålla mig till deras anläggningar.

Hotellet ligger mitt i Göteborg (kungstorget) och jag har sett att det finns några sats att välja på, de närmaste verkar vara kungsgatan och kompassen, men sedan finns även valhalla och landala.

Vilket av dessa ger mig bästa upplevelsen vid ett besök? Det är styrketräning vid besöken, för cardion så har jag packat ner löparskor.

/ Big-F

Jens.Andersson
2011-11-14, 13:39
Kompassen är störst och har fina eleiko-vikter och stänger.

BigForre
2011-11-14, 17:47
Då kanske jag chansar på det imorgon. Tack för svar!

Piranha
2011-11-14, 19:01
Gillar också kompassen.

BigForre
2011-11-16, 14:37
Kompassen var rätt fint. Tack för tips!

Tricklew
2011-11-16, 14:44
Det kan inte bara vara jag som försöker motstår den enorma frestelsen att skriva ett spermaskämt?

Carolinew
2011-11-16, 15:14
Kompassen är störst och har fina eleiko-vikter och stänger.

Whut, eleikogrejer på ett SATS-gym? :confused: Kan man köra marklyft och så där? Kanske till och med använda magnesium?

Piranha
2011-11-16, 15:19
Whut, eleikogrejer på ett SATS-gym? :confused: Kan man köra marklyft och så där? Kanske till och med använda magnesium?

Magnesium... njäää.

mikaelj
2011-11-16, 15:38
GKK:s gym är stängt i tre veckor fr.o.m 28 november. Vore SATS ett alternativ för oss, Pirre?

Piranha
2011-11-16, 16:11
GKK:s gym är stängt i tre veckor fr.o.m 28 november. Vore SATS ett alternativ för oss, Pirre?

Nope, tror egentligen inte ni skulle trivas på nåt SATS.

Kika på

http://www.traningsverketgbg.com/

http://www5.idrottonline.se/default.aspx?id=415440

Jag gillar exhale såklart, men de har inget flak, de ovanstående har.

SATS har för övrigt inga korttidsmedlemskap, och engångspass är dyrt.

mikaelj
2011-11-16, 16:17
Nope, tror egentligen inte ni skulle trivas på nåt SATS.

Kika på

http://www.traningsverketgbg.com/

http://www5.idrottonline.se/default.aspx?id=415440

Jag gillar exhale såklart, men de har inget flak, de ovanstående har.

SATS har för övrigt inga korttidsmedlemskap, och engångspass är dyrt.

Ålrajt, tack för tipsen. SATS är nära, vilket vore smidigt. Det ser ut att bli huvudsakligen GSK för oss.

Carolinew
2011-11-16, 16:25
Träningsverket har GKK redan besökt och sågat, fanns inget flak där vad jag förstod.

MAK är lite för trångt och litet. Tror inte de bänkar nåt därborta heller...

tjabon
2011-11-16, 17:18
Sportlife Backaplan !!

Ett av landets bästa gym.

mikaelj
2011-11-16, 18:00
Sportlife Backaplan !!

Inga riktiga stänger eller vikter. Gnäller när man drar mark. Däremot är det ett av de minst dåliga.

Angel
2011-11-16, 19:01
Ålrajt, tack för tipsen. SATS är nära, vilket vore smidigt. Det ser ut att bli huvudsakligen GSK för oss.

Tycker är gulligt att ni måste träna i grupp. Tycker ni skall ta en paus och vara ifrån varandra i 3 veckor, se om det gör något för glöden. Klart du skall komma till Backaplan Micke, inget roligt när ingen stampar och frustar innan böjjen. Kom och förgyll min gymupplevelse, och ge mig en kramm.

mikaelj
2011-11-16, 19:06
Tycker är gulligt att ni måste träna i grupp. Tycker ni skall ta en paus och vara ifrån varandra i 3 veckor, se om det gör något för glöden.

Joooo, måste visst träna i grupp!

Klart du skall komma till Backaplan Micke, inget roligt när ingen stampar och frustar innan böjjen. Kom och förgyll min gymupplevelse, och ge mig en kramm.

Ohlala.

hahavaffan
2011-11-16, 20:37
Undvik Valhalla iaf. Sveriges minsta och sämsta SATS?

BigForre
2011-11-16, 21:56
Mjä det fanns ett flak på komp

assen, men jag vet inte om man känner sig hemma som styrkelyftare. Vad gäller magnesium så går det att använda med förstånd på Sats Stureplan i Stockholm. Men det är väl kanske det Sats jag stött på där det inte ogillas

Jens.Andersson
2011-11-16, 22:23
Whut, eleikogrejer på ett SATS-gym? :confused: Kan man köra marklyft och så där? Kanske till och med använda magnesium?

Ja de har en matta, och jag har sett vissa som använder magnesium, bara man
städar upp efter sig och gör det snyggt är det nog inga problem.