handdator

Visa fullständig version : Anabolic Halo Hardcore Pro series Och Protein?


Maskan
2011-11-04, 00:02
Tjena, Behöver lite hjälp här. Just nu använder jag bara n.o-xplode och Whey-80. Så jag tänkte om jag ska ta N.O-Xplode och Anabolic Halo Hardcore Pro series, e det nödvändigt att ta protein också?

Tacksam för svar :)

LeBron
2011-11-04, 00:54
Hade inte tagit något av det där. Som att spola ned pengar i toaletten.

Köp en burk koffein och kör på det istället, lika bra för 1/10 av priset.

Maskan
2011-11-04, 00:59
så du menar att Anabolic Halo Hardcore Pro series e som att spola ner pengar i toaletten? har du själv testat produkten?

JesperOlsson
2011-11-04, 01:11
så du menar att Anabolic Halo Hardcore Pro series e som att spola ner pengar i toaletten? har du själv testat produkten?

vad förväntar du dig av produkten?

LeBron
2011-11-04, 01:32
så du menar att Anabolic Halo Hardcore Pro series e som att spola ner pengar i toaletten? har du själv testat produkten?

1) Ja.
2) 500kr för en burk Anabolic Halo, polaren va dum nog och köpte en sådan, fick prova en dos. Smakade gott, men varken han eller jag kände något. Det är bullsh*t produkter. ;)

Bjern
2011-11-04, 08:17
1) Smakade gott, men varken han eller jag kände något. Det är bullsh*t produkter. ;)

Vad förväntar du dig att du ska känna av kolhydrater, kreatin och aminosyror?

OnT: Nej du behöver inte protein utöver Anabolic Halo, det skulle bara bli som kaka på kaka :)

rooz
2011-11-04, 08:31
1) Ja.
2) 500kr för en burk Anabolic Halo, polaren va dum nog och köpte en sådan, fick prova en dos. Smakade gott, men varken han eller jag kände något. Det är bullsh*t produkter. ;)

Bra!

Om det inte funkar för Lebron och hans kompis så funkar det inte för någon:thumbup:

(Ont, Muscle-tech har dyra och ganska överreklamerade produkter)

Maskan
2011-11-04, 12:16
Vilket fall så ska jag iallfall testa produkten :) har bara kört med protein, så vill testa en muskelökande produkt och se om det funkar :)

Fordon
2011-11-04, 13:25
Vilket fall så ska jag iallfall testa produkten :) har bara kört med protein, så vill testa en muskelökande produkt och se om det funkar :)

Du kan väl läsa på lite om proteinpulver samtidigt om du letar efter en produkt för att öka muskelmassan :)

Bjern
2011-11-04, 18:26
Du kan väl läsa på lite om proteinpulver samtidigt om du letar efter en produkt för att öka muskelmassan :)

Är inte då Anabolic Halo en ganska bra produkt för ökad muskelmassa, som innehåller kreatin, kolhydrater och protein? Vad anser du vara en bra produkt?

Proxy
2011-11-04, 18:36
90% kolhydrater, resten är kreatin, protein, samt lite helt värdelösa ämnen och lite vitaminer. Verkligen pengarna i sjön.

Bjern
2011-11-04, 18:41
90% kolhydrater, resten är kreatin, protein, samt lite helt värdelösa ämnen och lite vitaminer. Verkligen pengarna i sjön.

Välkommen till kosttillskottsmarknaden :D Om jag ska vara ärlig så tror jag att TS redan har köpt produkten, så han undrar nog inte om den är prisvärd direkt. Men det är troligen billigare att köpa EAA, Malto och Kreatin försej, ja.

stridis
2011-11-04, 18:46
Blir inte lika anabol placebo effekt då ju.

pialia
2011-11-04, 19:12
Blir inte lika anabol placebo effekt då ju.

Det blir dock mer hardcore.

Maskan
2011-11-04, 19:47
Ne har inte köpt produkten än :P vad finns det för liknande produkter som e bättre då?

Tacksam för svar! :)

Fordon
2011-11-04, 19:50
Är inte då Anabolic Halo en ganska bra produkt för ökad muskelmassa, som innehåller kreatin, kolhydrater och protein? Vad anser du vara en bra produkt?

Hur tänkte du där?

Han skrev att han "bara kört med protein, så vill testa en muskelökande produkt och se om det funkar"

Proxy
2011-11-04, 19:53
Ne har inte köpt produkten än :P vad finns det för liknande produkter som e bättre då?

Tacksam för svar! :)

Vadå liknande produkter? Det som är i är i princip kolhydrat och protein (och någon strö-vitamin), det finns i all den mat du äter. Kreatin finns också i, men det kostar typ 100kr för 1kg, som räcker dig i typ 1 år.

Bjern
2011-11-04, 22:15
Ne har inte köpt produkten än :P vad finns det för liknande produkter som e bättre då?

Okej då missförstog jag :) Hade jag varit dig hade jag istället köpt kreatin och protein försej. Kolhydrater hade jag aldrig använt i pulverform. Vitaminer kanske är något att lägga pengar på, men köp då någon form av allt-i-ett med mineraler/vitaminer.

Maskan
2011-11-04, 23:11
Okej då missförstog jag :) Hade jag varit dig hade jag istället köpt kreatin och protein försej. Kolhydrater hade jag aldrig använt i pulverform. Vitaminer kanske är något att lägga pengar på, men köp då någon form av allt-i-ett med mineraler/vitaminer.

Get det lika bra effekt om man kör med kreatin och protein bara då? :)

Proxy
2011-11-04, 23:15
Get det lika bra effekt om man kör med kreatin och protein bara då? :)

Ja, vad är det i Anabolic Halo som skulle "ge effekt" förutom aminosyrorna, kolhydraterna och kreatinet?

Maskan
2011-11-04, 23:17
Ja, vad är det i Anabolic Halo som skulle "ge effekt" förutom aminosyrorna, kolhydraterna och kreatinet?

Vet inte inte testat produkten men läste omdömen om den och massor hade skrivit att den hade fått mer muskelmassa med hjälp av produkten och så :)

Proxy
2011-11-04, 23:31
Vet inte inte testat produkten men läste omdömen om den och massor hade skrivit att den hade fått mer muskelmassa med hjälp av produkten och så :)

Ja visst, om man tränar och tar produkten så får man resultat. Men då kommer resultaten av träningen, man hade inte fått sämre resultat av att ha skippat produkten och bara käkat mat. Kanske 0.005% p.g.a. kreatinet, men det är långt, långt, långt ifrån märkbart.

Ett hett tips är att inte bry sig ett skit om vad folk skriver i kommentarer på GG. ;)

Maskan
2011-11-04, 23:37
Vart hittar man bäst kreatin då? har kollat på *************, svensktkosttilskott och på mmsport. Protein har jag redan hemma så det räcker och det e whey-80 från ************* :)

Maskan
2011-11-04, 23:37
Ja visst, om man tränar och tar produkten så får man resultat. Men då kommer resultaten av träningen, man hade inte fått sämre resultat av att ha skippat produkten och bara käkat mat. Kanske 0.005% p.g.a. kreatinet, men det är långt, långt, långt ifrån märkbart.

Ett hett tips är att inte bry sig ett skit om vad folk skriver i kommentarer på GG. ;)

Aha, okej tackar ska inte lyssna på dem då :p

Bjern
2011-11-05, 08:46
Ett hett tips är att inte bry sig ett skit om vad folk skriver i kommentarer på GG. ;)

+1. Kommentarerna där är mer missvisande än hjälpsamma för en som inte har sån stor koll skulle jag säga.

Billigaste är bäst skulle jag säga om det är rent Kreatin Monohydrate du är ute efter :)

aijou
2011-11-05, 09:17
Vart hittar man bäst kreatin då? har kollat på *************, svensktkosttilskott och på mmsport. Protein har jag redan hemma så det räcker och det e whey-80 från ************* :)

Varför inte köpa från kolozzeums webshop? ;) http://shop.kolozzeum.com/sv/kreatin/kolozzeum-kreatin-1000gr.html

Maskan
2011-11-05, 13:23
Annars så tänkte jag på denna, http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/core_creatine_2_kg eller GG:s Creatine Monohydrate vilken av dom e bäst? :)

Maskan
2011-11-05, 13:27
Doseringarna på båda e helt annorlunda därför jag undrar vilken av dom man egentligen ska ta :p

stridis
2011-11-05, 13:37
Annars så tänkte jag på denna, http://core_creatine_2_kg eller GG:s Creatine Monohydrate vilken av dom e bäst? :)

Du skall inte länka till konkurrerande nätshoppar.

Bjern
2011-11-05, 17:23
Doseringarna på båda e helt annorlunda därför jag undrar vilken av dom man egentligen ska ta :p

5g rent kreatin ska du ha i dig om dagen ungefär, märke har ingen betydelse. Därför är billigast bäst, igen.