handdator

Visa fullständig version : ett bra 4-split :)


LeBron
2011-11-03, 18:24
Någon som har ett bra 4-split schema som de vill dela med sig utav? :)

* Vill kunna köra 4 dagar i rad utan att det "krånglar".
* Helst inte biceps-triceps eller rygg-biceps på samma dag.
* 2 "stora" muskler på samma dag MAX, alltså inte bröst-axlar-triceps

Kör just nu;
Bröst-Biceps
Ben/Vader
Rygg-Triceps
Axlar-Mage

Börjar bli less på samma schema :|

Idefi
2011-11-03, 18:49
Någon som har ett bra 4-split schema som de vill dela med sig utav? :)

* Vill kunna köra 4 dagar i rad utan att det "krånglar".
* Helst inte biceps-triceps eller rygg-biceps på samma dag.
* 2 "stora" muskler på samma dag MAX, alltså inte bröst-axlar-triceps

Kör just nu;
Bröst-Biceps
Ben/Vader
Rygg-Triceps
Axlar-Mage

Börjar bli less på samma schema :|

Kör Bröst-Triceps
Ben-Mage (välj på axlar eller ben)
Axlar-Mage (välj på axlar eller ben)
Rygg-Biceps

Kanske så?

Bjern
2011-11-03, 18:59
Bröst och Framsida/Utsida-axlar
Rygg/Baksida-axlar/Traps
Armar/Underarmar
Ben/Vader

Proxy
2011-11-03, 19:03
Bröst, framsida, utsida axel
Ben
Armar
Rygg, baksida axel

Mage och vader slängs in varstans.

LeBron
2011-11-03, 20:58
bjern & proxy - i like those! :)

Joof
2011-11-03, 21:34
* Helst inte biceps-triceps på samma dag.



Armar



Armar/Underarmar



bjern & proxy - i like those! :)

Man kan ju bara imponeras av hur ni lyckas se igenom vilka delar av frågeställningen TS faktiskt menar och vilka som är rent ljug. :bow::bow:

Idefi
2011-11-03, 21:36
Man kan ju bara imponeras av hur ni lyckas se igenom vilka delar av frågeställningen TS faktiskt menar och vilka som är rent ljug. :bow::bow:

:thumbup:

LeBron
2011-11-03, 21:37
Menade bröst-triceps inte biceps-triceps :D SORRY!

Proxy
2011-11-03, 21:40
Man kan ju bara imponeras av hur ni lyckas se igenom vilka delar av frågeställningen TS faktiskt menar och vilka som är rent ljug. :bow::bow:

Jag förstod, och brydde mig inte, utan tipsade om en rolig och bra split. Det tyckte iaf jag var ett väldigt bra svar på TS fråga, tycker inte du? :thumbup:

Bjern
2011-11-03, 21:44
Jag förstod, och brydde mig inte, utan tipsade om en rolig och bra split. Det tyckte iaf jag var ett väldigt bra svar på TS fråga, tycker inte du? :thumbup:
Precis så tänkte jag, eller nått.

När TS skrev ej Bröst/Triceps på samma dag antog jag att han hellre körde antagonister.

Joof
2011-11-04, 08:11
Jag förstod, och brydde mig inte, utan tipsade om en rolig och bra split. Det tyckte iaf jag var ett väldigt bra svar på TS fråga, tycker inte du? :thumbup:

Missförstå mig inte, jag gillar också din split så jag håller med om att det var ett bra svar. Bättre att svara med vad man tycker är bra på riktigt än att följa TS´s instruktioner till punkt och pricka.

Precis så tänkte jag, eller nått.

När TS skrev ej Bröst/Triceps på samma dag antog jag att han hellre körde antagonister.

Jo men det var ju just det att han inte skrev "ej Bröst/Triceps" utan "ej Biceps/Triceps" vilket gör det imponerande att du förstod att han menade något annat.

LeBron
2011-11-05, 03:22
Missförstå mig inte, jag gillar också din split så jag håller med om att det var ett bra svar. Bättre att svara med vad man tycker är bra på riktigt än att följa TS´s instruktioner till punkt och pricka.



Jo men det var ju just det att han inte skrev "ej Bröst/Triceps" utan "ej Biceps/Triceps" vilket gör det imponerande att du förstod att han menade något annat.

*popcorn*