handdator

Visa fullständig version : Uppehåll från pwo?


Big bicep
2011-11-03, 16:50
Hur långt uppehåll från preworkout produkterna(tex No xplode, Jack3d brukar man ta? för att inte kroppen ska bli resistent.

Nitrometan
2011-11-03, 16:59
En timme?

Hur menar du att din kropp skulle bli resistent?

flashigt
2011-11-03, 17:12
En timme?

Hur menar du att din kropp skulle bli resistent?

Han menar nog tolerant, alltså att toleransen ökar och att TS således måste gå upp i dos, likt alla stimulanta (droger i huvudtaget fö.)

Att inte ta det varje pass funkar bra för mig, kör bara på passen som är prio (bröst och ben) eller om jag känner mig seg vilket inte är särskilt ofta. Har man full ork och energi, varför ta ett tillskott ovanpå det? Känns lite som kaka på kaka.

Big bicep
2011-11-03, 17:31
Oj vad fan skriver jag menar ju tolerant :) tagit det konstant i ett års tid nu varje pass, tänkte bara hur länge man ska köra uppehåll för att kanske kunna få lite bättre effekt

daff__
2011-11-04, 07:27
Jag körde uppehåll från jack3d, brutal och berzerk i 3-4 veckor iaf, brukade variera mellan dessa. Märkte ingen skillnad när jag började med det igen. Fortfarande väldigt nedsatt effekt.

Har börjat blanda pwo's nu vilket funkar mycket bättre för mig. Tar 2 skopor jack3d och sen typ 1/3 av rekomenderade dosen av någon annan pwo (rage nitro eller brutal just nu).