handdator

Visa fullständig version : Ola Wallengren på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-11-03, 12:01
http://www.body.se/artiklar/radio/20111103/oka-1-kg-muskler-i-veckan-med-body-radio

Kör man appen får man dessutom Olas samtliga frågor och svar från BODY – kring 100 besvarade frågor:) Tyvärr är det fortfarande lite strul med ladda ner android-appen, men de jobbar på att lösa det..

Dreas
2011-11-03, 12:48
Så jävla bra! :)

mini
2011-11-03, 12:49
Ola var mycket intressant att lyssna på. Plockade ner avancerade processer och slutsatser på en lagom och begriplig nivå. Dessutom höll herrarna Piff och Puff också en bra nivå på tramset. Inget ont om trams, men Ola hade överglänst det hur de än hade försökt. ;)

Nitrometan
2011-11-03, 12:55
Bra show!

Igen!

Klart man vill öka ett kg i veckan!

[yvärr är det fortfarande lite strul med ladda ner android-appen, men de jobbar på att lösa det..
*grr*

Okaj. :(

Inge Enveten
2011-11-03, 13:17
Gillar alltid hans inlägg. Lyssnar nu, det börjar bra. Han låter trött. :D

Andreas Guiance
2011-11-03, 13:22
Så jävla bra!

Han är grym:)

Ola var mycket intressant att lyssna på. Plockade ner avancerade processer och slutsatser på en lagom och begriplig nivå. Dessutom höll herrarna Piff och Puff också en bra nivå på tramset. Inget ont om trams, men Ola hade överglänst det hur de än hade försökt. ;)

Hehe man får anpassa tramset lite efter gästen...eller ja, försöka iaf;)

Bra show!

Igen!

Klart man vill öka ett kg i veckan!


Okaj.

Tack:) Så här svarade Libsyn (de som har podcast-tjänsten) om android-appen:

As of late last week, we are experiencing issues with the Google Android Marketplace related to our apps. Google had notified us of an issue with another app (not yours) but at that same time all of our apps seem to have been affected. We do not believe this to be a technical issue - but rather a content issue. Unfortunately, we do not have more information to pass along at this time. We are currently working at resolving the issue with Google.

We are in the process of the submitting your app to the Amazon Android market so that you have an android app you can direct your audience to while we work with Google. As soon as it is available we will let you know so you can update any links you may have.

Once we have an update on Google we will let you know.


Gillar alltid hans inlägg. Lyssnar nu, det börjar bra. Han låter trött.

Han kom direkt från ett helkroppspass:D

young_george
2011-11-03, 13:24
Ola är bra. Hade honom nyss som lärare också.

Finns det bilder kvar på hans berömda bulk?

Andreas Guiance
2011-11-03, 13:26
Ola är bra. Hade honom nyss som lärare också.

Finns det bilder kvar på hans berömda bulk?

http://forum.body.se/showthread.php?p=1170140#post1170140

Där:) Helt brutalt, för man ser att det faktiskt inte är så mycket fläsk.

cirkelrak
2011-11-03, 13:37
http://forum.body.se/showthread.php?p=1170140#post1170140

Där:) Helt brutalt, för man ser att det faktiskt inte är så mycket fläsk.

:eek:

Kan ni inte ha med Ola en gång i månaden? Gillade det här avsnittet :thumbup:

Matsa
2011-11-03, 13:40
http://forum.body.se/showthread.php?p=1170140#post1170140

Där:) Helt brutalt, för man ser att det faktiskt inte är så mycket fläsk.

Där kan man snacka om attackbulk. :)

Inge Enveten
2011-11-03, 14:23
Riktigt bra! Skön snubbe också. Trevligt avsnitt.

Tolkia
2011-11-03, 14:24
Like a baws.

tp_88
2011-11-03, 14:33
Går ju alldeles utmärkt att ladda hem mp3an från hemsidan med Androidtelefoner. Ingen större anledning att ha ännu en app IMO.

Bra program, återigen! :thumbup:

Andreas Guiance
2011-11-03, 14:38
Kan ni inte ha med Ola en gång i månaden? Gillade det här avsnittet

Jag har gärna med honom fler gånger:thumbup:

Där kan man snacka om attackbulk.

Indeed:D

Riktigt bra! Skön snubbe också. Trevligt avsnitt.

Tack – och jag håller med:)

Like a baws.

:cool:

Går ju alldeles utmärkt att ladda hem mp3an från hemsidan med Androidtelefoner. Ingen större anledning att ha ännu en app IMO.

Bra program, återigen!

Tack!

Och ja, absolut:) Fördelen med appen (och jag vill än en gång påpeka att vi inte tjänar några stålar eller så på den – priset är Libsyns minimipris – så jag har ingen dold agenda om att pusha appen) är att man kan skicka med extraprylar. Som den här gången då man får med 32 tidningssidor där Ola svarar på frågor om kost, vilket jag själv tyckte var riktigt grymt.

Nitrometan
2011-11-03, 14:41
Går ju alldeles utmärkt att ladda hem mp3an från hemsidan med Androidtelefoner. Ingen större anledning att ha ännu en app IMO.
Ja. Visst kan man och visst har jag gjort det.

Men jag gillar appar. Download *ALL* the apps! :Virro

Slartibartfast
2011-11-03, 14:42
Fördelen med appen är att man kan skicka med extraprylar. Som den här gången då man får med 32 tidningssidor där Ola svarar på frågor om kost, vilket jag själv tyckte var riktigt grymt.

Jag köpte just appen för att få Ola-bilagan, men pdf-en hackade som fan och nu går den inte ens att öppna. Gick inte att spara till iBooks heller. *grr*

Andreas Guiance
2011-11-03, 14:46
Jag köpte just appen för att få Ola-bilagan, men pdf-en hackade som fan och nu går den inte ens att öppna. Gick inte att spara till iBooks heller. *grr*

Fan va sjukt. Jag har inga apple-prylar själv men jag sprang hem och testade på mammas iPad2 och där funkade det som en dröm:confused: Jag läste pdfen direkt i appen där dvs och det blev riktigt snyggt.

Verkar funka bra för övriga på BODY också som kör apple. Och på min android-platta funkar naturligtvis allt alltid;)

Någon annan som har samma problem som Slarti?

shadowfire
2011-11-03, 14:48
Den bästa intervjun jag hört hittills, skulle haft den textad bara ;)
Skämt åsido, klockren snubbe o bra intervju!

Eddie Vedder
2011-11-03, 15:11
Äntligen! Visste inte att han är skåning dock. :)

Skönt med någon som tar ner hetsen om omega-3 och muskelmassa en aning. Det var ju extremt här på Kolo under ett tag. Bra också att påpeka att inflammation inte per automatik är dåligt och antiinflammatoriskt per automatik alltid bra.

Medusa
2011-11-03, 15:22
kul att lyssna på, riktigt bra! intressant, hatten av för Ola W.

Andreas Guiance
2011-11-03, 15:50
Den bästa intervjun jag hört hittills, skulle haft den textad bara ;)
Skämt åsido, klockren snubbe o bra intervju!

Tack:)

Äntligen! Visste inte att han är skåning dock. :)

Skönt med någon som tar ner hetsen om omega-3 och muskelmassa en aning. Det var ju extremt här på Kolo under ett tag. Bra också att påpeka att inflammation inte per automatik är dåligt och antiinflammatoriskt per automatik alltid bra.

Det är alltid roligt när folk låter annorlunda i verkligheten än i ens eget huvud:D

kul att lyssna på, riktigt bra! intressant, hatten av för Ola W.

Vi får ta med Ola fler gånger helt enkelt – nästa gång måste vi gå in i detalj på den här attackbulken som Matsa så poetiskt kallade det:D

Eddie Vedder
2011-11-03, 16:29
Det är alltid roligt när folk låter annorlunda i verkligheten än i ens eget huvud:D


Nu har jag lyssnat på mer. Det handlar om saker vi diskuterade i mitt program också och saker jag skrivit om. Min slutsats är att ni inte litar på mig. :D

Nitrometan
2011-11-03, 16:31
Nu har jag lyssnat på mer. Det handlar om saker vi diskuterade i mitt program också och saker jag skrivit om. Min slutsats är att ni inte litar på mig. :D

Jag tror att din slutsats är korrekt. Fast det behöver inte betyda att de litar mer på Ola än på dig.

Andreas Guiance
2011-11-03, 16:31
Nu har jag lyssnat på mer. Det handlar om saker vi diskuterade i mitt program också och saker jag skrivit om. Min slutsats är att ni inte litar på mig. :D

Vi måste ju bara kolla om vetenskapen säger samma sak på skånska som den gör på värmländska:D

Eddie Vedder
2011-11-03, 16:35
Jag tror att din slutsats är korrekt. Fast det behöver inte betyda att de litar mer på Ola än på dig.

De litar inte på någon av oss menar du? Jag det kan nog stämma, de får ringa upp en viss naprapat som får ge oss de slutgiltiga svaren. :)

Vi måste ju bara kolla om vetenskapen säger samma sak på skånska som den gör på värmländska:D

Degerforska är INTE värmländska. Det är som om du skulle få höra att du låter som en äkta Solnabo. *gah!*

heraso
2011-11-03, 16:43
Grymt bra avsnitt, plusettar på Tolkias "Like a baws!"

Andreas Guiance
2011-11-03, 16:51
Degerforska är INTE värmländska. Det är som om du skulle få höra att du låter som en äkta Solnabo. *gah!*

Haha men allt inom Värmland måste väl ändå räknas dit, även fast det skiljer sig sinsemellan? Typ som att min dialekt trots allt är stockholmska, även om den inte har så stora likheter med vad som pratas på Östermalm eller i Rinkeby.

Grymt bra avsnitt, plusettar på Tolkias "Like a baws!"

Stort tack:)

Eddie Vedder
2011-11-03, 16:53
Haha men allt inom Värmland måste väl ändå räknas dit, även fast det skiljer sig sinsemellan? Typ som att min dialekt trots allt är stockholmska, även om den inte har så stora likheter med vad som pratas på Östermalm eller i Rinkeby.

Ja kanske, fast faktum är att jag ofta fått frågan om jag kommer från Östergötland men aldrig någonsin Värmland. Kanske därför Alex trodde att jag bor i Norrköping. ;)

Men skit samma, toppenavsnitt som sagt!:thumbup:

RassK
2011-11-03, 16:59
Sjukt bra ola :thumbup:

Nitrometan
2011-11-03, 17:04
Sjukt bra ola :thumbup:

En bra Ola? Bättre än Ola Lindholm?

mini
2011-11-03, 17:15
Nu har jag lyssnat på mer. Det handlar om saker vi diskuterade i mitt program också och saker jag skrivit om. Min slutsats är att ni inte litar på mig. :D

Du får bulka 30 kg du också.

Slartibartfast
2011-11-03, 17:26
Olas ord väger utan vidare tyngst av alla gurus jag känner till. Sjukt skön typ också :D

mij82
2011-11-03, 17:41
Suveränt avsnitt! Mer Ola åt folket!

Andreas Guiance
2011-11-03, 19:16
Olas ord väger utan vidare tyngst av alla gurus jag känner till. Sjukt skön typ också :D

Inga framsteg med pdfen?:) Den är ju rätt stor...funderade ett tag på om det var någon flaskhals mellan Sverige-Finland som kunde bråka, men känns märkligt ändå.

hurril
2011-11-03, 19:29
Jag köpte just appen för att få Ola-bilagan, men pdf-en hackade som fan och nu går den inte ens att öppna. Gick inte att spara till iBooks heller. *grr*

Jag antar att det faller på mig att fråga om sidbläddraren.

Ola Wallengren
2011-11-03, 19:32
Tack för alla uppskattande kommentarer. Kul att man kunde bidra med nått och samtidigt kanske nyanserat bilden av sig själv en smula.

Får jag säga det själv så är de ca 100 frågesvaren via appen en "jävligt bra deal".

Rexxar
2011-11-03, 21:28
Lust att berätta lite mer ingående om ditt bulkprojekt? Hur mycket du åt, vad du åt, nån näringstiming, kosttillskott?

shadowfire
2011-11-03, 21:32
Jag antar att det faller på mig att fråga om sidbläddraren.

hahahaha, humor :D

gymrat
2011-11-03, 22:15
Jag köpte just appen för att få Ola-bilagan, men pdf-en hackade som fan och nu går den inte ens att öppna. Gick inte att spara till iBooks heller. *grr*

Både på min iPad (1) och iPhone 3GS så fungerar bilagan fint utan hackande. Vilken iPhone/iPad har du, OS-version? Jailbreakad?

Exportfunktionen verkar inte finnas i appen (den massbyggs för podcastare av Wizzard Media) – ännu.

Minimjölk
2011-11-03, 23:32
Jag antar att det faller på mig att fråga om sidbläddraren.

Ha ha:laugh:

Att ingen kommit på det tidigare.

Skall bli kul att höra intervjun med Ola.

Slartibartfast
2011-11-04, 08:18
Inga framsteg med pdfen?:) Den är ju rätt stor...funderade ett tag på om det var någon flaskhals mellan Sverige-Finland som kunde bråka, men känns märkligt ändå.

Jag fick upp den första gången jag testade, men den hackade väldigt mycket (kanske jag inte hittade sidbläddraren). Nu är den stendöd :(

Både på min iPad (1) och iPhone 3GS så fungerar bilagan fint utan hackande. Vilken iPhone/iPad har du, OS-version? Jailbreakad?


Det är min jobbtelefon. Original med näst nyaste OS (kan inte uppdatera OS själv :( )

Minimjölk
2011-11-04, 08:57
Måste säga att Ola verkar vara en hyvens kille. Full koll men en avslappnad down to earth attityd och ett mycket bra och rättfram sätt att kommunicera. Nu tar jag mina intryck dels från intervjun men även från vad jag läst av honom här på Kolozzeum. Jag gillar när relativt enkla saker hålls enkla eller när svåra saker bryts ned till enkla utan att tappa fokus. Många i denna branchen krånglar till det något så förbannat i tron att deras anseende skall höjas när det egentligen är tvärtom. Fortsätt som du gör Ola och lycka till!

Ola Wallengren
2011-11-04, 09:05
@Minimjölk: Har jag lyckats med detta så är jag mycket nöjd. Tack!

Dreas
2011-11-04, 09:09
Kommentaren kring Gurus, I like!

Håller också med :)

Anton Fräs
2011-11-04, 12:25
Måste säga att Ola verkar vara en hyvens kille. Full koll men en avslappnad down to earth attityd och ett mycket bra och rättfram sätt att kommunicera. Nu tar jag mina intryck dels från intervjun men även från vad jag läst av honom här på Kolozzeum. Jag gillar när relativt enkla saker hålls enkla eller när svåra saker bryts ned till enkla utan att tappa fokus. Många i denna branchen krånglar till det något så förbannat i tron att deras anseende skall höjas när det egentligen är tvärtom. Fortsätt som du gör Ola och lycka till!

Enormt +1 Ola gör verkligen saker förståeliga även när det kommer till svårare ämnen. :thumbup: med andra ord!

prOtotype
2011-11-04, 12:45
Lust att berätta lite mer ingående om ditt bulkprojekt? Hur mycket du åt, vad du åt, nån näringstiming, kosttillskott?

Det här vill jag också veta mer om! Något i stil med experimentet Arthur Jones gjorde med Casey Viator?

Andreas Guiance
2011-11-04, 15:55
Jag gillar när relativt enkla saker hålls enkla eller när svåra saker bryts ned till enkla utan att tappa fokus. Många i denna branchen krånglar till det något så förbannat i tron att deras anseende skall höjas när det egentligen är tvärtom. Fortsätt som du gör Ola och lycka till!

Inte bara i den här branschen:) Generellt skulle jag säga att ju mer skillad man är, desto enklare kan man tillåta sig att skriva.

Sedan beror det naturligtvis på hur bra man är på att skriva också, men när någon försöker få enkla saker att verka avancerade brukar det vara ett rätt säkert kännetecken på en korkskalle;)

Sweety87
2011-11-04, 16:00
Det här vill jag också veta mer om! Något i stil med experimentet Arthur Jones gjorde med Casey Viator? Han har gjort det så många gånger så han orkar förmodligen inte. Det finns information på diverse forum. Sök.

Minimjölk
2011-11-04, 17:35
Inte bara i den här branschen:) Generellt skulle jag säga att ju mer skillad man är, desto enklare kan man tillåta sig att skriva.

Sedan beror det naturligtvis på hur bra man är på att skriva också, men när någon försöker få enkla saker att verka avancerade brukar det vara ett rätt säkert kännetecken på en korkskalle;)

Ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? Ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

Andreas Guiance
2011-11-04, 18:59
Ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? Ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

Exakt så:D

Bjern
2011-11-04, 19:02
Ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? Ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

How många gånger fick you snegla i ordboken under the making af detta inlägg herrn?

Matsa
2011-11-04, 20:59
Hela grejen med att han testar massa saker på sig själv gör att jag ser honom som någon sorts 'mad scientist', en rippad sådan. :D

Enormt +1 Ola gör verkligen saker förståeliga även när det kommer till svårare ämnen. :thumbup: med andra ord!

Det är något jag uppskattar mycket med Ola, dessutom var han faktiskt lätt att lyssna på. Jag brukar oftast sitta och slöläsa lite medan jag lyssnar men detta lyckades hålla min odelade uppmärksamhet genom hela intervjun. Angående att han gör saker begripliga så tycker jag mig ha märkt att han har en lugnande effekt på forumdiskussioner med sina sakliga och informativa inlägg, förmodligen pga att han rätar ut diverse frågetecken så effektivt.

Ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? Ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

Synnerligen förnämligt illustrerat! :)

Mantus
2011-11-04, 21:16
Ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? Ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

Bra skrivet men allt höll inte ihop, vilket jag gissar på att du mycket väl vet.

Kanslisvenska i dess purform kan vara såväl stilistiskt fulländat som den yttersta språkliga tortyren.

Helvetet uppehålles i merparten av fallen av personer som, oförvånande, äro tämligen nysprungna i sitt gebit som tjänstemän av pennan och som när det egna språkbruket fallerar eklektiskt efterbildar forna storheter utan att över hövan ta hänsyn till deras stilistiska elegans.
Den trägne tjänstemannen måste slipa på sin stilistiska egenart samtidigt som denne även, i största möjliga mån, inkorporerar de delar som av övriga ur hans yrkeskrets ses som legio uttryckssätt- Detta för att undvika att göra en tjänstemässig faux pas.


Ni får ursäkta att det genomgående temat på mitt inlägg inte var särdeles vältaligt men jag hade enbart ett par minuter på mig att författa det. Tänk på det innan ni tar fram facklorna och högafflarna.

Andreas Guiance
2011-11-05, 14:16
Roligt att BODY Radio ligger 71:a av 3242 sportappar i appstore. Rätt absurt med tanke på att det är en podcast på ett skumt litet språk om ännu skummare små ämnen:D

-squat-
2011-11-05, 15:42
Bra avsnitt. :)

Dennis93
2011-11-05, 15:56
Ännu ett bra avsnitt :thumbup: Läste lite i appen på pdf:erna som också var massa nice info, sen märkte jag att jag läst 3 av 32 sidor vilket fick mina ögon att säga upp sig. Så kort och gott kan jag få filerna till datorn eller kan man koppla iphonen till datorn/tvn för en större bild ?

Detta måste vara enda gången jag känt att "fan va nice det skulle va med en iPad" :D

Andreas Guiance
2011-11-05, 16:47
Bra avsnitt. :)

Tack:)

Ännu ett bra avsnitt :thumbup: Läste lite i appen på pdf:erna som också var massa nice info, sen märkte jag att jag läst 3 av 32 sidor vilket fick mina ögon att säga upp sig. Så kort och gott kan jag få filerna till datorn eller kan man koppla iphonen till datorn/tvn för en större bild ?

Detta måste vara enda gången jag känt att "fan va nice det skulle va med en iPad" :D

Tackar! Och hmm...jag är osäker på Apple. Med Android är det inga problem alls...bara att maila skiten till datorn. Kanske någon som gillar Apple vet, hurril eller gymrat?

Mell
2011-11-05, 16:59
Så.. är det många som blivit sugna på <1000 kcal proteinpulsdiet efter att ha lyssnat på intervjun? :D

Dennis93
2011-11-05, 17:20
Så.. är det många som blivit sugna på <1000 kcal proteinpulsdiet efter att ha lyssnat på intervjun? :D

Haha jaaa *flex* Man blir nog jävligt hungrig dock.. fast det är väll bara att låna lite av Olas "det är bara att bestämma sig och ge fan i att äta" haha ;)

Matsa
2011-11-05, 21:11
Två personer (som mig veterligen inte har varit med än) som jag skulle vilja se i framtida intervjuer:

Arne Persson
Ronny Runesson

Mell
2011-11-05, 21:23
Skulle vara skoj att lyssna på intervjuer med z_bumbi, King_Grub och Tolkia :bow:, men antar att det inte kommer hända :(

Andreas Guiance
2011-11-06, 13:34
Två personer (som mig veterligen inte har varit med än) som jag skulle vilja se i framtida intervjuer:

Arne Persson
Ronny Runesson

Arne kommer säkerligen dyka upp förr eller senare, och Ronny vill jag också ha med – men jag tänker att vi sparar honom till nästa gång han ska tävla. Brukar kännas som bäst tajming när det gäller tävlande atleter:)

Skulle vara skoj att lyssna på intervjuer med z_bumbi, King_Grub och Tolkia :bow:, men antar att det inte kommer hända :(

Grub kan vi räkna bort direkt, för han vill inte;) (Givetvis fick han frågan av mig i princip i samma stund som radion blev påtänkt.)
Med alla respekt för Tolkias och Bumbis kunskaper känns de spontant som mer av Kolozzeum-intressen än allmänna sådana?:) Men jag kan ha fel – har inte 100-procentig koll på dem ska villigt erkännas.

young_george
2011-11-06, 16:00
Grub kan vi räkna bort direkt, för han vill inte;) (Givetvis fick han frågan av mig i princip i samma stund som radion blev påtänkt.)


Alla har ett pris. Make it happen! :)

Andreas Guiance
2011-11-06, 19:30
Alla har ett pris. Make it happen! :)

Haha jag tror att Grub är svårköpt. Någon som har en Kalle Anka & Co 1948/1 i mint condition? Isf kanske han överväger saken;)

snej
2011-11-06, 20:16
ackurat förmenande.
Förevarande avart av kvacksalvare kommer tillstädes inom ett flertal professioner för att konskevent formulera sig med chargerad överkultiverad lingvistik emedan de ämnar förmäla den i högsta grad abundanta ignobla bisak. Träget instinktivt beteende eller undermedveten klenmodighet för att bli skärskådade beträffande sakfrågan utur pöbeln? ävenledes därest det de assumerar är alltigenom barockt.

:d

Bjern
2011-11-06, 20:22
Finns BODY-appen på androidmarket?

gymrat
2011-11-06, 20:40
Finns BODY-appen på androidmarket?

http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5392550&postcount=6

As of late last week, we are experiencing issues with the Google Android Marketplace related to our apps. Google had notified us of an issue with another app (not yours) but at that same time all of our apps seem to have been affected. We do not believe this to be a technical issue - but rather a content issue. Unfortunately, we do not have more information to pass along at this time. We are currently working at resolving the issue with Google.

We are in the process of the submitting your app to the Amazon Android market so that you have an android app you can direct your audience to while we work with Google. As soon as it is available we will let you know so you can update any links you may have.

Once we have an update on Google we will let you know.

Eddie Vedder
2011-11-07, 22:07
Ola bulkar verkligen helhjärtat.

/Halldin som kapat Eddie Vedders konto

rooz
2011-11-08, 19:40
Mycket trevligt program. Nästa promenad ska jag återuppleva zone capone!

Grisen
2011-11-08, 22:32
Väldigt trevligt program, människor som hoppar mellan olika "modedieter" borde lyssna på Olas kloka tankar.

Ola Wallengren
2011-11-09, 08:58
Samtidigt kan det vara bra att skaffa sig lite personlig erfarenhet av olika dieter om man nu är intresserad av det. Det är ju inte så att inte jag "hoppat" från diet till diet. Det värsta hade varit om man inte tar lärdom av sina erfarenheter.

Det är inte konstigt om vissa inte tycker att verkligheten inte stämmer med "kartan" om man sitter med fel karta, då blir den logiska slutsatsen att lita på "verkligheten".