handdator

Visa fullständig version : Irriterad Tjej


Åla
2011-11-01, 19:38
Har deffat i 9 veckor, började på 63 kg och väger nu 61 (yeeyy...)
Tränar 6 dagar i veckan, 1,5 h varje gång. 4 pass cardio och 2 pass styrka.
Eftersom min vikt nästan står still trots mitt slit, och att många tror att jag gör fel, vilket jag inte gör, ska jag nu börja föra dagbok här, väga och räkna allt jag äter, och hur mycket jag gör av med.

Jag är 20 år, och 168 cm lång.

Sorry om jag svär, men så är jag. =)

Återkommer med mått runt hela min kropp, exakta vikt och kroppsfett (hemmabruksinstrument)

sinaui
2011-11-02, 14:17
Lycka till! Hade samma problem när jag började försöka gå ned i vikt som du verkar ha. Tror det hade gett med sig om jag hade varit ärligare med mig själv men istället så struntade jag i att gå ned i vikt och har istället gått upp 15 kg :) Dock funkar det också :p

LindaS
2011-11-02, 14:22
56-57kg(läste in den andra tråden) på 168cm låter väldigt lite i mina öron, men då vet jag iofs inget om din kroppstyp, muskelmassa etc. Undvik dock att svälta dig. Plz.

Edit: Vad är syfte(för dig) med att gå ner i vikt?

MilkmaN
2011-11-02, 14:48
56-57kg(läste in den andra tråden) på 168cm låter väldigt lite i mina öron, men då vet jag iofs inget om din kroppstyp, muskelmassa etc. Undvik dock att svälta dig. Plz.

Edit: Vad är syfte(för dig) med att gå ner i vikt?

Är man en liten person utan större muskelmassa är det inte alls en hög vikt imo.

LindaS
2011-11-02, 23:33
Är man en liten person utan större muskelmassa är det inte alls en hög vikt imo.Det är ju det jag menar, att det beror på kroppstyp etc. 168cm är dock medellängd bland kvinnor i Sverige.

Sparven från Minsk
2011-11-02, 23:36
Hur mycket hade du tappat runt midjan då? ;)
Och andra kroppsmått?

MilkmaN
2011-11-06, 00:19
Det är ju det jag menar, att det beror på kroppstyp etc. 168cm är dock medellängd bland kvinnor i Sverige.

Jag åsyftade inte längden när jag pratade om "liten", snarare som i någon som är "petit", dvs naturligt smala axlar, lite muskelmassa osv.

LindaS
2011-11-06, 18:19
Jag åsyftade inte längden när jag pratade om "liten", snarare som i någon som är "petit", dvs naturligt smala axlar, lite muskelmassa osv.
Jag förstod vad du menade. Det är jag som blandar in längden i ekvationen, eftersom det är relevant. Vi kan lägga ner den diskussionen.

inweei
2011-11-21, 19:51
Denna tråd som skulle bli så spännande att följa, vad hände??

Exdiaq
2011-11-21, 19:55
Denna tråd som skulle bli så spännande att följa, vad hände??

Vad exakt är det som gjort denna journal potentiellt spännande att följa?

inweei
2011-11-21, 22:49
Det var en annan tråd som låg bakom den här journalen där TS ansåg sig göra allt rätt för att gå ner i vikt, men sen beslutade sig för att ta till sig råden o göra journal o använda sig av alla råden.

Exdiaq
2011-11-22, 16:44
Det var en annan tråd som låg bakom den här journalen där TS ansåg sig göra allt rätt för att gå ner i vikt, men sen beslutade sig för att ta till sig råden o göra journal o använda sig av alla råden.

Okej