handdator

Visa fullständig version : Kirill is going back to the Gym (Del 2)


Kirill93
2011-10-29, 17:37
Yo boys and girls!
Jag tänkte starta en ny journal på grund av att jag har skapat ett nytt account med ett namn som jag gillar en aning bättre.
Några av er kanske kände mig som "Kirusha", (the Bruce Lee junior). Men det har jag skitit i fullständingt nu därför att jag vet att jag inte kan bli precis som honom. Kanske kan jag, en vacker dag, få hans gudomliga fysik, men däremot kommer jag nog inte få snabbheten, smidigheten, styrkan, vigheten och resten av det härliga som han innehavade när han var vid liv. Jag har förändrats sedan dess också och jag talar om psyket då. Tänker bättre, tränar bättre, osv. Inte direkt, men det ska bli en förändring i allafall och det kommer ta ett tag.

Alright. No more talk. Let's. Get. It. STARTED!

Name: Kirill Alexander Lee
Age: 18
Height: 168-170cm
Weight: Än så länge är vikten 61.kg vilket jag vägde i morse och blev förvånad över. Vanligtvis ligger den på 63kg.

Vad sysslar jag med: Förutom att jag styrketränar så studerar jag samhällsvetenskapliga programmet på Gymnasiet. Går i tredje året nu så då är det snart dags för studenten! :naughty:

Än så länge har jag haft cirka två års av erfarenhet på gymmet och det har gått helt okej ända sen jag bara var en nybörjare. Tyvär så ökade jag ganska dåligt om jag får säga det själv, och det finns många anledningar till det men har ingen lust och nämna några...

Mina allra bästa PB på gymmet som jag har gjort hittills är:
Bänk - 70kgx1
Marklyft - 105kgx1
Knäböj - 90kgx2
Chins - Pronerat; 9st & Supinerat; 11st
Dips: 12/13

Det var ett tag sen, sen jag kunde ta ungefär 2 reps på 90kg. Nu förtiden ligger den mellan 80-85kg.
Resten av övningarna är på väg sakta och sakta uppåt. Någonting jag borde vara nöjd över, right?

Any last words Mr. Lee?

Det sista jag vill säga är att jag har inte något gymkort som fungerar för tillfället för att det gick ut för en halvmånad sen. Jag behöver få bidraget från staten som kommer antingen idag eller om ett par dagar, sedan är det bara att köra igång igen och då ska jag skriva i min journal så det ryker om det! Dessutom får jag möjligheten att bjuda på kryddig information till er andra som tränar! ;)

Då har jag nog skrivit det mesta som har hänt och lite av min experience på the Gym, nu är det bara att säga adjös för jag kommer inte att skriva på cirka en vecka eller två! Why? Because it takes that much time to get a god damn card from the NAK site, that's why! Goodbye! :thumbup:

To be continued..

Kirill93
2012-02-12, 16:34
Skulle en moderat gärna ta bort den här tråden? Jag råkade göra tre likadana trådar om min träningsjournal så det skulle vara uppskattat ifall någon kunde ta bort den här! :)