handdator

Visa fullständig version : Mirror syndrome.


Crocker
2011-10-25, 21:57
Jag har pga depression och träning gått från 90->98 kg sen September.
Jag ser ingen skillnad på formen i speglar, alls. Midjemåttet är +2cm, vart har alla kilon tagit vägen? Kan man addera så mycket muskler?
Käns surrealistiskt..

Och speglar.. Hur vet man vilket man ska lita på?

Ristretto
2011-10-25, 22:09
Jämför bilder istället, garanterar att du ser skillnad då. Den successiva tillvänjningen som sker med spegelbilden gör att man inte märker nån tydlig skillnad.

Degpekka
2011-10-25, 22:47
Tycker det låter som sjyssta ökningar isåfall! :) Jag tycker mest man märker viktförändringar i kläder. Ta tex en tröja som du vet satt tight innan eller tvärt om, då brukar man märka det. :)

Pansartax
2011-10-25, 23:03
En annan har lagt på sig ca 4 kg och 5 cm midjemått, ehm.. ah.

Vart alla dina kilon tagit vägen? Förmodligen strategiskt utplacerade över hela kroppen, några hundra G i varje vad säkert några hundra G i röven också, kan ju ligga på alla möjliga ställen.

Crocker
2011-10-26, 20:25
Tycker det låter som sjyssta ökningar isåfall! :) Jag tycker mest man märker viktförändringar i kläder. Ta tex en tröja som du vet satt tight innan eller tvärt om, då brukar man märka det. :)
Kring axelområdet sitter de såklart tightare, jeans med... Men kändes ändå så onuaturligt, jag ser muskulösare ut men inte ett dugg större i fettmassa.
Jaja, dat noja.

Den andra frågan var jag mer intresserad av. :)

regus
2011-10-26, 20:35
Kring axelområdet sitter de såklart tightare, jeans med... Men kändes ändå så onuaturligt, jag ser muskulösare ut men inte ett dugg större i fettmassa.
Jaja, dat noja.

Den andra frågan var jag mer intresserad av. :)

Det är det som är det fina med att öka lite i muskler. Även om du samlar på dig mer fett behöver du inte ser fetare ut. Bara "grövre".

difeddy
2011-10-26, 20:56
Skicka en bild till mig så kan jag avgöra! :naughty:

Crocker
2011-10-26, 20:57
Det är det som är det fina med att öka lite i muskler. Även om du samlar på dig mer fett behöver du inte ser fetare ut. Bara "grövre".
Jo det är sant!

Skicka en bild till mig så kan jag avgöra! :naughty:
Inga kläder, visar på webcam istället. Deal? :whipped: