handdator

Visa fullständig version : 30 days


Zemme
2011-10-25, 16:22
Någon som har provat kosttillskottet och som tycker att den har gett bra resultat? Eller möjligen känner någon som har gjort det? :)

För er som inte vet vad "30 days" är; länkförsök

Beelz
2011-10-25, 16:57
*bs*

Fordon
2011-10-25, 17:42
"30 days innehåller en örtblandning som reducerar fettmängden runt mage och midja genom att rensa tarmar, lever och njurar samt sätta fart på immunförsvaret, vilket leder till snabb viktminskning."

Ja, att lavemang leder till rensning av tarmar och snabb viktnedgång är inget nytt.

ChrisDEFC
2011-10-25, 17:51
"30 days innehåller en örtblandning som reducerar fettmängden runt mage och midja genom att rensa tarmar, lever och njurar samt sätta fart på immunförsvaret, vilket leder till snabb viktminskning."

Ja, att lavemang leder till rensning av tarmar och snabb viktnedgång är inget nytt.

Men reducerar det fettmängden runt midjan?

Nja... I say *bs*

Inge Enveten
2011-10-25, 18:33
Vilka resultat förväntar du dig av produkten?

Fordon
2011-10-25, 19:00
Men reducerar det fettmängden runt midjan?

Nja... I say *bs*

Näe men tom mage = mindre midjemått är väldigt mätt mage.

Sen så skriver väl skojare lite hur som helst bara det ser bra ut :D

NiHa
2011-10-25, 21:45
Jag tror absolut på produkten, ja att den "reducerar fettmängden runt mage och midja" inga konstigheter med det, sen att det bara rör sig om något enstaka gram är en annan femma ;)

Fordon
2011-10-26, 05:18
Jag tror absolut på produkten, ja att den "reducerar fettmängden runt mage och midja" inga konstigheter med det, sen att det bara rör sig om något enstaka gram är en annan femma ;)

Du får gärna utveckla hur den specifikt väljer att plocka fett från en bestämd punkt från kroppen och varför det är så självklart :)

NiHa
2011-10-26, 06:49
Fordon: ganska enkelt ju. Kan ersätta innehållet med t ex sand och påstå samma sak och sen mäta att man uppfyller kriteriret "reducerar fettmängden runt mage och midja" speciellt som det nu som jag skrev gällde "att det bara rör sig om något enstaka gram". ingen kan någonsin motbevisa :naughty:
Skillnad hade det varit om man flummat till det och påstått att mängden var "SIGNIFIKANT", då hade det varit humbug och skulle behövt styrkas med vetenskaplig publicerad forskning

Eddie Vedder
2011-10-26, 07:42
Skillnad hade det varit om man flummat till det och påstått att mängden var "SIGNIFIKANT", då hade det varit humbug och skulle behövt styrkas med vetenskaplig publicerad forskning

Signifikant är ju iofs inget som har med mängder att göra. Ett milligram extra på en vecka kan ju vara en statistiskt signifikant skillnad. Om det inte leder till regional lipolys på specifika påstående, mer än andra, och det påstås, så är det skitsnack hur man än vrider och vänder på det.

Silveta
2011-10-26, 07:55
frugan provade det där en gång..

lös i magen i en månad och blev svullen som tusan runt buken, tänk IBS mage..

funkade inte nämnvärt.

NiHa
2011-10-26, 11:26
Eddie Vedder: Det var därför jag skrev något enstaka gram som vem som helst kan ha förlorat med lätt diet, alltså inom normalförhållandet eller helt enkelt på att man förbrukat lite mer än man tillfört i energi.
Om man förlorar signifikant mycket mer i magregionen Stubborn fat-området så är det i regionen injecerat preparat som löst upp fetcellerna och inget man tillfört oralt vilket jag gjorde liknelsen att man kan ersätta innehållet med...sand :laugh:
Jag tror inte det finns något som kan klassas som kosttillskott som kan öka fettförbränningen..."Signifikant" utan då är det inne på läkemedel, äldre numera indragna eller nyare. Lokalt runt midjan så är det phosphatidylcholine som injeceras i fettlagret som löser upp fetcellerna.
Den dagen ett kosttillskott signifikant ökar fettomsättningen ska jag göra en större investering i det ;-)

Eddie Vedder
2011-10-26, 13:24
Eddie Vedder: Det var därför jag skrev något enstaka gram som vem som helst kan ha förlorat med lätt diet, alltså inom normalförhållandet eller helt enkelt på att man förbrukat lite mer än man tillfört i energi.
Om man förlorar signifikant mycket mer i magregionen Stubborn fat-området så är det i regionen injecerat preparat som löst upp fetcellerna och inget man tillfört oralt vilket jag gjorde liknelsen att man kan ersätta innehållet med...sand :laugh:
Jag tror inte det finns något som kan klassas som kosttillskott som kan öka fettförbränningen..."Signifikant" utan då är det inne på läkemedel, äldre numera indragna eller nyare. Lokalt runt midjan så är det phosphatidylcholine som injeceras i fettlagret som löser upp fetcellerna.
Den dagen ett kosttillskott signifikant ökar fettomsättningen ska jag göra en större investering i det ;-)

Jo man har som sagt sett signifikanta skillnader. Det var det jag skrev och så är det. :) Vad som är en statistiskt signifikant skillnad är inte en fråga om omfattning utan just statistisk signifikant.