handdator

Visa fullständig version : Vilken gainer?


flowster
2011-10-20, 01:42
Är ute efter muskelökning och vill bygga volym. Tänkte att jag skulle införskaffa mig en gainer.

Vilken bör jag satsa på och varför?

Kung atlas
2011-10-20, 08:41
Serious Mass från Optimum. God , prisvärd och funkar väl för ändamålet.

Slurf
2011-10-20, 09:01
Den billigaste du hittar från en pålitlig sida.

farsan baloo
2011-10-20, 09:12
Slår ett slag för Allmax Quickmass! Inte den billigaste, men smakar kalas och har ett väldigt bra innehåll. Finns dessutom från 1.5kg, bra om man prova innan man köper en större förpackning.

Vill du ha ett ekonomiskt alternativ så rekommenderad jag att blanda Fast Carbs med Pure Whey, båda finns i Kollo-shopen

Pepz
2011-10-20, 09:13
absolut den som är billigast per kilo

z_bumbi
2011-10-20, 09:20
Utan kreatin, kollagen och tillsatta vitaminer och mineraler.
Med en fördelning av protein och kolhydrater som du tycker är lämplig.
Är du inte känslig för laktos välj sedan en som är billig från ett känt märke.

svenssonhampus
2011-10-20, 10:57
Serious Mass. Punkt.

midwinterholes
2011-10-20, 12:07
Är ute efter muskelökning och vill bygga volym. Tänkte att jag skulle införskaffa mig en gainer.

Vilken bör jag satsa på och varför?
Om jag hade frågat dig, Jag vill öka i muskler och volym, vilken mat ska jag äta? Potatis eller ris, kyckling eller lax?

Hade du tyckt det var en konstig fråga? För det är det du har frågat nu. Du kommer köpa en plastpåse fylld med pulver gjort av potatis eller majs, detta är kolhydraterna, samt pulver gjort från komjölk. Det är världens simplaste sak i en flashig påse.

Antingen äter du mera mat och kommer få exakt samma resultat som om du åt "gainer". Eller så kollar du vilken gainer som innehåller mest protein per krona. Det är proteinpulvret i gainern som är dyrt, kolhydraterna kostar knappt någonting.

SiSenior
2011-10-20, 12:19
Egengjord på malto+proteinpulver blir nog billigast.