handdator

Visa fullständig version : Klappa händerna när du är riktigt GLAD! =)


DroopySWE
2011-10-18, 00:47
Jag vet att detta är en väldigt onödig tråd, men jag känner att jag måste skapa den oavsett vad!

Deffa kan kan vara jäkligt hårt och jäkligt tungt, men ibland så känns det bara sååå underbart! Det är så jag känner just nu! Känner mig så jäääkla high på mig själv bara! Deffen går så jäkla bra att det är sanlöst!! Håller min energibudget varje dag och därför mitt energiunderskott och får därför fina resultat!

Ibland känns livet bara sååå underbart - trots att man ligger på ett energiunderskott :)

Så, är du också glad över deffen och bara vill skrika rakt ut men i textform, så varsågod! :)

Mitt skrik: WRAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nutrid
2011-10-18, 06:28
Var det inte du som hade ätstörningar?

Rahf
2011-10-18, 07:50
Det var han som hade den besatta och envisa tonen i andra trådar.

Grattis till framgången, hoppas hälsan håller bra också.

midwinterholes
2011-10-18, 13:29
Jag vet att detta är en väldigt onödig tråd, men jag känner att jag måste skapa den oavsett vad!

Deffa kan kan vara jäkligt hårt och jäkligt tungt, men ibland så känns det bara sååå underbart! Det är så jag känner just nu! Känner mig så jäääkla high på mig själv bara! Deffen går så jäkla bra att det är sanlöst!! Håller min energibudget varje dag och därför mitt energiunderskott och får därför fina resultat!

Ibland känns livet bara sååå underbart - trots att man ligger på ett energiunderskott :)

Så, är du också glad över deffen och bara vill skrika rakt ut men i textform, så varsågod! :)

Mitt skrik: WRAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du har den bästa trådtiteln någonsin! Den påminner om det där programmet... Kommer du ihåg när vi bada i havet, kommer du ihåg när vi lekte på stranden? Jag gillar den :Virro

hehelol
2011-10-18, 13:53
WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOO

såja