handdator

Visa fullständig version : Snabbt och godast


Metal_boy_
2004-01-01, 20:34
Ta en skål med havregrynsgröt och strö på lite fruktsocker. Häll sedan en proteindrink med chokladsmak över gröten och avnjut med ett glas minimjölk och 150 gram rökt lax som den är =) de e goa grejer! bra kolisar mycke protein och nyttigt fett!

King Grub
2004-01-01, 21:11
Gröt... och choklad... och sött och slisk... och så lax till det? :confused:

Munter
2004-01-01, 21:20
:smash:

Metal_boy_
2004-01-01, 21:22
Originally posted by King Grub
Gröt... och choklad... och sött och slisk... och så lax till det? :confused:

ja men efter gröten ..inte direkt doppa o slafsa samtidigt:smash:

Metal_boy_
2004-01-01, 21:23
Originally posted by Munter
:smash:

:kinky: U =)

King Grub
2004-01-01, 21:23
Jamen smakkombinationen! Någon harmoni får det väl lov att vara? :D

Metal_boy_
2004-01-01, 21:25
Originally posted by King Grub
Jamen smakkombinationen! Någon harmoni får det väl lov att vara? :D

du äter ju laxen för sig eller om man hellre vill ha i sig den först så e det ju bara och göra det..de va bara ett förslag som jag delade med mig sen e det upp till var och en om man vill prova :thumbup:

Mega Mike
2004-01-01, 21:26
Brukar blanda i Faring complete i min gröt och tycker att det blir lagom sött och gott:eating:
Har provat Exell choklad i stället en gång och det gör jag inte en gång till:nono:
Och att käka lax till gröt:MrT: men smaken är ju som:booty: så ät du och var glad:thumbup:

Metal_boy_
2004-01-01, 21:28
Originally posted by Mega Mike
Brukar blanda i Faring complete i min gröt och tycker att det blir lagom sött och gott:eating:
Har provat Exell choklad i stället en gång och det gör jag inte en gång till:nono:
Och att käka lax till gröt:MrT: men smaken är ju som:booty: så ät du och var glad:thumbup:

jepp näringsvärdena är det ju inget fel på sen om man gillar det så är det ju bara ett pluss =)