handdator

Visa fullständig version : Fetto superstar


Metal_boy_
2004-01-01, 20:02
nån mer än jag som har frossat under julen så spyorna legat upp i halsen!?

Massa julmat

Mcdonalds 2 dagar i rad

samanlagt kanske runt 3 askar choklad

massa läsk (inte light)

kebaber och pizza

m.m fan man ska ju klara sig till nästa jul :thumbup:

Korgull
2004-01-01, 21:43
själv har man lagt på sig ca 4 färska fettkilon... :hbang:

Adrian
2004-01-01, 22:55
hehe Här har vi nog vinnaren själv så har man gått upp ca 6-7kg fläsk på ca 5 dagar. MEN ska säga så här att jag ångra inget, så j*vla skönt å bara sitta på kvällen o frossa i sig , choklad,skum,gele godis,,, massa köttbullar/prinskorvar,, jaa hela smacket, får inte glömma BAKELSERNA,, så nu e det sten hård deff period för mig

MVH Adrian

Sparrisen
2004-01-01, 23:37
Kalla mig konstig om ni vill, med det onyttigaste jag har ätit under julen måste ha varit EN pepparkaka. På julbordet blev det en massa potatis, köttbullar (på nötfärs såklart) och lax plus lite grönsaker och ägg. Det hela kompletterades av en flaska ramlösa citrus. Har man väl börjat att käka "riktig" mat så vill man inte ha så mycket annat tjafs. Sockervatten och artificiella smakämnen är inget för mig. (visserligen dricker man ju proteindrinkar och gainers och käkar en och annan proteinbar ibland, men det är allt.)

om jag bara vore vegetarian så skulle man kunna ta mig för Andreas "Mr året-runt-deff" Cahling - jag lovar...

:bpump: :eating: :sleep: + :laugh:

Ludvig
2004-01-02, 01:21
själv har man ätit skit hela jullovet och varit sjuk.. snittade 2 mål mat om dagen typ alla dagar.. förutom julafton då man åt konstant..

[UnTr] freshmint
2004-01-03, 01:45
jävla jul!! jag har lyckats tappa 3 kilo på 5 dagar , det är fan inte bra det

Assazel
2004-01-03, 17:42
Originally posted by Ludvig
själv har man ätit skit hela jullovet och varit sjuk.. snittade 2 mål mat om dagen typ alla dagar.. förutom julafton då man åt konstant..

håller med... fy fan går upp sent skickar ner en halvdålig frukost. sen äter man knappt på dagen. (hatar semestern på den punkten)

men den enda man har att skylla är sig själv... måste få ordning på självdisciplinen...

Majsan
2004-01-03, 17:43
nam nam.. har frossat i god julmat,godis godis åter godis...
några aladdinchokladaskar,nötter
hamburgare med strips,räksallad.. mumsfilibabba:eating:
fy fasiken vad det har gått bra å träna :bpump:

dude
2004-01-03, 18:26
tappat 3kg ungefär

Wiiking
2004-01-04, 19:46
Originally posted by Assazel


håller med... fy fan går upp sent skickar ner en halvdålig frukost. sen äter man knappt på dagen. (hatar semestern på den punkten)

men den enda man har att skylla är sig själv... måste få ordning på självdisciplinen...

Samma här, har nog snarare gått ner i vikt under jullovet. Man vänder ju dygnet så förbannat och sover bort all tid att äta på. Dessutom känns det lite knepigt att flytta fram alla mål mat så man skulle sitta och äta middag kl 3 på natten...

gasoliner
2004-01-04, 20:22
+- 0. i vikt under julledigheten..det ni boys!

- i muskler

+ i FETT!!:eating:

Things that make you go: HMM..:angel: