handdator

Visa fullständig version : T-Rush! Väga vara katabol!


Onigiri
2011-10-13, 20:34
Vad tror ni om Fairings nya AM/PM testobooster? Någon som redan varit snabb och skickat efter och provat?

Pepz
2011-10-13, 20:41
tämligen normal testobooster
man har ballat till det med två burkar dock ;)

Onigiri
2011-10-13, 20:57
Ja.. vad är tanken med PM burken, vad är den stora skillnaden? Samma sak fast långsamverkande över natten?

Pepz
2011-10-13, 21:08
Ja.. vad är tanken med PM burken, vad är den stora skillnaden? Samma sak fast långsamverkande över natten?

ZMA i

och den andra innehåller bla rosenrot som kan göra en lite pigg

Onigiri
2011-10-13, 21:18
Låter väl okej men rätt styggt pris gentemot BS.

Pepz
2011-10-13, 21:25
Låter väl okej men rätt styggt pris gentemot BS.

håller med. T-rush verkar bra precis som de flesta fairingprodukterna men dyr

Kischen
2011-10-13, 21:53
Alla Fairings produkter är för dyra.. Skulle vara kul med nån dunder-rea någon gång så man kände att man ville spendera kulor.

Pratar inte om några 5% då.

Ondskapelsen
2011-10-14, 06:52
Alla Fairings produkter är för dyra.. Skulle vara kul med nån dunder-rea någon gång så man kände att man ville spendera kulor.

Pratar inte om några 5% då.

Man får vad man betalar för :).

Pepz
2011-10-14, 07:57
Man får vad man betalar för :).

visst serru.

allt dyrt är bra och billigt är dåligt?

Onigiri
2011-10-14, 08:04
Nu må allt som fairing tillverkar i proteinväg vara det godaste jag vet men det känns inte prisvärt att kontinuerligt handla deras produkter pga att de smakar lite bättre bara. En brak-rea vore på sin plats...

Fairing
2011-10-14, 09:24
Ni får åka ner till Fitnessfestivalen. Då är det alltid runt 35-50% rabatt.

Fairing satsar hårt i år och har typ 150kvm monter på FF *flex*

PatJack
2011-10-14, 09:40
Ni får åka ner till Fitnessfestivalen. Då är det alltid runt 35-50% rabatt.

Fairing satsar hårt i år och har typ 150kvm monter på FF *flex*

Låter trevligt! Får man ju kika in och handla lite =) Va hade man gjort utan Sloow Protein Vanilla Ice Cream? :thumbup:

Kung atlas
2011-10-14, 18:43
Man får vad man betalar för :).

Det brukar vara så. För mig får kosttilskott kosta och jag betalar gladeligen för lite extra renhet på grejerna. Man har bara en kropp......

I t-boost världen har jag dock aldrig haft någon favorit

Udd3n
2011-10-15, 10:16
Det brukar vara så. För mig får kosttilskott kosta och jag betalar gladeligen för lite extra renhet på grejerna. Man har bara en kropp......

I t-boost världen har jag dock aldrig haft någon favorit

Lite extra renhet? Är väl bara köpa naturellt av vilket märke som helst. Eller menar du något annat?

martikainen
2011-10-15, 10:22
Ni får åka ner till Fitnessfestivalen. Då är det alltid runt 35-50% rabatt.

Fairing satsar hårt i år och har typ 150kvm monter på FF *flex*

Bara att börja spara pengar och hålla inne på beställningarna tills dess då! Wooh.

Kung atlas
2011-10-15, 18:03
Lite extra renhet? Är väl bara köpa naturellt av vilket märke som helst. Eller menar du något annat?

Jan menar att jag gärna betalar extra för fina råvaror med hög renhet. Fairing , Eiselt m.fl anväder Creapure kreatin som är snäppet renare än allt annat kreatin. Köper gärna ALC om råvaran är Lonza och inte kinesisk osv.

Kvalitetsråvaror kostar pengar och jag betalar gärna extra för det.

Personligen jagar jag inte kronor hit och dit utan köper kosttillskott som innehåller trademark råvaror och som är snäppet dyrare.Fairing , Eiselt , Allmax m.fl.brukar alltid använda det bästa i sina produkter ( Vitargo , Creapure, Lonza , Carbolyn ,Glanbia osv)

gymboy
2011-10-17, 17:26
Till frågan! har någon testat och vet om den e bra? eller nån annan testo bostter som funkar?

cjs
2011-11-16, 20:08
Jag hade tråkigt på kosttillskottfronten och har beställt och fått hem T-rush. Hade egentligen tänkt mig en annan produkt men den var slut i lager. Återkommer om jag känner nån effekt. :) Tycker Fairings produkter är bra i övrigt. Testade deras Tribulus tidigare och kände mig faktiskt lite piggare och gladare av den så denna borde ju inte vara sämre.

Vore kul att höra om nån annan har nåt att säga om T-rush, inte sett så mycket feedback kring produkten nån annanstans heller...

Onigiri
2011-11-18, 09:40
Ska köpa den också när random shop har någon massiv outlet/rea vilket inträffar med jämna mellanrum. Feel-good-produkter är opti.

ChinChek
2011-11-18, 10:18
Får köpa en på fitness festivalen då antar jag.

Fordon
2011-11-18, 19:43
Är det för att det är Fairing + kolo som man inte säger "Testobooster funkar inte, och funkar det så är det /kommer det bli dopingklassat"?

Lillleif
2011-11-18, 19:46
Är det för att det är Fairing + kolo som man inte säger "Testobooster funkar inte, och funkar det så är det /kommer det bli dopingklassat"?

Jag funderar också på det? Tribulus och Rosenrot liksom?

Sheogorath
2011-11-18, 19:51
Till frågan! har någon testat och vet om den e bra? eller nån annan testo bostter som funkar?

Det finns så vitt jag vet bara två substanser i omlopp inom kosttillskottsvärlden som marknadsförs som testosteronhöjande och faktiskt är det och dessa är DAA (d-asparaginsyra) och Long Jack-extrakt (växten Eurycoma longifolia). Tyvärr finns sistnämnda inte att få tag på i Sverige som enskilt extrakt (vet någon så skicka PM) utan förekommer bara i liten mängd i en massa blandtillskott. Dessutom ska det vara vanligt förekommande att något säljs som Long Jack utan att vara det.

Pepz
2011-11-18, 20:37
Det finns så vitt jag vet bara två substanser i omlopp inom kosttillskottsvärlden som marknadsförs som testosteronhöjande och faktiskt är det och dessa är DAA (d-asparaginsyra) och Long Jack-extrakt (växten Eurycoma longifolia). Tyvärr finns sistnämnda inte att få tag på i Sverige som enskilt extrakt (vet någon så skicka PM) utan förekommer bara i liten mängd i en massa blandtillskott. Dessutom ska det vara vanligt förekommande att något säljs som Long Jack utan att vara det.

fenugreek?
Bulbine Natelensis?

etc?

Sheogorath
2011-11-18, 20:43
fenugreek?
Bulbine Natelensis?

etc?

Bockhornsklöver ingår ju i BS Testo Booster. Jag får ta och kika lite på PubMed vad som faktiskt är gjort på dessa två. Att bockhornsklöver är en mild aromatashämmare är ju känt, men ger den relevanta effekter? Jag har inte läst så mycket om den, annat än Wiki.

Känner du förresten till några andra?

Onigiri
2011-11-18, 21:19
När jag åt Duravol förra året någon gång upplevde jag att träningen gick lättare/bättre fast jag blev väldigt hungrig ofta, vilket var ganska jobbigt när det "kickade in" med såndär svidande hunger.

internethjälten
2011-11-20, 09:37
När jag åt Duravol förra året någon gång upplevde jag att träningen gick lättare/bättre fast jag blev väldigt hungrig ofta, vilket var ganska jobbigt när det "kickade in" med såndär svidande hunger.

Låter ju perfekt, bra träning och massa mat = *flex*

cjs
2011-12-17, 10:18
Har kört klart burkarna nu. Resultat:

Lite varmare när jag ska sova
Svettas lite mer
Snarkar lättare och då nåt helt sjukt mycket, sambon blir galen på mig.
Ev. lite bättre välbefinnande, lite nöjd sådär

På gymmet har jag inte märkt någon jätteskillnad, men efter 13 års träning gör man ofta inte det. Jämfört med Fairings rena Tribulusprodukt, Trib-70 eller vad den nu hette så gillade jag nästan den mer. Någon enorm kåthet som vissa påstår följa med dessa produkter har jag inte heller känt. Är i och för sig ganska horny annars hursomhelst, även fast jag är 30+.

Fredrik_S
2011-12-17, 10:34
Är i och för sig ganska horny annars hursomhelst, även fast jag är 30+.

testosteronnivåerna är ju skyhöga i 30 års åldern!

cjs
2011-12-17, 19:36
Allt är väl relativt? Jag kommer nog inte köpa det fler ggr hur som helst. Gillade dock Trib-70 och kanske att jag testar något liknande T-rush av annat märke sen för skojs skull.

StampChamp
2011-12-21, 03:36
Allt är väl relativt? Jag kommer nog inte köpa det fler ggr hur som helst. Gillade dock Trib-70 och kanske att jag testar något liknande T-rush av annat märke sen för skojs skull.

Fast enbart Trib har väl visats vara rätt verkningslöst eller?

Hursomhelst ser innehållet i T-Rush rätt bra ut. Bra verkande ämnen som finns i andra kosttillskott, zma bättre återhämtning, b6 för ökad upptag av zink, magnesium och även ALC som ska minska stresshormoner.

Sedan har väl DAA och "Long jack" visas vara ämnen som faktiskt fungerar? Har läst några studier om long jack framför allt och det verkar ju fungera rätt bra.

Däremot är jag lite tveksam till denna typ av kostillskott så jag kommer nog ändå inte våga pröva haha, däremot att fairing gör denna typ av tillskott avskräcker mig lite mer då fairing alltid varit "svenskt" och säkert för mig ;)

Vad tror expertisen här? Är detta något som kan vara effektivt? Verkar ju finnas en del bra saker.

exevision
2011-12-21, 13:32
Hursomhelst ser innehållet i T-Rush rätt bra ut. Bra verkande ämnen som finns i andra kosttillskott, zma bättre återhämtning, b6 för ökad upptag av zink, magnesium och även ALC som ska minska stresshormoner.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=172677

cjs
2011-12-21, 18:33
Fast enbart Trib har väl visats vara rätt verkningslöst eller?

För muskelbygge kanske, men helt verkningslöst skulle jag inte säga att det är. Själv upplevde jag ökat välmående/pigghet av det.

Kung atlas
2011-12-21, 18:35
för muskelbygge kanske, men helt verkningslöst skulle jag inte säga att det är. Själv upplevde jag ökat välmående/pigghet av det.

+1