handdator

Visa fullständig version : Dejtingsidor?


fiskarn
2011-10-08, 18:32
Är trött på att inte hitta nån hona ute på krogen via kompisar osv så nu funderar jag på nätdejting. Har alltid varit skeptisk till det innan men det blir ju allt vanligare verkar det som. Vilka sidor rekommendenderas? Hur är kvaliten egentligen? Är väl ganska kräsen och det är väl kanske därför jag inte hittat nån :)

mikaelj
2011-10-08, 18:35
Jag tycker att det är dags för shadowfire att skriva en FAQ i ämnet. Sticky i Allmänt?

Sparven från Minsk
2011-10-08, 18:36
Vet att det är off topic, men prova IRL dejting lite till :)
Jag är skeptisk mot nätdejtande. Sure det kan vara smidigt och fungerar säkert för en del, men jag tror ändå mer på old school sättet att finna sin kärlek.

Kalla mig gammal ;)

mikaelj
2011-10-08, 18:39
Vet att det är off topic, men prova IRL dejting lite till :)
Jag är skeptisk mot nätdejtande. Sure det kan vara smidigt och fungerar säkert för en del, men jag tror ändå mer på old school sättet att finna sin kärlek.

Ja, det är just det som är problemet. Var finner man den?

Adama
2011-10-08, 18:44
Vet att det är off topic, men prova IRL dejting lite till :)
Jag är skeptisk mot nätdejtande. Sure det kan vara smidigt och fungerar säkert för en del, men jag tror ändå mer på old school sättet att finna sin kärlek.

Kalla mig gammal ;)

Träffade inte du din madame via nätet då?

Sparven från Minsk
2011-10-08, 19:06
Ja, det är just det som är problemet. Var finner man den?

Ja du, jag har träffat på skola, träningsklubbar, genom kompisar. Men nog måste det finnas fler ställen?

Träffade inte du din madame via nätet då?

Nja, på en koloträff :)

Oxe
2011-10-08, 19:08
Vadå leta, det är väl deras ansvar att hitta än....

champion
2011-10-08, 19:08
Finns redan en tråd om detta.

Vilken nätdejtingsida är bäst? (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=94332&highlight=spraydate)

Jokester
2011-10-08, 19:09
Om du är kille och kräsen och inte ser väldigt bra ut och har mycket pengar (stämmer detta så kanske man inte ens funderar på nätdejting iofs) så är nog inte nätdejting något för dig.

Adama
2011-10-08, 19:10
Nja, på en koloträff :)

Pretty much som en onlinedate då m a o ;)

Nils.R
2011-10-08, 19:15
Bara jag som tycker det är lite småkul att han "heter" fiskarn? :D

Angel
2011-10-08, 19:23
kolo, kolo och kolo. Finns ju massor med bevis här på vettigt folk som träffar varandra.

champion
2011-10-08, 19:38
kolo, kolo och kolo. Finns ju massor med bevis här på vettigt folk som träffar varandra.

Tjejer jag är singel. Nu hoppas jag på kolo :D:Virro

Kwon
2011-10-08, 19:44
Är trött på att inte hitta nån hona ute på krogen via kompisar osv så nu funderar jag på nätdejting. Har alltid varit skeptisk till det innan men det blir ju allt vanligare verkar det som. Vilka sidor rekommendenderas? Hur är kvaliten egentligen? Är väl ganska kräsen och det är väl kanske därför jag inte hittat nån :)

Fiskarn

Vad sägs om
Plenty of Fish.com (http://www.pof.com/)?

Passar väl en storfiskare av rang

mikaelj
2011-10-08, 19:45
OkCupid. HappyPancake. Mötesplatsen. Match.

pbiddy
2011-10-09, 19:11
Jag va med på Mötesplatsen i en månad för ett år sen och där träffade jag min flickvän. Det funkade utmärkt :)

mangemani
2011-10-09, 19:21
inge fel på dejting sidor.
visst, finns en hel del äckel som hänger på sådana sidor med, sådana som luras, ljuger och bara vill jävlas med folk, en hel del, men det finns även en hel del vettigt folk.
träffade min goa sambo genom happypancake:)

jaaaaag
2011-10-09, 20:51
Tror på att det är bäst att "hitta" kärleken utan att "leta".

Det kommer när det kommer. Kan det vara så viktigt med själva partnerskapet att man inte bara kan ta det som det kommer, när det kommer?
...om det kommer, hah!

Finns massvis med ställen irl där man kan stöta på folk som man kan ta det vidare med, träningen, jobb, uteställen, genom kompisar.. överallt.

Tycker att dejtingsidor överlag bara luktar desperat även om jag vet att det inte gäller alla..