handdator

Visa fullständig version : Gratis ljudböcker


z_bumbi
2011-09-30, 17:15
http://www.booksshouldbefree.com

Jag har inte lyssnat igenom några ännu men biblioteket är inte så pjokigt.

Semiramis
2011-09-30, 17:56
Tack för tipset!

fiskebulle
2011-09-30, 18:03
Biblioteket brukar ha en hel del.

Eddie Vedder
2011-09-30, 19:26
Det här är en sån tråd där jag är osäker om jag ska älska trådskaparen eller om jag ska bli förbannad för att vederbörande gett mig ytterligare ångest över allt jag vill lyssna på/titta på/läsa. :D

muddler
2011-09-30, 19:47
Guld!

noob76
2011-09-30, 20:44
Det här är en sån tråd där jag är osäker om jag ska älska trådskaparen eller om jag ska bli förbannad för att vederbörande gett mig ytterligare ångest över allt jag vill lyssna på/titta på/läsa. :D

Jag skaffade en surfplatta förra veckan och konsumerar nu stora mängder .PDF-böcker och ljudböcker innan sänggående. Riktigt bra produkt om man gillar E-böcker och ljudböcker faktiskt, kan säga att jag var skeptisk i början och tyckte det var en jäkla laptop de strippat på tangentbord och sedan dubblat priset men jag har fått tänka om där.

Jag valde en androidplatta och de flesta nyare verkar ha likvärdig prestanda och det är väll som att välja mellan Volvo och SAAB antar jag.

Skall ner precis nu och recumbentcykla en timma på gymmet och tar då med surfplattan och fortsätter läsa E-bok !

-squat-
2011-09-30, 20:53
Det här är en sån tråd där jag är osäker om jag ska älska trådskaparen eller om jag ska bli förbannad för att vederbörande gett mig ytterligare ångest över allt jag vill lyssna på/titta på/läsa. :D

När kommer "Forma Kroppen" som ljudbok?

perak
2011-09-30, 21:14
Grymt nice!

sweetkarolina
2011-09-30, 21:31
http://www.elib.se/bibliotek/ är annars sketabra att lyssna på ljudböcker, eller läsa e-böcker men det har jag aldrig provat, från ditt lokala bibliotek, fast genom cyberrymden... :)

Eddie Vedder
2011-10-01, 11:23
Jag skaffade en surfplatta förra veckan och konsumerar nu stora mängder .PDF-böcker och ljudböcker innan sänggående. Riktigt bra produkt om man gillar E-böcker och ljudböcker faktiskt, kan säga att jag var skeptisk i början och tyckte det var en jäkla laptop de strippat på tangentbord och sedan dubblat priset men jag har fått tänka om där.

Jag valde en androidplatta och de flesta nyare verkar ha likvärdig prestanda och det är väll som att välja mellan Volvo och SAAB antar jag.

Skall ner precis nu och recumbentcykla en timma på gymmet och tar då med surfplattan och fortsätter läsa E-bok !

Jag lyssnar redan på Sommar i P1 när jag kör mina intervaller på trainern. :) Alltså jag älskar ju böcker. Och det var det jag menade med att jag inte vet om jag ska älska z_bumbi eller bli förbannad på honom, jag har redan på tok för mycket jag vill lyssna på och läsa och behöver knappast mer. :Virro

När kommer "Forma Kroppen" som ljudbok?

Jag har fått frågan förut och ger samma svar. Ingen vill lyssna på 50/50 skånska och degerforska. :D

bear.flowertwig
2011-10-01, 11:27
Jag har fått frågan förut och ger samma svar. Ingen vill lyssna på 50/50 skånska och degerforska. :D

Det ska ju så klart vara en proffessionell inläsning. Kan jag nog lösa åt dig :)

-squat-
2011-10-01, 12:10
Jag har fått frågan förut och ger samma svar. Ingen vill lyssna på 50/50 skånska och degerforska. :D

Det är inget fel på indignerad skånska. ;)

-squat-
2011-10-01, 12:12
Det ska ju så klart vara en proffessionell inläsning. Kan jag nog lösa åt dig :)

Peter Andersson eller Reine Brynolfsson vore något det. :)

Nielsen
2011-10-01, 12:17
Det här är en sån tråd där jag är osäker om jag ska älska trådskaparen eller om jag ska bli förbannad för att vederbörande gett mig ytterligare ångest över allt jag vill lyssna på/titta på/läsa. :D

*rolleyes*