handdator

Visa fullständig version : Tänkte börja för träning journal här, så välkommen att titta in!


Lappiz
2011-09-26, 10:37
Tja jag tänkte börja skriva lite om min träning här ni får mer än gärna kommentera! : ). Jag är en kille på 18 år är 173 cm och väger 79-80 kg hat tränat i ca 1 och ett halvt år och tränar fyra gånger i veckan.

Kan börja med att skriva lite om mitt pass igår! Det var helt enkelt ett rygg pass

Började med sumomark: körde då 2x6 på 150kg gick väldigt lätt vilket det också borde göra
Körde sen vanlig mark: 2x6 på 160kg och det gick hyfsat lätt det också, men får dock ilningar i länryggen och har ingen aning om vad det kan vara nån som har nån aning va jag gör för fel?
Efter marken körde jag kronlyft alltså marklyft från knähöjd 2x6 på 180kg

Sen körde jag rygglyft. Då äre så att de på gymmet har tillverkat en egen "grej" för rygglyft det är som en järn väst man tar på sig som man kan lägga en stång på med vikter den körde jag 95 kilo på samma sak där 2x6.

Sen körde jag rodd övningar med lätt vikt 30 kg för att jag inte ska dra så mycket med armarna. det är ju trots allt ryggen som ska tränas! :)

Efter rodden körde jag latsdrag på 55 kg.

Och tillsist körde jag mage får att få en stark bål vilket jag inte riktigt har heller, verkar inte riktigt få det heller... Återkommer efter passet ikväll :)