handdator

Visa fullständig version : Era åsikter på Rage nitro och Rage x2


Lappiz
2011-09-26, 09:40
Tjena nån som prövat Rage nitro? Vad har funkat bäst för er av Rage nitro och Rage x2?, eller finns det nån med nått annnat förslag på liknande produkter som funkar bra? Finns ju hur mycket som helst att välja på numera!

Tack på förhand! : )

exnm
2011-09-26, 10:04
Jag har provat Rage Nitro. Jag tycker den fungerade ganska bra för mig i rent uppiggande och taggande syfte men jag fick ett så kontigt illamående så jag drog ner på användadet rejält. Tar det kanske 1 gång i veckan nu.

Lappiz
2011-09-26, 10:19
Aha okej på så vis , har du hört om fler som fått det där illamåendet elller? Så du rekommenderar Rage x2 eller vet du av nå annat bra? : )

exnm
2011-09-26, 10:24
Kan vara värt att tillägga att detta är den första PWO jag har testat så jag har ingenting att jämföra med.
Jag gav bort burken till polaren och han upplevde inte illamåendet jag gjorde och verkade gilla den generellt mer än mig.

aijou
2011-09-26, 10:50
Jag har testat en burk rage nitro. Visst ger det effekt. Men jag har slutat helt med PWO pga att det inte finns någon som är värd pengarna i min mening. Nu kör jag bara EAA och koffein/grönt te innan träningen. Tycker inte att jag tränar sämre eller är mindre peppad för det.

Lappiz
2011-09-26, 11:12
Jag har testat en burk rage nitro. Visst ger det effekt. Men jag har slutat helt med PWO pga att det inte finns någon som är värd pengarna i min mening. Nu kör jag bara EAA och koffein/grönt te innan träningen. Tycker inte att jag tränar sämre eller är mindre peppad för det.

Okej men det är kanske värt att ge det ett försök iallfall. Haru ju prövat x2an och den har faktiskt fungerat riktigt bra för min del

Grotesk
2011-09-26, 13:33
Har testat Rage (1) när det begav sig och nu senast Rage Nitro.

Rage Nitro gjorde mig pigg som fasen första två doseringtillfällena (mycket placebo troligtvis då jag tog det under deff) dock var det ungefär samma effekt som du kan få utav 5mgxkv koffein. Dessutom blev effekten mindre märkbar för att sedan inte ge något alls efter ca. 2veckor.

Jag skulle kort sagt aldrig mer köpa Rage Nitro.

aijou
2011-09-26, 14:34
Okej men det är kanske värt att ge det ett försök iallfall. Haru ju prövat x2an och den har faktiskt fungerat riktigt bra för min del

Som sagt. Gillar du det så kör på. :) Personligen tycker jag inte att det är värt pengarna. Sen är det ju som Grotesk säger också att effekten avtar ganska snabbt. Dessutom blev jag ganska dålig i magen av Rage Nitro. Men det har jag blivit av flera PWO's. Brukar hjälpa att blanda dem en stund innan man dricker.
För mig är det Koffein och EAA som gäller numera.

Määng
2011-09-26, 15:27
Tränar ungefär 1.5-2 timmar efter det att jag vaknat så jag skulle nästan inte klara mig att träna utan min rage nitro. Brukar vara trött som fan men en kvart efter att jag intagit nitron så känner jag mig laddad som fan.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Kung atlas
2011-09-26, 19:10
jag är en riktig pwo junkie och rage nitro är min favorit.kör aldrig full portion utan 2 skopor funkar bra.Sena pass eller till mma så väljer jag kcg

Jorgen
2011-09-26, 19:19
Jag har provat alla versioner av Rage och Nitro är min favorit, precis före Extreme.

daff__
2011-09-27, 06:20
Jag har bara testat Rage Nitro av dom, och tycker den är ok. Ska nog testa Extreme eller x2 nästa gång.