handdator

Visa fullständig version : Extremt sjuk i fem dagar nu.


Sweety87
2011-09-25, 14:09
Hej

I onsdags vaknade jag upp och hade ont precis överallt. I huvud, nacke, bröstkorg, hjärta (?), hals, rygg och så vidare. Jag mådde illa och var extremt trött. Näsan är helt igentäppt. Jag kan trots min trötthet inte sova. Jag sover kanske 3-4 h per natt.

Det blev något bättre onsdag-fredag, men igår (lördag) så gick jag runt lite utomhus. Idag (söndag) när jag vaknade upp var allt värre än någonsin.

Jag börjar bli rädd. Är detta normalt? Hur länge kan det fortsätta? Att kontakta läkare är inte ett alternativ eftersom jag inte har tillgång till bil.

mikaelj
2011-09-25, 14:11
Du kan väl /ringa/ en läkare, iaf? Eller sjukvårdsupplysningen?

Sandra81
2011-09-25, 14:13
Hej

I onsdags vaknade jag upp och hade ont precis överallt. I huvud, nacke, bröstkorg, hjärta (?), hals, rygg och så vidare. Jag mådde illa och var extremt trött. Näsan är helt igentäppt. Jag kan trots min trötthet inte sova. Jag sover kanske 3-4 h per natt.

Det blev något bättre onsdag-fredag, men igår (lördag) så gick jag runt lite utomhus. Idag (söndag) när jag vaknade upp var allt värre än någonsin.

Jag börjar bli rädd. Är detta normalt? Hur länge kan det fortsätta? Att kontakta läkare är inte ett alternativ eftersom jag inte har tillgång till bil.


feber? låter lite som influensa.. för mig brukar det ta 2-3 veckor att bli av med sånt.. första veckan är man totalt döendes.

Sweety87
2011-09-25, 14:14
Jag har ingen hemtelefon och inga pengar på mobilen och heller inga pengar på kontot att sätta in på mobilen. Ligger isolerad i en lägenhet utan kontakt med mänskligheten.

PRound
2011-09-25, 14:27
ring 1188. Det kostar nog inte.

Määng
2011-09-25, 14:39
Det är var ju fan tragiskt. Har du inte 50 kronor att fylla på kortet med? Ge mig ditt mobilnummer så kan jag fylla på ditt kort så du kan ringa läkaren, ifall det nu kostar.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Sandra81
2011-09-25, 15:36
Det är var ju fan tragiskt. Har du inte 50 kronor att fylla på kortet med? Ge mig ditt mobilnummer så kan jag fylla på ditt kort så du kan ringa läkaren, ifall det nu kostar.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

En ängel..