handdator

Visa fullständig version : Slim


NB142
2011-09-19, 15:27
http://www.fairinghealth.se/slim/ är produkten och jag hitta den på denna sidan genom annonserna. Jag tänkte fråga om någon har testat den? Vet att där inte finns lagliga mirakelprodukter.. Men tänkte fråga om den hjälper eller om det är lika bra o skita i den? Då jag hört att det näst intill bara är koffeinet i fettförbrännare som snabbar på förlusten.. Jag personligen tål inte koffein i stora mängder och har inte mått bra av de fettförbrännare jag kört innan. Även om de har "hjälpt". Vet inte riktigt om det är Placebo eller om det verkligen har hjälpt.

Testat:
Tartarus(BMR)
ERASE(N/N)

SiSenior
2011-09-19, 15:51
Du får inte länka till andra webshoppar.

Skit i den.

exevision
2011-09-19, 15:52
Klart han får länka till fairings sida när fairing äger kolozzeum! *whatever*

SiSenior
2011-09-19, 20:22
Klart han får länka till fairings sida när fairing äger kolozzeum! *whatever*

Hade varit bra att jag läst vad hemsidan hette innan jag postade kanske...

Owe
2011-09-20, 17:21
Personligen så drar jag alltig öronen åt mig och blir misstänksam, när en fettförbrännare lik denna innehåller vätskedrivande medel.
Vad säger det om resterande påstånden om att den ska vara fettförbrännare, när viktnergång kommer att ske via förlorad vätska?

Nä, mygelprodukt enligt mig.


MVH
Owe

Kung atlas
2011-09-20, 21:07
slim innehåller väl grönt kaffeextrakt som en del andra nya fatburners idag gör. Grönt kaffeextrakt hämmar upptaget av glukos (om inte studierna ljuger för mycket) Slim skall enligt produktinfo innehålla Svetol som det har gjort lite studier på och återfinns i bl.a. Coffeslender.

http://webnews.textalk.com/dagens-halsa/kaffe-med-klorogensyra-kan-minska-vikten-hos-friska-personer

flashigt
2011-09-20, 22:25
"För bästa resultat, använd SLIM i 60 dagar med ett kalorifattigt kost-och träningsprogram."

Borde ändras till,
För bästa resultat, använd ett kalorifattigt kost-och träningsprogram och skippa skumma "fettförbrännar" piller.

Men det är ju vad jag tycker ;)

Owe
2011-09-20, 22:52
slim innehåller väl grönt kaffeextrakt som en del andra nya fatburners idag gör. Grönt kaffeextrakt hämmar upptaget av glukos (om inte studierna ljuger för mycket) Slim skall enligt produktinfo innehålla Svetol som det har gjort lite studier på och återfinns i bl.a. Coffeslender.

http://webnews.textalk.com/dagens-halsa/kaffe-med-klorogensyra-kan-minska-vikten-hos-friska-personer

Jo det stämmer att den gör, men den innehåller även: Maskrosextrakt.
Maskrosextrakt är kännt för och vanligt använt just förförlora vätska.

När det gäller Sveto så har jag inte hittat några oberonde tester på detta, men det är inte det jag reagerar på, för om nu Sveto, var så bra som man vill göra gällade, varför tillsätter man då något som är vätskedrivande???*screwy*

Det får mig att frågasätta produkten.

MVH
Owe

Anders Carlsson
2011-09-20, 23:43
Jo det stämmer att den gör, men den innehåller även: Maskrosextrakt.
Maskrosextrakt är kännt för och vanligt använt just förförlora vätska.

När det gäller Sveto så har jag inte hittat några oberonde tester på detta, men det är inte det jag reagerar på, för om nu Sveto, var så bra som man vill göra gällade, varför tillsätter man då något som är vätskedrivande???*screwy*

Det får mig att frågasätta produkten.

MVH
Owe
Owe - Ska finnas en hel del positiva studier på Svetol & jag tycker inte det är konstigt alls att vätskedrivande är tillsatt då många som använder just fettförbrännande produkter vill ha en mer slimmad look vilket dandelion, uva ursi mfl naturligt vätskedrivande kan bidra till. Samma anledning till varför många "weightgainers" innehåller kreatin, hjälper ju till att lägga på sig lite vikt genom att binda upp mer vatten i musklerna.

Owe
2011-09-21, 00:19
Owe - Ska finnas en hel del positiva studier på Svetol & jag tycker inte det är konstigt alls att vätskedrivande är tillsatt då många som använder just fettförbrännande produkter vill ha en mer slimmad look vilket dandelion, uva ursi mfl naturligt vätskedrivande kan bidra till. Samma anledning till varför många "weightgainers" innehåller kreatin, hjälper ju till att lägga på sig lite vikt genom att binda upp mer vatten i musklerna.

Jo det gör det, men som jag skrev har jag inte sett några oberonde tester.

Nu misstänker jag att du liksom jag har hålligt på några år och samlat på dig en del kundskap.
Men det verkar inte trådskaparen ha och säkert många med han som läser detta och letar efter en fungerande fettförbrännare, och om det är just en fettförbrännare man letar efter och inte en vätskedrivande?
Ja,då tycker jag det företagts plikt att vara ärlig med vad man säger att en produkt gör.

Annas är jag helt med dig Anders!:thumbup:

MVH
Owe

bear.flowertwig
2011-09-21, 11:01
"För bästa resultat, använd SLIM i 60 dagar med ett kalorifattigt kost-och träningsprogram."

Borde ändras till,
För bästa resultat, använd ett kalorifattigt kost-och träningsprogram och skippa skumma "fettförbrännar" piller.

Men det är ju vad jag tycker ;)

Så kan man ju resonera om alla kosttillskott isf. Och i det här fallet låter det inte som några "skumma" tillsatser.