handdator

Visa fullständig version : star neutricion kreatin (vet att search finns)


swiftin
2003-12-26, 00:49
vet att searchfunktionfinns men måste ändå få reda på en del saker..
1. nån som har några bra erfarenheter av det kreatinet?

2. är det creapure?

3. eftersom det är monohydrat - är det då ungefär samma kvalitet som de flesta andra märken då?

Edit: Länka inte till andra webbutiker!

Prankie
2003-12-26, 01:37
1. Aldrig provat själv.
2. Det är inte creapure.
3. Av kreatinet är effekten ganska lika, men det är inte lika rent och man vet aldrig vad som finns i de där 0.01%.

MunsöHustla
2003-12-26, 16:46
Originally posted by swiftin
vet att searchfunktionfinns men måste ändå få reda på en del saker..
1. nån som har några bra erfarenheter av det kreatinet?

2. är det creapure?

3. eftersom det är monohydrat - är det då ungefär samma kvalitet som de flesta andra märken då?

Edit: Länka inte till andra webbutiker!

1. Har provat själv, tyckte det fungerade när jag hade dålig kosthållning men sen när jag käkade ordentligt så hände ingenting.

pettan85
2003-12-26, 19:03
Brukar faktiskt köra på Stars vet inte varför men har fått med det när jag beställt whey-80 nån gånger och jag tycker det funkar bra har kört på några andra märken innan men jag tyckte stars funkade bättre än dem. Tar dock stora doser hela kuren igenom. Det är inte creapure har aldrig testat något sådant kreatin heller så vet inte om det är bättre...

swiftin
2003-12-26, 21:38
Originally posted by pettan85
Brukar faktiskt köra på Stars vet inte varför men har fått med det när jag beställt whey-80 nån gånger och jag tycker det funkar bra har kört på några andra märken innan men jag tyckte stars funkade bättre än dem. Tar dock stora doser hela kuren igenom. Det är inte creapure har aldrig testat något sådant kreatin heller så vet inte om det är bättre...


hur mycket större doser talar vi om?

pettan85
2003-12-27, 00:19
Originally posted by swiftin



hur mycket större doser talar vi om?

Har testat att ta jätte mycket kommer inte ihåg hur många gram/dag men det var mycket och sen har jag även provat att köra uppladdningsdosen genom hela kuren och det funkade lika bra som att ta jättemycket så jag brukar köra på mellan 20-30 g/dag.

lauria
2003-12-27, 01:18
Jag har kört det och det funkar mkt bra.
Och när det gäller doseringen så körde ja 7 gram en halv timme före träning och 7 gram efter träningen, och på vilo dagarna körde ja 14-15 gram om dagen fast utspritt. Och då väger jag 93-94 kilo och är 1.90...
Lycka till med :bpump:


///Tobbe