handdator

Visa fullständig version : AST Kappslar


Spiffy
2003-12-24, 12:06
Har en korkad fråga om ASTs Dymetadrine kappslar.
Man brukar ju låta kappslarna sitta kvar, men dessa tycker jag känns så plastiga så jag har inte vågat göra det. Någon som har använt sig av dessa och låtit dem sitta kvar?

Någon som har använt sig av dessa och märkt någon skillnad ?
Jag gör inte det nämligen, men man får ju äta upp dem när man köppt dem :-)

King Grub
2003-12-24, 12:13
Vilken skillnad hade du tänkt dig? De flesta av de verksamma ämnena är borttagna i den version som säljs i Sverige, så alltför stor "skillnad" lär du ju inte uppleva.

Spiffy
2003-12-24, 12:14
Hade inte tänkt så himla mycket mer än vad som stod på hemsidan, men jag gillar att testa saker.

EiseltUK
2003-12-24, 12:47
Originally posted by Spiffy
Har en korkad fråga om ASTs Dymetadrine kappslar.
Man brukar ju låta kappslarna sitta kvar, men dessa tycker jag känns så plastiga så jag har inte vågat göra det. Någon som har använt sig av dessa och låtit dem sitta kvar?


Kapslarna är troligen gjorda av gelatin eller cellulosa och löses upp i magen. Alltså inte plast. :)

/ Henrik

Spiffy
2003-12-24, 12:55
Ja det var något sådant jag tänkte mig, men de känns så himla hårda.

DiZi
2003-12-24, 13:54
Originally posted by Spiffy
Ja det var något sådant jag tänkte mig, men de känns så himla hårda.

Var lugn mannen, det handlar ju Om AST's produkter som deras forskare tagit fram under säkert 10 års forskning :laugh: :laugh: :laugh:

Karl_alfred
2003-12-24, 14:54
glöm inte att skaka om kapslarna i astshakern innan det ska tydligen ge en 174 % bättre muskelökning.

Prankie
2003-12-24, 15:42
Jag gillar deras statestik. :D

PDS
2003-12-24, 20:58
fatta nog kanske inte frågan men du vill inte äta kapsel Dymetadrinet ligger i :confused: :confused: isåfall är det bara att dra isär dom två halvorna och käka pulvret men jag antar att det smakar bajs! ett + kan ju vara att kroppen troligtvis tar upp dymen fortare

Arwen
2003-12-25, 11:11
Originally posted by DiZi


Var lugn mannen, det handlar ju Om AST's produkter som deras forskare tagit fram under säkert 10 års forskning :laugh: :laugh: :laugh:

Kanske läge att plocka fram deras patenterade shaker för bästa effekt?:thefinger

DiZi
2003-12-25, 12:30
Originally posted by Arwen


Kanske läge att plocka fram deras patenterade shaker för bästa effekt?:thefinger

Den formodade jag att han hade framme, då detta som sagt ger en extra muskelökning på 174%, även detta har 10års forskning resulterat i! :D

Spiffy
2003-12-25, 13:35
Använde tyvärr en Optimum shaker. Kanske därför jag inte har märkt någon skillnad ;)