handdator

Visa fullständig version : "de 3 stora"-dåligt


musen1
2011-09-10, 17:46
Tjena, lästa på denna sida http://vindieselworkout.com/ att de är inget effektivt sätt att träna på ifall du vill ha musklerna på "rätt ställe" alltså V-rygg mm. Är det sant eller är de ute och cyklar?

kettlebellGuden
2011-09-10, 17:56
Jag orkade inte titta på videosarna och vet inte vem Vin Diesel är... men vill du ha stora vingar så är bänkpress och knäböj verkligen inte övningarna för dig.

Birkharju
2011-09-10, 17:56
Rent BS

Birkharju
2011-09-10, 17:58
"You can try to randomly add muscle to your body, but you don’t want to end up looking like the Incredible Hulk or even Arnold Schwarzenegger! Not that there is anything wrong with those two, but looking like Vin Diesel is going to make you more attractive to more people."

lol

Sundqvist
2011-09-10, 17:58
vin diesel är en liten spädis om man jämnför med Dwayne johnson :) hans schema skulle jag hellre lita på :D

musen1
2011-09-10, 18:00
kettle: vin diesel är en skådespelare, han spelar bland annat i fast and the fuious filmerna.

Jag menar inte just vingarna, utan mer att "workout" guiden sågar basövningarna.

Sundqvist vart får jag tag på hans schema? Hur ser den ut?

Rikard Jansson
2011-09-10, 18:05
Bara för att du tränar som Vin Diesel så ser du inte ut som vin diesel i slutänden. Kroppsmässigt då pratar jag, om det inte var uppenbart. Att han ser ut som han gör beror mestadels på muskelfästen och former som kommer från genetik. Sen är det inte säkert att han ens tränar som beskrives där

Robbmeister
2011-09-10, 19:41
Puffy muscle syndrome...

Lyssnade ett tag av det där , och allt man hörde var skitsnack.

''build lean muscles and burn fat at the same time bla bla bla bla''

krappen
2011-09-11, 02:56
Den här sidan känns som en typisk sida som är gjord av en affliate inom internet-marketing, det vill säga att han får betalt för att skriva bullshit och länka till andra produkter för att få provision. Har själv sysslat lite med det.

Sniggel
2011-09-11, 08:01
Marklyft är en övning som gett resultat för mina vingar iaf. Även om det i teorin inte ska ge speciellt mycket. Välj ut en dragövning, gör den till din favorit och se hur långt du kan gå med den. Deffa eventuellt sen ifall midjan är för stor för att v-formen ska framträda.

JojjeG
2011-09-11, 09:54
Coleman verkar ha fått "Puffy muscle syndrome" av allt markande och böjande, dålig v-form där faktiskt.

http://forum.bodybuildingpro.com/attachment.php?attachmentid=79&stc=1