handdator

Visa fullständig version : Barndomskompisar som leker Swingers


Minimjölk
2011-09-09, 14:01
Lång historia kort:
Jag har fått nys om att 3 gamla barndomsvänner till mig som jag fortfarande umgås med och varav 2 som jag räknar till kanske mina bästa vänner har tillsammans med sina respektive fruar provat på Swinging tillsammans med varandra och nu har jag fått indikerat att de även skulle vilja ha med mig och min respektive på detta.

Jag blev egentligen inte helt förvånad över detta då jag vet att det har funnits en del historia och tänding mellan ffa en av mina kompisar och den andra kompisens fru. Jag har även märkt att snacket på fyllan det senaste året har handlat mer och mer om gruppsex etc etc.

jag trodde dock inte de skulle göra slag i saken och faktiskt låna varandras respektive. vad jag har hört har de hållt på lite till och från det senaste halvåret med detta och nu vill de som sagt ha oss ombord på skutan.

Jag vet liksom inte hur jag skall resonera kring allt detta. Det handlar alltså om gamla väldigt bra kompisar med fruar och respektive som känt varandra och umgåtts i en bit över 10-15år i vissa fall.

Spontant känner både jag och min fru att de får hålla på bäst de vill men att vi inte är intresserade av att delta i detta. Vi är nöjda med varandra och skulle Swinging öh taget komma på fråga skulle vi föredra att göra det med någon vi inte redan har en djup vänskapsreaktion med.

Ett Problem i det hela är att vi om vi väljer att stå utanför detta troligtvis kommer längre ifrån denna gemenskapen med vad vi fram till idag sett som vanlig vänskap. Vi vill ju givetvis kunna fortsätta umgås med dessa som "normala" vänner

Det intressanta är att alla 4 paren är hembjudna till ett av paren om 4veckor med instruktioner att lämna barnen hemma. Det skulle kunna bli en trevlig parmiddag men med den vetskap jag numera har börjar jag bli orolig för vad som kommer ske denna middag.

För att krydda till det lite extra är det (vad jag vet) bara två av de 6 involverade som vet om att jag vet om deras aktiviter, pga detta kommer jag ha svårt att träffa de andra utan att hålla tyst. ;)

Några tips?

qwerty1
2011-09-09, 14:08
Lämna fru och barn hemma... du måste jobba den kvällen tyvärr.

Have fun!

Benny01
2011-09-09, 14:10
Bara jag som tänker på Borat filmen?

Stoltz
2011-09-09, 14:13
Det intressanta är att alla 4 paren är hembjudna till ett av paren om 4veckor med instruktioner att lämna barnen hemma. Det skulle kunna bli en trevlig parmiddag men med den vetskap jag numera har börjar jag bli orolig för vad som kommer ske denna middag.


Alltså, om du är osäker på vad de vill ha ut av middagen, så hade jag nog ringt och frågat om detta var en middag med mat eller en med happy ending, så att säga.

Kan bli en rätt olustig situation om du dyker upp där, redo att tillgodose ditt dagliga proteinbehov i form av mat, men istället... ja, du förstår.

qwerty1
2011-09-09, 14:16
Han är väl tillräckligt gammal för att avstå det själv om situationen väl händer?

Vunnis
2011-09-09, 14:28
Han är väl tillräckligt gammal för att avstå det själv om situationen väl händer?

Men det går säkert att göra på olika snygga sätt. Ringer han innan vet han vad det handlar om istället för att hamna i en orgie när han går in genom ytterdörren och springa för livet så fort han ser vad som händer.

qwerty1
2011-09-09, 14:32
Jag tror de hade varnat innan isåfall, annars är det värdelösa vänner.

bear.flowertwig
2011-09-09, 14:34
Efter 10-15 år lär de ju känna dig tillräckligt bra för att vara finkänsliga nog att inte gruppsexa till det under desserten om de inte vet att du är cool med det.

Welli
2011-09-09, 14:41
En potentiell "best of tråd?"

bigtraps
2011-09-09, 14:48
Tycker du och tjejen ska prova på

Viktor_Balck
2011-09-09, 14:58
Jag har fått för att dom flesta swingers är lite smått överviktiga och att männen i regel är flintskalliga, vet inte om det stämmer i detta fallet.

Slartibartfast
2011-09-09, 15:02
Jag har fått för att dom flesta swingers är lite smått överviktiga och att männen i regel är flintskalliga, vet inte om det stämmer i detta fallet.

+1 :D

Ontopic. Sånthär kan inte gå nåt annat än åt helvete. Dessutom är sånahär saker oftast betydligt bättre i fantasin än det är i verkligheten. Don't gör it, it's nog värt it.

Minimjölk
2011-09-09, 15:05
Inte alls faktiskt, Ingen flint och ingen överviktighet. Självklart har jag inge problem att säga nej om något väl skulle hända men jag känner på förhand att det kan bli en rejält olustig situation om de skulle vilja sexa till det efter desserten. Skall vi då bara säga tack och hej, känns som det skulle ödelägga hela vår kompisrelation. Normalt sätt kan vi prata om det mesta men detta känns ju som ett hyffsat känsligt ämne, därav att inte alla vet om vad jag vet nu. Svårt att lägga fram:
Jag vill knüla din fru, kan du tänka dig att ta min i utbyte för en kväll. ;)

Jag har ju redan dessutom hört hur fruarna pratar detaljer som jag inte vill höra om, vissa saker är bättre att inte veta känner jag.

Inge Enveten
2011-09-09, 15:08
Hellre rövare i poolen än polare i röven.

Vet inte riktigt hur relevant ovanstående är. Var bara sugen på att skriva det. Ta det hur du vill.

Sparven från Minsk
2011-09-09, 15:11
Om ni är sugna kör på, annars tackar ni bara nej om de frågar :)

kaer
2011-09-09, 15:17
Tycker du ska göra klart din inställning innan den här middagen kommer upp. Sköt det snyggt. Be dem respektfullt att hålla er helt utanför det här.
Om de sen schabblar till det på ett eller annat sätt så är det ju faktiskt deras fel.

Off topic: Hålls det någon betting på hur länge de här paren kommer hålla ihop? Tror inte sånt här brukar sluta särskilt väl.

Tricklew
2011-09-09, 15:23
Haha, väldigt vad folk var dystra i tråden, plötsligt finns det inget par som är swingers där det inte slutar i deppresion och mord, dessutom är dom alla flintskalliga. Dom kanske tom arbetar på posten?

Nu vet jag inte hur väl du känner dom, men du får ju uppenbarligen försöka ta upp detta på något smidigt sätt i ett samtal före själva kvällen. Personligen hade jag inte velat se mina kompisar kladda på andra kompisars tjejer. Och om jag hade swingat hade jag nog försökt hålla det utanför kompiskretsen. Fan, jag har ju delat säng med hälften av mina killkompisar, jag vill inte se dom kn*lla.

Mental
2011-09-09, 15:24
Jag funderar över rubriken, vad skiljer de som leker swingers från de som faktiskt är swingers?

von huff
2011-09-09, 16:02
finns ingenting att förlora!

Åsberg
2011-09-09, 16:08
Fan, jag har ju delat säng med hälften av mina killkompisar

Aw yeah? :D

Baskagge
2011-09-09, 16:18
Kommer sluta så här

asJ1OCbO7oM.

Angel
2011-09-09, 16:53
Folk är så jävla konstiga nu för tiden. Vem fan vill se sina kompisar bonka på den man älskar?

snej
2011-09-09, 16:57
Folk är så jävla konstiga nu för tiden. Vem fan vill se sina kompisar bonka på den man älskar?

Folk har alltid vart konstiga. Det finns bara ett namn för konstigheterna nu för tiden.

AngryFinnishGuy
2011-09-09, 16:58
Jag skulle nog hålla mig ifrån att swinga med vänner/jobbkompisar.

Om något går fel (Polare där bak) kommer det uppstå många pinsamma situationer i framtiden.

Kanske inte händer om man är nykter, men ett onyktert tillstånd uppnås kan det gå fel.




No experience

Minimjölk
2011-09-09, 17:54
Jag är som sagt inte intresserad av detta men är osäker på hur jag skall agera och vad jag skall säga. Vill ju inte hamna i en sits där jag måste reagera så att säga. Är dock orolig att detta på sikt kommer leda till att alla framtida middagar kommer exkludera oss för att vi motverkar deras "behov".

Som jag sade i första posten så var inte hela scenariot helt otänkbart med tanke på att två av de inblandade sedan tidigare hade någon form av KK-förhållande.

Vad jag vet så föregår ingen betting ang ett ev. göra slut men vem vet. Detta kanske är ett sista rop på hjälp för att få igång passionen igen. SJälv har jag varit ihop med min fru i 10år och har nog aldrig varit mer kär (i henne alltså, ingen annan).

Angel
2011-09-09, 17:58
Sånt är det så underbart att höra....

krellik
2011-09-09, 18:14
Jag menar lite svårt att tro att ditt kompisgäng tänkt sig att ni bara ska "go with the flow" om ni inte gett utryck för vilja att delta?

Inget fel att vuxna människor gör vad de kommer överens om i sina sexliv men en rimlig grundregel är att man kör inte ner det i halsen på människor omkring sig.

Cilia
2011-09-09, 18:21
Om det inte känns som en kanonidé så tycker inte jag att ni ska göra det. Att blanda ihop sex och vänskap är ofta en dålig idé.

Har dom inte bjudit in till en swingersfest så måste du ändå utgå ifrån att det är en ordinarie middag. Skulle det börja hetta till är det väl bara att tacka för sig och gå?

LeBron
2011-09-09, 18:26
?! Jag hade slagit in skallen på den som rört min fru/flickvän :o (läs= NEJ, aldrig att jag 'lånar ut' henne)

bear.flowertwig
2011-09-09, 18:42
Folk är så jävla konstiga nu för tiden. Vem fan vill se sina kompisar bonka på den man älskar?

Orka moralisera över sånt/såna man inte vet ett dugg om.

eiri
2011-09-09, 18:46
lämna din kvinna hemma, dra dit, dra på deras, ROFL, dra hem.

bear.flowertwig
2011-09-09, 18:46
Jag har fått för att dom flesta swingers är lite smått överviktiga och att männen i regel är flintskalliga, vet inte om det stämmer i detta fallet.

+1 :D

Ontopic. Sånthär kan inte gå nåt annat än åt helvete. Dessutom är sånahär saker oftast betydligt bättre i fantasin än det är i verkligheten. Don't gör it, it's nog värt it.

Då får man väl låta bli de sammanhangen och välja med lite omsorg då ;)

http://www.celtoslavica.de/chiaroscuro/vergleiche/eyes/eyes_r2_4.jpg

krellik
2011-09-09, 18:47
orka moralisera över sånt/såna man inte vet ett dugg om.

+1

Exdiaq
2011-09-09, 18:54
Jag hade förmodligen haft väldiga problem med att få ihop sex med vänskap på det sättet. Men det är jag det.

filmjölk
2011-09-09, 18:59
Jag är såpass Viktoriansk att jag förmodligen hade ältat ihjäl mig efter en sådan sak. Jag hade känt mig smutsig, min fru hade kännts oren och det hade förmodligen slutat i skilsmässa. Jag hade aldrig velat dela med mig av min partner på det sättet, och hade aldrig velat dela med mig av mig själv på det sättet heller.

shut teh face
2011-09-09, 19:26
Nej något sådant hade jag aldrig gjort. Det är bara sjukt!

Kwon
2011-09-09, 20:30
Hade aldrig fallit mig in, fy fäsiken.

häftig
2011-09-09, 20:41
Äh bara att köra på och tänka på annat under sexakten. Tänk på V75, curling eller bandy.

kettlebellGuden
2011-09-09, 20:43
Känns väl lite taskigt att förhindra den man älskar (frun dårå) från att få ett helt gäng av sköna kukar i sig. Den man älskar vill man väl se njuta?

Annars så tänker väl jag verkligen så här att har du/ni inte antytt att ni är sugna så är det väl mest bara att utgå från att det är en vanlig parmiddag. Skulle det sen "urarta" så bara ge dem the face tills de slutar eller säg "oj ursäkta mig. här har nog blivit något missförstånd." Det borde inte störa någon vänskap alls.

allmän undran: vad fasiken gör man på parmiddagar som inte är till för sex?

Vunnis
2011-09-09, 20:46
Känns väl lite taskigt att förhindra den man älskar (frun dårå) från att få ett helt gäng av sköna kukar i sig. Den man älskar vill man väl se njuta?

Annars så tänker väl jag verkligen så här att har du/ni inte antytt att ni är sugna så är det väl mest bara att utgå från att det är en vanlig parmiddag. Skulle det sen "urarta" så bara ge dem the face tills de slutar eller säg "oj ursäkta mig. här har nog blivit något missförstånd." Det borde inte störa någon vänskap alls.

allmän undran: vad fasiken gör man på parmiddagar som inte är till för sex?
Äter...?

krellik
2011-09-09, 20:52
Äter...?

Jo exakt...

Mycket sväljande, drickande, slukande och snaskande.

Eller hur var det nu???

krellik
2011-09-09, 20:53
Hade aldrig fallit mig in, fy fäsiken.

Om det bara var en massa bisexuella tjej par med big booties och du och tjejen, fortfarande lika benhård?;)

Tricklew
2011-09-09, 21:02
Varför kan ni inte vara paret som alltid går hem tidigt för? Vi lever i ett land där vi är proffs på att låtsas som det regnar.

Nu den här gången som är inbokad kan ni 1. Tacka nej eller 2. Fejka att det är något med barnen och snabbt dra efter kaffet och pannacottan.

Behöver man ens göra det? Man kan väll helt enkelt säga till dom att man inte är intresserad, säga till dom att ha kul och sedan gå?

Jag måste ha väldigt bra relationer med mina kompisar, ibland vill dom göra saker jag inte gillar (varför i helvete vill man se på fotboll?) då brukar jag tacka för mig, och så hörs vi någon dag senare och har kul igen.

Nu kanske det är skillnad på att se på fotboll och ******, men jag vill hävda att den är minimal.

Förövrigt så verkar det som att Minimjölk's ursprungliga fråga har blivit lite bortglömd, han uttrycker en oro för att bli paret som inte blir bjudna på diverse event, detta är rätt förståligt. Om stora delar av vänskapskretsen håller på med en aktivitet du inte är intresserad av, då finns det ju en real risk att du blir medbjuden på mindre aktiviteter.

Matsa
2011-09-09, 21:16
Nu kanske det är skillnad på att se på fotboll och ******, men jag vill hävda att den är minimal.

Och likväl vill du inte titta på fotboll? ;)

Osten80
2011-09-09, 21:23
Äh vad fan, spendera middagen med att prata om hemorrojder, micropenisar och framfall. Förmodligen behöver du då inte bekymra dig om vad du ska säga för att slippa vara med på efterfesten. Å andra sidan, blir du fortfarande tillfrågad, har du större problem med dina vänner än att de vill att du ska bränna på deras fruar.

Wipflash
2011-09-10, 15:30
ta några skopor pwo och kör hårt!

rooz
2011-09-10, 15:41
Ser bra ut, Kör hårt:thumbup:

Fatalist
2011-09-10, 16:35
Svår fråga. Har aldrig haft en fru. Men av de flickvänner jag haft hade jag definitivt kunna tänka mig att swoppa med en polare och ta hans flickvän för en natt. Skulle aldrig vilja göra det i samma rum som en kompis dock.

Med andra tjejer skulle det aldrig komma på fråga. Har nog med förtroende för sin respektive att göra. Ser inget problem med det så länge alla är med på noterna och litar på varandra.

fiskebulle
2011-09-10, 16:40
Men jösses, frågan karln ställer är inte om han ska göra det, utan hur han ska kunna tacka nej utan att åsamka skada på relationen till de andra paren.

Herr Oberst
2011-09-10, 16:47
?! Jag hade slagit in skallen på den som rört min fru/flickvän :o (läs= NEJ, aldrig att jag 'lånar ut' henne)

Ohh alpha

Nu är det väl i och för sig fastställt att minimjölk med bihang inte kommer swinga, så det behövs väl egentligen inte diskuteras mer.
Sen tror jag inte det behöver vara så allvarligt. Bara tacka nej helt naturligt. Låt dom ha sin hobby. Riktiga vänner tappar man inte för en sån sak. Däremot kan det nog gå åt skogen om man nu swingar med polarna. Sådana aktiviteter kan man göra med mer avlägsna vänner

LeBron
2011-09-10, 17:00
Ohh alpha


:thumbup:

tjabolabo
2011-09-11, 12:57
Hade mina vänner velat ****** min fru hade det varit hejdå med dom.

Fartman
2011-09-11, 13:16
Jag är som sagt inte intresserad av detta men är osäker på hur jag skall agera och vad jag skall säga. Vill ju inte hamna i en sits där jag måste reagera så att säga. Är dock orolig att detta på sikt kommer leda till att alla framtida middagar kommer exkludera oss för att vi motverkar deras "behov".Som jag sade i första posten så var inte hela scenariot helt otänkbart med tanke på att två av de inblandade sedan tidigare hade någon form av KK-förhållande.

Vad jag vet så föregår ingen betting ang ett ev. göra slut men vem vet. Detta kanske är ett sista rop på hjälp för att få igång passionen igen. SJälv har jag varit ihop med min fru i 10år och har nog aldrig varit mer kär (i henne alltså, ingen annan).

Säg som det är, gärna innan middagen. Blir ni exkluderade från middagar för att ni inte vill delta så.. ni vill ju ändå inte delta.

mini
2011-09-11, 13:46
Hade mina vänner velat ****** min fru hade det varit hejdå med dom.

Hade mina vänner velat ****** min partner hade jag tagit det som en komplimang. Det är roligt att ha den finaste leksaken som andra blir avundsjuka på ju.

tjabolabo
2011-09-11, 15:33
Hade mina vänner velat ****** min partner hade jag tagit det som en komplimang. Det är roligt att ha den finaste leksaken som andra blir avundsjuka på ju.

Ja men vissa saker är heligt. kompisarnas tjej,kille är inte ens tänka tanken.

Tricklew
2011-09-11, 15:36
Ja men vissa saker är heligt. kompisarnas tjej,kille är inte ens tänka tanken.

Det är nog upp till varje person och relation att komma fram till själva. Moralpanik är så 1800tal.

Doctor Snuggles
2011-09-11, 15:46
Hade mina vänner velat ****** min partner hade jag tagit det som en komplimang. Det är roligt att ha den finaste leksaken som andra blir avundsjuka på ju.

Fast de kanske vill paja din leksak för den är så ful så att den stör dem?

Stoltz
2011-09-11, 15:51
Ja men vissa saker är heligt. kompisarnas tjej,kille är inte ens tänka tanken.

Så länge alla är med på det är det väl ingen big deal egentligen? Jag skulle aldrig få för mig att berätta för någon annan vad de får och inte får lov att göra i överenskommelse med sin partner. Visst, mord bör ju undvikas, men det är inte riktigt den nivån vi pratar om här heller.

mini
2011-09-11, 16:16
Fast de kanske vill paja din leksak för den är så ful så att den stör dem?

Det händer inte av två orsaker:
1) Jag har bara toppfina leksaker
2) Jag är starkare än alla mina kompisar

kettlebellGuden
2011-09-11, 16:24
Att man vill sätta på någon bekants partner betyder ju knappast att man är avundsjuk.

filmjölk
2011-09-11, 18:13
Att man vill sätta på någon bekants partner betyder ju knappast att man är avundsjuk.

Det kan betyda det dock. Om min bild av mänskligheten stämmer, skulle det inte förvåna mig speciellt mycket om Minimjölk med Fru ser väldigt bra ut och de andra paren ser ut som något ur en lågbudgetzombiefilm. Kan tänka mig att det är avundsjuka som är en av drivkrafterna till att försöka få med dom att Swinga.

Herr Oberst
2011-09-11, 18:22
Håller inte med. Mina fördomar om swingers är att dom är varma, givmilda, öppna och totalt trygga i sig själv och sina partners.
Vilket inte kan sägas om tjabolabo och LeBron som verkar diktera sina förhållanden på någon medeltida sagobok om stjärtgossen Muuuhammed och gossetönten Jezus

Stoltz
2011-09-11, 18:28
Håller inte med. Mina fördomar om swingers är att dom är varma, givmilda, öppna och totalt trygga i sig själv och sina partners.

+1. Nu har jag väl inte supermycket erfarenhet av swingerpar, men de få jag har träffat har inte direkt sänt ut signaler för att vara osäkra i sig själva eller sina förhållanden.

Som sagt, så länge de trivs?

filmjölk
2011-09-11, 19:08
Håller inte med. Mina fördomar om swingers är att dom är varma, givmilda, öppna och totalt trygga i sig själv och sina partners.
Vilket inte kan sägas om tjabolabo och LeBron som verkar diktera sina förhållanden på någon medeltida sagobok om stjärtgossen Muuuhammed och gossetönten Jezus

Det gör jag med. Inte för att Mohammed eller Jesus har sagt det, utan för att jag inte vill dela min min partner eller mig själv och min sexualitet med andra än henne.

Men som Stoltz sa: "Så länge de trivs".

Mina fördomar säger mig att det är mest den ena i ett Swingersförhållande som vill Swinga, den andre hakar på för att göra den dominante partnern till viljes.

kettlebellGuden
2011-09-11, 19:13
Det kan betyda det dock. Om min bild av mänskligheten stämmer, skulle det inte förvåna mig speciellt mycket om Minimjölk med Fru ser väldigt bra ut och de andra paren ser ut som något ur en lågbudgetzombiefilm. Kan tänka mig att det är avundsjuka som är en av drivkrafterna till att försöka få med dom att Swinga.

Galet. Jag, t.ex., vill sätta på ungefär alla kvinnor. med eller utan partners. Har inget med avundsjuka att göra. Bara sund sexualdrift. Avundsjuka är inget jag normalt har stött på hos swingers mer än hos andra grupper.


Mina fördomar säger mig att det är mest den ena i ett Swingersförhållande som vill Swinga, den andre hakar på för att göra den dominante partnern till viljes.

Din fördom hade nog blivit rätt hårt krossad om du t.ex. började umgås lite mer aktivt på swingers-klubbar.

Ganymedes
2011-09-11, 20:01
Lösning: one way swinger. Dvs du lånar bara andras fruar men lånar inte ut din egen. Win

Ignatius72
2011-09-11, 20:06
Lösning: one way swinger. Dvs du lånar bara andras fruar men lånar inte ut din egen. Win

+1 :cool:
Alla nöjda och glada.

filmjölk
2011-09-11, 20:40
Din fördom hade nog blivit rätt hårt krossad om du t.ex. började umgås lite mer aktivt på swingers-klubbar.

:laugh::laugh: Inte riktigt min scen tror jag :D

krellik
2011-09-11, 20:51
Seriöst, vuxna människor, som leker lekar utan tvång, där ingen skadas fysiskt eller mentalt, är aldrig fel så länge båda är med på det. Sen att man i vissa fall inte vill höra detaljerna är en helt annan sak, av samma anledning om man nu är intresserad av några skruvade saker så bör man inte köra ner det i halsen på en omgivning som inte är intresserad.

För mig är det uppenbart att yttringar i stil med "tittar någon på min flickvän sen 3 månader tillbaka så slår jag ihjeeel den faaeen" mest handlar om osäkerhet eller vilja att framstå som tuff, förmodligen en kombination. Vill din flickvän ha fler snoppar i sig så är det bara att antingen förtydliga gränserna för vad som gäller alternativt välja att avsluta relationen.

Angående första posten så kan jag å ena sidan känna att sånt här är -mindre- dramatiskt just om det är barndomskompisar, där har man väl upplevt höjdare som "oh shit min kompis sen 9 är gay" eller "ooops där står de och knullar" och det var inte så dramatiskt. Kompisar som man fått sen man blivit vuxen och stabil så blir kanske det inte lika naturligt avdramatiserat...
Meeeen är man i stabilare relationer så är det en synerligen dum ide att leka såna här lekar med just nära vänner, risken är nämligen att någon av parterna kommer bli kära i någon annan och -det- kan ju fresta lite på relationerna.

Cilia
2011-09-11, 20:55
+1 :cool:
Alla nöjda och glada.
skulle din fru vara nöjd och glad?

Stoltz
2011-09-11, 20:56
Seriöst, vuxna människor, som leker lekar utan tvång, där ingen skadas fysiskt eller mentalt, är aldrig fel så länge båda är med på det. Sen att man i vissa fall inte vill höra detaljerna är en helt annan sak, av samma anledning om man nu är intresserad av några skruvade saker så bör man inte köra ner det i halsen på en omgivning som inte är intresserad.


Precis, min polare har börjat köra crossfit. Visst, får han väl göra, men jag vill liksom inte ha några uppdateringar på skiten *grr27*

krellik
2011-09-11, 20:58
Precis, min polare har börjat köra crossfit. Visst, får han väl göra, men jag vill liksom inte ha några uppdateringar på skiten *grr27*

Exakt keep it out of facebook och så är vi alla glada.

;)

Angående perversiteter då eller?

kettlebellGuden
2011-09-11, 21:08
Angående perversiteter då eller?

Jag postar rätt mycket om lekande i latex i min journal :cool:

krellik
2011-09-11, 21:18
Jag postar rätt mycket om lekande i latex i min journal :cool:

Mistänker att detta har med ditt nya mystiska träningsprogram att göra...?;)

Externa strypningar och dylikt.

kettlebellGuden
2011-09-11, 21:22
Mistänker att detta har med ditt nya mystiska träningsprogram att göra...?;)

Externa strypningar och dylikt.

klart det har med det att göra... or does it :naughty:

Herr Oberst
2011-09-11, 22:08
Precis, min polare har börjat köra crossfit. Visst, får han väl göra, men jag vill liksom inte ha några uppdateringar på skiten *grr27*

Usch näää, dra inte in crossfittor i tråden *gah!*
Hellre förintelseförnekare och jehovas vittnen än massa fi**or som crossar

För övrigt känns det sjukt obehagligt att stå på samma sida åsiktsmässigt som KBG

kettlebellGuden
2011-09-11, 22:13
För övrigt känns det sjukt obehagligt att stå på samma sida åsiktsmässigt som KBG

Instämmer. :thumbup:

Herr Oberst
2011-09-11, 22:24
Instämmer. :thumbup:

Waahh... Again

Minimjölk
2011-09-12, 08:19
Hur kan denna tråden börja handla om Crossfit? För att förtydliga än en gång. Avsikten emd denna tråden är inte om ifal latt jag och min fru är sugna på att delta eller ej utan handlar mer om hur vi skall agera för att kunna behålla vänskapen på den nivå vi har nu och inte låta detta påverka. Även om vi löser detta på ett bra sätt kommer man ju på framtida parmiddagar se/höra känna att det finns en ny form av tänding i rummet. jag är rädd att detta på lite sikt kan leda till att vi kanske inte längre kommer umgås med dessa vänner.

Jag är inte speciellt svartsjuk/avundsjuk av mig men känner heller inget behov av att sexa till det med andra människor och låta min fru göra dito, Speciellt inte i smmaa rum och med goda vänner. Det skulle kännas helt fel för mig.

På ett annat plan känner jag mig lite smutsig när jag vet att i alla fall ena paret fantiserar kraftig om mig och min respektive. De har tydligen väldigt ingående drömmar och fantasier som de säkerligen kommer vilja förverkliga. Däremot inget intresse från vår sida men då jag vet hur de tänker så känner jag mig illa till mods när jag ser hur de studerar oss och tex erbjuder massage etc och samtidigt hintar om lite olika saker. kanske att man en gång för alla skulle göra klart i att man inte är intresserad men gärna låter dem få hålla på bäst de själva vill.

shut teh face
2011-09-12, 08:23
Du har liksom inget val här. Säg till dem att ni inte vill vara med på det där. Om er vänskap går i stupet för det så är det inget du kan göra åt saken ändå.

Pirko
2011-09-12, 10:36
Vad har ni för vänskap egentligen? Du säger att det kommer sabba er vänskap om du tackar nej. Varför?

En av mina bästa vänner frågade mig och min flickvän om han fick vara med på en trekant, vi tackade nej och skrattade åt det. Nu har han inte frågat mer om det, och vi är lika bra vänner ändå.

Juxta
2011-09-12, 11:29
Jag skulle inte ens låna ut min fru om det var zombieapokalyps och jag, min fru plus några snubbar var jordens enda överlevande.

Minimjölk
2011-09-12, 11:44
Vad har ni för vänskap egentligen? Du säger att det kommer sabba er vänskap om du tackar nej. Varför?

En av mina bästa vänner frågade mig och min flickvän om han fick vara med på en trekant, vi tackade nej och skrattade åt det. Nu har han inte frågat mer om det, och vi är lika bra vänner ändå.

jag är inte orolig för att ett nej från vår sida leder till osämja och att vi bryter helt men onekligen är det väl ändå så att om deras nyvunna intresse är något som vi inte vill vara del av är risken uppenbar på sikt att de kommer köra sina middagar etc. utan oss och vi bara kommer vara med i sammanhang när det inte skall sexas. Dessutom kan jag tycka det är jobbigt att det troligtvis kommer bli en del sneglande och skämtande etc inom området. Jag kanske bara är nojjig och inte skall måla fan på väggen men jag vill som sagt ha kvar vår vänskap och relation?

Hela scenariot påminner om när jag som ung tillsammans med en polare lärde känna en gemensam tjejkompis som vi båda tyckte mycket om. Efter ett tag utvecklades deras vänskap till någon form av twistat förhållande vilket gjorde att jag på något sätt blev tredje hjulet. Grymt jobbig sits då jag gillade dem båda men ja gville inte höra detaljer om deras sexliv, ännu mindre sitta hemma med dem när de mer eller mindre hade sex framför mina ögon. Dessutom när det började knaka i fogarna så kom båda till mig och ville prata av sig. Deras förhålalnde tog slut medan vänskapen till min kompis bestod men det var en jobbig tid. På något sätt har jag farhågor att en liknande situation kan uppstå igen och denna gången ännu värre då det involverar flera kompisrelationer, barn etc. Det har potentialen för att påverkas många liv. Speciellt med tanke på att ja gvet att en av kilalrna sedan länge är rejält sugen på en av de andra fruarna. Nåja, den som lever får se hur detta spektakel utvecklar sig men desto mer jag skriver, desto mer säker är jag på att jag vill stå utanför det hela.

Stoltz
2011-09-12, 12:37
Minimjölk, du verkar orolig för att de ska helt gå in i detta som om det vore en stängd sekt och bara hänga med er för att ni inte ska bli misstänksamma.

Var får du detta ifrån? Om de inte bjuder in er när det ska sexas, då är det väl lysande, då ni inte vill vara med?
När ni möts upp så vet de att det inte är ert intresse, och därför blir det "vanlig" middag med er och andra gäster.

Konstigare än så är det verkligen inte, du gör det värre än vad det är.

Minimjölk
2011-09-12, 13:07
Mycket möjligt men då vi alla redan idag pga tidsbrist har begränsat med gånger vi hinner träffas under året är jag rädd att det blir ännu färre då de även skall klämma in sina gånger som de då hinner sexa med.

Låt säga att vi alla trä'ffas 5gånger om årert nu. Då kanske bara 1-2 gånger av dessa framöver kommer vara normala träffar medan de andra gångerna blir medsex på menyn.

krellik
2011-09-12, 13:34
Du får lösa det i en tvåstegsprocess.

Steg 1 är skaffa en ny barndom.

Steg 2 skaffa nya barndomsvänner.

Alternativt skit i vad de pysslar med privat, klargör din ståndpunkt och se till att umgås era 5 gånger per år utan sex. Om de inte vill umgås lika mycket längre för att de är upptagna med att trycka varandra så är de kanske inte så bra kompisar att det spelar någon roll?

Doctor Snuggles
2011-09-12, 14:28
För mycket snack, för lite swingande i tråden.

krellik
2011-09-12, 14:31
"Thread is worthless without pics" brukar det heta..;)

Minimjölk
2011-09-12, 15:13
Jag skall se om jag kan lägga upp något efter nästa sammankomst. vem vet, jag kanske går igång på att filma spektaklet.

krellik
2011-09-12, 15:33
Jag skall se om jag kan lägga upp något efter nästa sammankomst. vem vet, jag kanske går igång på att filma spektaklet.

Du ser nu börjar vi tänka positivt.

Tänk på dig själv att du är dogma filmare av den mer ambitiösa sorten ska du se att det säkert blir bra. Hitta rätt vinkel så köper säkert svt in det.

kettlebellGuden
2011-09-12, 15:38
Blir fan så roligt när du kommer dit kåt som ett djur med kameran i högsta hugg och spenderar hela parmiddagen med att försöka få igång lekandet.. när det bara är en vanlig jäkla parmiddag. De kommer inte ens vilja ta i dig med tång efteråt :(

Mats J
2011-09-13, 10:04
Galet. Jag, t.ex., vill sätta på ungefär alla kvinnor. med eller utan partners. Har inget med avundsjuka att göra. Bara sund sexualdrift.


+1

Skulle lätt sätta på alla kvinnor, feta som smala, gammla som unga, fula som snygga.

Unsub
2011-09-13, 12:02
Blir fan så roligt när du kommer dit kåt som ett djur med kameran i högsta hugg och spenderar hela parmiddagen med att försöka få igång lekandet.. när det bara är en vanlig jäkla parmiddag. De kommer inte ens vilja ta i dig med tång efteråt :(


hahaha, ONt sätt gränser, är du osäker så ställ frågor, vad vuxna människor ägnar sig åt i samtycke är väl inget att hetsa upp sig över, men man tycker ju spontant att om det var mer avancerade aktiviteter dom tänkt sig så borde dom informerat er tidigare (ha en ursäkt förberedd om gud förbjude det värsta skulle ske, d vs skuldbelägg inte).